piątek, 5 kwietnia 2013

Hejo-witający was post

Zacznę jeszcze raz, na spokojnie, bo wtedy się spieszyłam na oxford. Dobra, mniejsza z tym. Mam na imię Wioletta ale wszyscy mówią mi Wiii (czyt. Łiii) Mam 13 lat, 15 czerwca 14. Co by tu... Myślę, ze jestem miła, koleżeńska, kreatywna i bardzo pracowita. Zawsze próbuję być we wszystkim dobra, przynajmniej wystarczająco dobra. No tak o moich wariactwach... uwielbiam ryby...! Tak, ryby, zwłaszcza śledzie xd. ^_^ No wiem, jestem troszkę crazy. ;)) Przeczytałam wszystkie książki Lisi Harrison, a teraz mam zamiar wziąć się za "Przyjaciółki na zabój". Kocham jeść pomarańcze, mandarynki, kaki... wszystko co pomarańczowe. Taka jestem! Lubię pomarańczowy i zielony. Ubóstwiam sportowy, ale jednocześnie artystyczny styl. Na Bloggerze i innych stronach używam pseudonimu Violetta. Tak dostojnie wygląda z tym V!!!
Jeśli chodzi o wygląd mam brązowe, jasne włosy... proste jak druty. Zielono-niebieskie oczka i delikatne piegi. Jestem potworrnie wysoka i chuda. :p


Aleksa pozwoliła więc tu jest moja postać, mumia, Violetta.



Moja postać jest dokładnie taka jak ja ;) (prócz wygladu oczywiście)

córka mumii (dokładniej Ramzesa)
Mam 13 lat, 15 czerwca już 14
Mój styl... pomarańczowy, zielony, eksplozja wijących się
kolorowych bandaży!!!!!
Moją wadą jest zapominalstwo, ale staram się to zwalczać swoimi amuletami. (czyt. tabletkami) 
Tata bardzo się o to czepia... -__-
Kolory? Wszystkie!!!!!!!!!!!!!!!!! W szczególności pomarańcz i zieleń.
Nie wiem, co lubię najbardziej. Chyba to co zazwyczaj służba daje mi do
sarkofagu. ;)) Moja śłużba gotuje wspaniale!
Irytuje mnie kiedy ktoś mówi mi, że do czegoś się nie nadaję. !!!!
Lubię kaligrafię hieroglifów, zwłaszcza adresować listy do rodziny (to był sarkazm)
tata mi zawsze każe to robić, mimo wszystko lubię sobie ładnie coś napisać...
Nie mam zwierzaka ;(( Tata ma alergię na sierść
Ulubiony przedmiot to.... oczywiście historia!!! Uwielbiam poznawać losy cioci
Neferetete i wujka Tutanchamona (chyba się nie pomyliłam w imieniu...)
Nie cierpię WF! Pan każe mi zdejmować bandaże, a nie chcecie oglądać co mumia ma
pod nimi (wiem, właśnie zdradziłam rodzinny wsytdliwy sekrecik!) 
Na szczęście zawsze udaje mi się wymigać... hihi
Lubię Aleksę De Nile i Cleo De Nile


To chyba szystko xd

I taka mini nowinka na początek, zdjęcia lalek, które dała Aleksa to już
NA PEWNO I <3 Shoes. Potwierdzono na FB.



Mnie się lalki bardzo podobają, zwłaszcza Draculaura. Taka... mała elegantka
Szkoda, że dziewczyny mają tak wiele przemalowanych butków, choć dla mnie nie jest
to aż taka ogromniasta wada. Cleo uroczo wygląda w tej fryzurce. ^~^



Mam nadzieję, że spodoba wam się mój styl pisania noi wgl...
polubimy się xd

Kupicie lalki? Jak wam się podoba moja postać (i ja oczywiście xd) ?






21 komentarzy:

  1. Nie zrozumiałaś mnie. Ja napisałam,że w poście POWITALNYM można jako taki bonus ją umieścić. A tutaj, to tylko twoją Oc poznałam, ciebie - ani trochę, choć ładna przyznaję - post niestety jest (gdyby nie screeny z facebooka) tylko o oc ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie ! A tak ogólnie , fajnie że tu jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia życzę w tej jakże krętej drodze usianej potwornymi niespodziankami

    cerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w pisaniu c; Ładna OC :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Violetta jest super. Ja nie kupię tych lalek. Mam już inną lalkę Draculaury, a Cleo nie mam i myślę, że są jej ładniejsze wersje.

    Mam pytanko: masz konto na zapytaj.onet.pl?
    Jeśli tak to zajrzyj na kluby, które założyłam:
    The Best Futrzak
    The Best Żarcie
    Monster High is The Best

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem ani trochę o sobie nie opisałaś , a poza tym Oc nawet ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem, przepraszam, ten post był pisany na szybko, bo musiałam lecieć na OXFORD, zresztą... co ja się będę tłumaczyć... poprawię...

      Usuń
  7. Masz + za datę urodzenia bo je też urodziłam się 15 czerwca,tyle że ja kończę 12 lat.;)
    Ale szkoda,że nie napisałaś nic o sb tylko o swojej oc.Ale cóż trudno.Powodzonka życzę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nu, nu, nu! Już dodałam małe co nie co. ;)

      Usuń
  8. fajnie się zapowiadasz, Wiii. ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wii jesteśe moją ulubienicą ale masz trochę podobne Bio do mej Suzan De Nile.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wii, kochaniutka c: ( Przepraszam, ale ja kocham zdrobnienia *-*) Od początku znalazłam w Tb bratnią duszę. <3 Krejzolko^^Jedyne, co nas różnim to wiek. :C Jestem trochę młodsza. ._. No cóż... Mogę życzyć Ci tylko zostania następną autorką. ;D (madzia) , nie anonimku. >,<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. madziu, dziękuję, konkurencja zwłaszcza Nicolette mnie przeraża, ale się postaram. ;)))

      Usuń
  11. fajna jest ta twoja mumia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogłoszenie do redaktorek na okresie próbnym:
    Wasz okres próbny trwa 3 tygodnie. (Wybacz, All, że wcześniej z tb tego nie obgadałam:)). Jest on głównie ze względu na mnie (wiem, zabrzmiało to trochę samolubnie), ale szykuję coś na bloga i chciałabym się wyrobić, a jest to dość pracochłonne. Tak więc, bardzo przepraszam, jeśli utrudniłam wam pisanie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  13. cieszę się, że okres probny bedzie dłuższy, będę miala wiecej czasu na zbudowanie więzi z czytelnikami (czyt. moimi kochanymi krejzolami xd)

    Violetta (Wiii)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam konkurencję. :)
    Szkoda tylko, że mało o sobie napisałaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nicolette, już dopisałam. hehe, ja tez traktuję twoja konkurencję dość poważnie.


    Violetta

    OdpowiedzUsuń
  16. Ważne, że chociaż piszecie tu przez ''krótki'' czas. :) Obie macie u mnie + . :> Wii za styl pisania i swoją krejzolową naturę, a Nicolette za... nie wiem o_O Ale napewno za coś ma xd Niech wygra nalepsza. *_* (madzia) <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)