poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Nowe gry Monster High!

Dostałam informację,że pojawiły się nowe gry na stronie głównej Starsue.net! To prawda :)
Oto screen:
Starsue.net zarzuciło sobie mordercze tempo! Gra z Deucem,ubieranka z Gigi, gra z Howleen, szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak oni się w tym wszystkim połapią ;)

Tutaj linki do gier:
-Gra z Ghoulią
-Gra z Robbecą
-Gra ze Spectrą
-Gra Mix-up

Po zrobieniu screena zepsuło mi się narzędzie do robienia screenów, muszę trochę z nim ,,po walczyć'', dlatego screeny z gier zobaczycie później ;)

Podobają wam się te gry? Która najbardziej? Na którą najbardziej czekacie z zapowiedzianych?

 

EDIT:
Screeny już działają,tylko chwilowa awaria :) 

Gra Spectry:

Wygląd gry:
1.
Gra Robbecy:
Gra Ghouli:
 Gra Mix-up:


 


28 komentarzy:

  1. Macie 200 obserwatorów!!! Gratki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbarzdiej czekam na Leen i jeje pizzerię :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawdzałam na Facebookowej stronie StarSue czy były zapowiedzi nic nie znalazłam, to jest dość dziwne:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo oni nie swoich nie dodają, oni tylko na główną wrzucają :/ Dressupwho zrobiło którąś. Nam tylko pozostaje sprawdzać :P Jest to jednak na starsue,a my starsue obskakujemy ;P

      Usuń
  4. Ola, nie przesadziłaś z tymi podpisami? ;-/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauwarzyliście że macie już aż 201 członków i prawie 440000 wyświetleń?
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te gry.Najbardziej ta ze Spectrą.Najbardziej czekam na ubierankę z Deucem.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  7. Heej :c Mam dla was smutną wiadomość. Piszę bloga : gwiazdymh.blogspot.com może go znacie .. Piszę tam nowa bloggerka magdablue156 (tą też pewnie znacie) i ostatnio w mojej zakładce pytania Bloomcia01 (A tą to już na pewno, wstrętna kopiara -,-) Napisała (Wkleję, a poza tym, możecie to zobaczyć) :
    Bloomcia01 :
    Zmieńcie czcionkę na mniejsza bo ta wygląda beznadziejnie
    Emily Rey ;
    Mnie się podoba ^^
    Emily Rey :
    No, ale jak chcesz. Zmienię :D
    Bloomcia01 :
    Dziękuje że rozważyłaś moją prośbę :)
    Emily Rey ;
    A ja też mam prośbę :) Nie kopiuj bloga my-monsterhigh.blogspot.com dobrze ? ^^
    Bloomcia01 :
    Ja to zrobiłam specjalnie żeby im dogryźć mnie nie interesuje ich blog po prostu nie mogłam patrzeć jak dokuczają Magdzie i stwierdziłyśmy że będziemy je na złość kopiować

    Nwm co o tym sądzić .. Napisała Coś o Magdzie.. Może dotyczyły magdeblue156 ? To jest już przegięcie na maksa.. Aż wymiotować mi się chcę ;-; Proszę, odpowiedzcie ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro Magda blue przeprosiła już, to niech powie tej jej @#$%^& bloomcie żeby usuneła ten jej %%$$^% skopiowany MMH. Nawet w necie musi być jakiś idiota. No i te je "dokuczają".Dokuczają? DOKUCZAJĄ??!!! OMG ta smarkula to niech idzie do okulisty skoro "widzi jak MMH dokuczają Magdzie". A jak nie odrużnia powiedzenia że się kopiuje posty od "przeskazania" to wyrzucę ją z orbity
      RoksiR14

      Usuń
    2. Dokuczanie? To chyba jej nikt porządnie nie dokuczał nigdy! -.-'' A co magda święta?! To ona pierwsza zaczęło kopjując posty -.- Najpierw niech patrzy na obie strony i o co poszło, nienawidzę osób,które na przeproszeniem gó*no wiedzą o czymś z się wpier*alają -.-,żywy przykład? Bloomcia.

