piątek, 26 kwietnia 2013

Zestaw Cleo 13 Wishes (Desert Frights Oasis)

Violetta pokazała wam już w poprzednim poście zestaw 13 Wishes ze Spectrą, ja mam tu zdjęcia zestawu z Cleo ;)
Zdjęcia całego zestawu:
http://2.bp.blogspot.com/-nN6NxLU9Zpw/UXpYVxTmoQI/AAAAAAAAd3U/FIH83A_Jcs4/s1600/tumblr_mluxio0wBb1rosg0bo2_1280.jpg
http://4.bp.blogspot.com/-vFiawOCl-A8/UXpbY_FU7OI/AAAAAAAAd4I/b2cgN9vBKBU/s1600/tumblr_mluxio0wBb1rosg0bo1_1280.jpg
Kiedyś mówiłam,że bardzo mi się podoba i... nie zmieniłam zdania :P Cleo jest tutaj śliczna,choć przydałaby mi się tu jakaś długa spódnica (jaką mają Clawdeen,Draculaura i Frankie) w tym zestawie.
Podoba mi się pomysł,właściwie wszystko,nie mam się do czego przyczepić,upiorny playset!

Przejdźmy do następnych zdjęć:
http://2.bp.blogspot.com/-ZLJ-scXrO0w/UXpYWbIC6NI/AAAAAAAAd3g/3Rx925MzfRc/s1600/tumblr_mluxio0wBb1rosg0bo3_1280.jpg
 http://2.bp.blogspot.com/-Uw7mJ9ymnU4/UXpYW-zwEvI/AAAAAAAAd3c/NfNanenOc3g/s1600/tumblr_mluxio0wBb1rosg0bo4_1280.jpg
Tu widać ,,basenik'' Cleo. Mi to raczej przypomina jakby gejzer :P
Pokazane tu są bąbelki,więc to musi być jakiś rodzaj jakuzzi, nie jestem jednak pewna czy to jest na baterie,czy jednak ten guzik to taka ,,pompka''. Dobrym pomysłem było umieszczenie tu palm. Gdyby ,,basen'' był sam,tylko z podstawką do napoi - śmiertelnie by mnie zanudził ;)

No i zdjęcie oazy w pudełku:
http://1.bp.blogspot.com/-iO0GJYwVb6U/UXpYYKj0Y2I/AAAAAAAAd30/aS7ToRLhUek/s1600/tumblr_mluxio0wBb1rosg0bo5_1280.jpg
Miałam kiedyś podobny zestaw Polly Pocket i byłam z niego zadowolona,więc jak najbardziej polecam ;)
Ja niestety nie sprawię sobie oazy Cleo,ponieważ już mam jej lalkę i raczej wolę zainwestować w inne postacie.

Co myślicie o tym playset'cie? Macie zamiar go kupić? Podoba wam się Cleo w tym zestawie?


27 komentarzy:

  1. Muuuuuuszę mieć (zresztą jak inne z 13 wishes :P )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę Leen , Gigi i ten zestaw z serii 13 wishes :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest nowa gra na star sue
    CHLOE DARKNESS

    OdpowiedzUsuń
  4. ta cleo jest cudna

    Monster Madzia

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne a teraz jest cipło to mi by sie przydał taki basen bo chciałabym sie pokąpać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne, ale ze Spectrą lepsze, szkoda, że Specterkę już mam... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łojtam Łojtam, Violetta zbyt oficjalnie. :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. ale masakra!!!!! współczuję Ci Lorr... :(



      a ta Cleo z oazą jest przepiękna...

      Usuń
    2. To też ta Layla... Ona jest OKROPNaaaa!
      Jak tak można! No ludzie...

      Usuń
    3. Te winxiary mnie wkurzają -.- (bez urazy dla normalnych fanów Winx,ale te tu są chyba jakieś niedorozwinięte -.-)

      Usuń
  9. Jeju, ale tandetne kopiarstwo -.-

    A, i że tak dopowiem: na Starsue jest nowa gra MH ;)

    Cytrynova_13

    OdpowiedzUsuń
  10. ale jak tak można?! skopiowały wygląd bloga,

    a nawet piosenkę tygodnia!!!!!!!
    przecież to Wasz pomysł!!!!!!!

    Buuuuuuuuuuuuuuuuuu dla kopiarzy!!!!!!
    chamstwo po prostu!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. i dlaczego na tym blogu z boku w "Popularnych postach" są posty Lorr o tematyce kopiarzy, wojny i zawieszenia bloga?!?

    OdpowiedzUsuń
  12. napisałam na tym blogu wredny komentarz, strasznie mnie to wkurzyło!!!!!

    Aleksa, Lorr i Kinga - jestem z Wami!
    Lubię hejtować złoli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubie hejtować zuych złoli xD

      Usuń
  13. Cudna... już zaczynam na nią oszczędzać kasę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł z jacuzzi i z bąbelkami

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne wiecie że już jest gazetka monster high

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten playset jest piękny.Raczej go kupię.Cleo wyszła cudnie.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)