wtorek, 9 kwietnia 2013

Zapowiedź ubieranki Abbey ;)

Dziękuję bardzo Alshienie za info ;)
Nazwa posta mówi sam za siebie - pojawiła się już zapowiedź ubieranki Abbey z serii SCOF.
Trochę dziwnie,że dodaję te zapowiedzi ,,w kratkę'',ale te komiksy mnie trochę wykołowały :(
Tutaj obrazek zapowiedzi ;)


 Ja bardzo się cieszę na myśl o tej ubierance - lubię Abbey,a w wersji SCOF upiornie mi się podoba, tak więc czekam z niekłamaną radością ;)

Czekacie na tą ubierankę? Podoba wam się Abbey z tej serii? Co myślicie o zapowiedzi?


13 komentarzy:

  1. Już sie nie moge doczekac!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mogłabym dostać Wasz gmail? Którejś z tych "redaktorek" które prowadzą bloga od dawna. Chodzi o to, że muszę z Wami porozmawiać. To na moim blogu kiedyś był skopiowany z waszego bloga wpis. Proszę szybko odpowiedzcie!
    Po prostu chciałabym porozmawiać w cztery oczy. Mam jedno pytanie i poza tym chciałam przeprosić i wszystko wytłumaczyć. Same zobaczycie, że to nie tak jakby się mogło wydawać. Możecie też wy do mnie napisać bo będę wtedy znać wasz e-mail. Mój to: netka.love.monster.high@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Abbey to moja ulubiona postać i na pewno w nią zagram.

    Abbey Bombinable

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi ogólnie Abbey SCOF jakoś nie bardzo się podoba.A co do screena,to może mam coś z oczami,ale wydajne mi się,że z ta twarzą jest coś nie teges XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagram napewno w Abbey :) bo ja lubie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ona jest prze super
      monstercia

      Usuń
  6. Super gra. Zagram i będę czatować, żeby złapać jakąś nowinkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a moge sie spytać dlaczego nie pisałaś ostatnio nic na blogu pisz bo jeszcze przegrasz a ja tego nie przeżyje
      monstercia

      Usuń
  7. Ogólnie gram w każdą ubierankę z MH, ale Abbey średnio lubię z tej serii, czy każdej innej. WM

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)