środa, 24 kwietnia 2013

Zdjęcia lalek 13 Wishes w pudełkach

Aleksa wynalazła już kilka zdjęć, ale ja przeszłam swoje "magiczne" strony w poszukiwaniu nowinek, znalazłam te same zdjęcie i... 2 inne. Przedstawiające Howleen w pudełku i Twylę, Lagoonę i Howleen w pudełkach koło siebie.
Nie zanudzając was moim pisaniem, zdjęcia:


Howleen, ma wspaniałą grzywkę, nie taką "nażelowaną".


Twyla jest moim zdaniem brzydka, ale to tylko
moje zdanie, bo wiem, że niektórych z was chwyciła za serce. <3
Lagoona jest... oryginalna, może nie najlepsza, ale 
przynajmniej wyjątkowa. A Howleen jest
cudna! Zwłaszcza te włosy, gorzej z butami.
Ale dobra, już się nie czepiam, czas na pytania!

Jak podobają wam się lale?
Kupicie Lagoonę, Howleen, Twylę- czy wszystkie?

Przepraszam, że nie pisałam cały dzień, ale nowinek- brak,
mimo, że wiszę na Bloggerze od rana. ;-<



11 komentarzy:

  1. Howleen mega. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masza rację- Twyla im akurat wyszła tak średnio -_-
    A Leen- BOSH! Cudna-muszę ją mieć :*..!! *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są... :P Howleen jest najlepsza, Twyla też jest spoko. Ale na pewno kupię Howleen!

    OdpowiedzUsuń
  4. Howlenn jest cudna!!! Ale mam już ją z serii class dance i wygląda tak swett w tych kitkach *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze że nie mam żadnej Leen :) ONA JUŻ JEST MOJA! Piękna jest <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Twyla nie za bardzo mi się podoba ale może być.
    Najbardziej zauroczyła mnie Howleen!
    MUSZĘ MIEĆ WILKOŁACZKĘ!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. są piękne! (oprócz Lagoony)
    ale ja już mam Howleen Dance Class więc tej niestety nie kupię... a jest taka bosskaaa...

    OdpowiedzUsuń
  8. super :)

    Monster Madzia

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi najbardziej podoba się Twyla.Kupię ją sobie.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)