piątek, 12 kwietnia 2013

Piosenka Tygodnia

Pora opublikować wyniki kolejnej Piosenki Tygodnia. Od początku ta piosenka pokonywała wszystkie inne, i zapewne wynik was nie zdziwi. Tym razem wygrywa:
Nicki Minaj - Starships!

Za chwilę dodam również ankietę, dotyczącą House'u. A teraz kategoria na najbliższy tydzień:


Przykładowi autorzy Pop'owi:
Rihanna, Katy Perry, Jennifer Lopez, Amelia Lily, Britney Spears, Marc Anthony, Shakira, Gusttavo Lima, Michel Telo, Chris Brown.
Jak zwykle, piosenki zgłaszacie do piątku. Przypominam, że możecie zgłosić tylko jedną piosenkę.


~Lorraine Torres


65 komentarzy:

  1. Rhianna - stay , men down albo diamonds <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Amelia Lily - You Bring Me Joy

    OdpowiedzUsuń
  3. Avril Lavigne- Girlfriend

    OdpowiedzUsuń
  4. Lady Gaga - Monster
    Moja ulubiona piosenka od ever *O*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no to też fajnie ale jestem za moją Rihanną :D

      Usuń
  5. Katy Perry - Part of Me albo The One That Got Away
    a co do nowej ankiety mam problem:)

    cerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  6. P!nk - Just Give Me A Reason ft. Nate Ruess

    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ABBA- I have a dream
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Katy Perry - E.T.
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie chcem,ale muszem się pochwalić prezentami. Dad wrócił z USA i mi przywiózł: sweter,czekoladę i gumy amerykańskie. Przywiózł też Howleen Wolf DC. Gorrąco polecam jej lalkę! Oraz znalazł lampę MH lavę. Włączasz,a w niej pływa różowa lawa...czad.
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  11. britney spears will i am scream and shout

    OdpowiedzUsuń
  12. Albo nie XD Jednak Taylor Swift-I Knew You Were Trouble :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Taylor Swift-I Knew You Were Trouble

    OdpowiedzUsuń
  14. Taylor Swift-I Knew You Were Trouble moja ulubiona !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Taylor Swift-I Knew You Were Trouble

    OdpowiedzUsuń
  16. Taylor swift 22

    OdpowiedzUsuń
  17. taylor swift to coś trable czy jak to się tam pisze

    OdpowiedzUsuń
  18. Taylor Swift-I Knew You Were Trouble

    OdpowiedzUsuń
  19. Yyy... A może Bridgit Mendler Ready or not. Lub Justin Bieber i Nicky Minaj Beauty and the beat.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hejka jestem Sara (nowa) ja głosuję na to co dziewczyny czyli I Knew You Were Trouble od Taylor Swift

    OdpowiedzUsuń
  21. Lady Gaga - Bad Kids <3

    Saw

    OdpowiedzUsuń
  22. Yygh....Taylor Swift - we are never ever getting back together

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam bardzo zla wiadomosc o tii znow kopioje http://r.pinger.pl/tiadenile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Lana Del Rey- Ride lub Born to die
    Co prawda Lana śpiewa indie pop, ale mam nadzieję, że to się również liczy ;)

    Lana ♥.

    OdpowiedzUsuń
  25. Did It Again - Shakira

    OdpowiedzUsuń
  26. 96neko - kuro len romantic night

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak jeszcze nie widziałyście tej Shakiry to musicie zobaczyć.Super tam tańczy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Michael Jackson - Black Or White

    OdpowiedzUsuń
  29. ♥♥ One Direction - One Way Of Another ♥♥ I love it !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww.... nie jestem jedyna !!! Ja też !!!

      Usuń
  30. Aleksa,Lorr zaraz wybuchnę!!! Znalzłam jeszcze jednego bloga który od was kopiuje!!! A mianowicie: http://world-of-monsterhigh.blogspot.com/ Nie wytrzymam!!!


    Pozdro Clawdeen.High.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. De***u mały :/ Nie kopiuję od nich nic ! Lizuska z ciebie i szukasz problemów. I to ja zaraz wybuchnę, bo kiedy nasze blogi wreszcie się nie kłócą to ty wpie*****sz się w nie swoje sprawy. Jesteś popi*****ona. Pilnuj swojego żałosnego bloga, jeśli w ogóle go masz. A może sama od nich kopiujesz ?
      Aleksa, Lorr - nie wieżcie jej. Nie kopiuję od Was ! Jak w ogóle zatwierdziłyście ten komentarz ? Upiorki ? |Sory, ja nie chcę kłótni przez tego żałosnego dzieciaka.

      Usuń
    2. Nie, tekst macie inny - więc się nie przyczepiam. Ja nawet tego kometa nie widziałam O.o

      Usuń
    3. Dzięki że jej nie wierzysz :)
      Upiorne pozdrowienia.

      Usuń
  31. Taylor Swift - Trouble !!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Amy Macdonald-This is the life


    Glimmer22

    OdpowiedzUsuń
  33. amy macdonald this is the life moja naaaaaaaaaaj song

    OdpowiedzUsuń
  34. Amy Macdonald-
    This is the life
    Meggga! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  35. A jak Ariany Grande i Miki-Popular Songs się zalicza to to.Ta piosenka jest SSSSSSSSSSSSSUUUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPPPPPPEEEEEERRRRRRRRRRRRRRR.

    OdpowiedzUsuń
  36. lemON napraw ja przy tym prawie płacze
    rekmilia water

    OdpowiedzUsuń
  37. Taylor Swift I Knew You Were Trouble

    OdpowiedzUsuń
  38. TS (Taylor S.) I Knew Tou Were Trouble

    OdpowiedzUsuń
  39. Lorraine a zespół Seremedy jest zespołem rockowym czy metalowym bo nie wiem

    96Neko wcześniej Gumi

    OdpowiedzUsuń
  40. One Direction - Magic

    OdpowiedzUsuń
  41. Black Eyed place-i gotta feeling

    OdpowiedzUsuń
  42. Knew You Were Trouble od Taylor ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)