      Usuń
    3. Mi nikt nie dokucza bo w szkole mnie wszyscy lubią a poza tym wy też nie jesteście święte kopiujecie posty z zagranicznych stron i co one was jakoś nie hejtują, dlatego że są normalne w przeciwieństwie do was

      Usuń
    4. My nie kopiujemy postów z zagranicznych blogów. Co najwyżej tłumaczymy w google tłumaczu najważniejsze informacje i ''ubieramy'' we własne zdania. Skoro sądzisz, że kopiujemy prosto z zagranicznych blogów, to dlaczego posty są czytelne? Widziałaś w ogóle coś tłumaczonego?

      Usuń
    5. Na takich prosto z tłumacza raczej byście nie dały bo tam są nie dokładne wyrazy ale przecież można je zmienić tylko trochę tak że tam gdzie jest nie dokładnie będzie jak polski oryginał i wy dobrze o tym wiecie więc nie udawajcie

      Usuń
    6. Tylko trochę zmienić, tak? Otóż pokażę ci jeden przetłumaczony post z zagranicznej strony bez żadnych poprawek:
      Zostawiłem obrazy oficjalnych oaza Spectra pokojowej jądra i stroną
      kliknij na nie aby je powiększyć

      No room partia mała rzecz może zrobić z nim bierze krzesło, muzyki kliknij przycisk Tabela, głośniki po bokach i kilka drinków, myślę, że jest to więcej niż gra mieć scenariusz do podjęcia Zdjęcia, jak każdy szczegół może zapisać wszystko i stworzyć coś w rodzaju walizki bo wszyscy odebrania dobrego.

      Chyba widzisz, jak to jest przetłumaczone. O wiele praktyczniej jest pisać po swojemu, niż mordować się z godzinę nad poprawianiem tego:/

      Usuń
    7. Skoroś taka mądra to podaj przykład wktórym żekomo MMH kopiują, kopiaro, to wtedy będziesz miała te swoje dowody.
      RoksiR14

      Usuń
    8. Bloomcia01 - ty na naszym blogu? Masz tupet -.- Tłumacz? Lorr ci pokazała kom. wyżej, to trzeba wszystko pozmieniać, jeśli sugerujesz,że zagraniczne strony są po polsku po gratuluję inteligencji -.-'' Tłumacz mało co daje. W szkole cię WSZYSCY lubią? Boże,czemuś ją stworzył?! Chcesz się dowartościować w niecie? Żałosne. 'Weź wyjdź' i nie wracaj -.-

      Usuń
    9. Bloomcia01, fajnie było sb ze mną pogadać na moim blogu ? Masz za swoje ^^ . A wiesz co, u cb w szkolę udają że cb lubią żeby nie robić przykrości, a przepraszam, w przedszkolu ;*

      Usuń
  8. Tak, jestem pewna że chodziło o tą Magdę. Teraz się dowiedziałam że piszą wspólnie jakiegoś bloga pt. monsterhigh-cerberek.blogspot.com . Usunęłam ją i napisałam, że nie będę współpracować z kimś, kto nie docenia kogoś pracy ... ;-; A ja myślałam, że znajdę kogoś, kto pomoże mi pisać bloga. One są chore :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niekryty dodał nowy odcinek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ku^^a my nic nie kopiujemy!!!!! Żadnych postów tylko zdjęcia. Piszę tu krótko, a odbija mi palma gdy widzę te kopiujące szmaty! Cholera, no ileż można się użerać z jakimiś dziećmi specjalnej opieki?!! Lorraine bity miesiąc robiła podpisy, nagłówek, kody HTML , a ta cała bloomcia i inne mają to głęboko w du'ie i nie potrafią uszanować czyjejś pracy. Jak nie znasz zasady praw autorskich i kultury wobec innych to kur"a jakiej ty kariery na bloggerze szukasz. więęęc....


    WYPIE***LAĆ Z MOJEGO INTERNETU!

    XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, zaskoczyłaś mnie... W końcu się porządnie wku^^iłaś^^

      Usuń
    2. Widocznie jeszcze mnie porządnie nie znasz. :)

      Usuń
    3. Bo jestę demonę. XD

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)