poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Kostium Lagoony Sweet 1600?

Witajcie upiory!
Pamiętacie,że na plakacie do któregoś magazynu MH była Lagoona Sweet 1600?
Czyżby powstał jej kostium?
Znalazłam parę zdjęć na których jest właśnie Blue z tej serii!:


 
 
http://2.bp.blogspot.com/-2hMXEgQtlyQ/UWEqOVXX5xI/AAAAAAAABjs/LNF7_e3iZtQ/s1600/lagoona+sweet+1600.JPG  
http://1.bp.blogspot.com/-QnNq6ehGwUQ/UWEqPgflCoI/AAAAAAAABj0/pVfw9iG7SXo/s1600/thghfgf.jpg 
http://25.media.tumblr.com/47c282af7f19d20e8ea8e4b493ced4b0/tumblr_mjs118tVZ21r6mbfuo1_500.jpg
Tu, dla porównania Fan Art Lagoony,który znalazłam przeglądając grafikę google oraz oficjalny Art na plakacie:
  
Kostiumy dziewczyn ze zdjęć różnią się trochę od oficjalnych kostiumów :(
Poza tym - nawet nie stworzono jej lalki, więc raczej nie zabieraliby się za kostium :(
 Myślę więc,że to robota fana (pamiętamy przecież równie powalający kostium Rochelle SCOF,także stworzony przez fana) - trzeba przyznać,że bardzo się ktoś postarał i ,,odwalił kawał dobrej roboty'' ;)

Chcielibyście taki kostium Lagoony? Podoba się wam?

       (Nowinka była wcześniej na blogu mój-cerberek.blogspot.com , jednak ja znalazłam trochę więcej zdjęć,które dokładniej pokazują cały strój upiorki)



5 komentarzy:

  1. Draculaura trochę za wysoka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te dziewczyny nie pasują do strojów:(Bez urazy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strój Lagoony,to genialna robota fana.Szczerze mówiąc (razem z tymi uszami i pomalowaną skórą) to przebranie podoba mi się bardziej,niż te oryginalne kostiumy :3

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się podoba :) fajne jakby była lalka:( ale nie ma:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)