sobota, 2 listopada 2013

Fright, Camera, Action! w pudełkach

Od niedawna w Internecie możemy znaleźć zapakowane lalki i zestawy z serii Fright, Camera, Action!
Zdjęć jest sporo, więc nie przy każdym widnieje opis, który w niektórych przypadkach i tak może być zbędny.
Tak więc, zaczynajmy!
Lagoona i Draculaura:


Obydwie wyglądają naprawdę świetnie. Ich strój prezentuje się ładnie, a dodatkowo: uniwersalnie. Przechadzka po Wampilerii, impreza o północy czy też zwykły wypad z przyjaciółkami do Coffin Bean - ten strój jest idealny na każdą okazję!


Cleo wygląda zabójczo i jestem nią oczarowana. Clawdeen zaś jest w pewnym stopniu nieudana, ponieważ ma, według mnie, za dużo biżuterii i tego typu drobiazgów.

Zdjęcie wszystkich lalek z tej serii:


Oraz tył opakowania:


Jedyne, co mnie zastanawia, to dlaczego nie ma Operetty? Podejrzewam, że będzie ona w dużym pudełku (pamiętacie sytuację ze Scaris? Tam właśnie niektóre lalki były w dużych, a niektóre w małych opakowaniach). Jest również prawdopodobne, że niedługo będziemy mogli zobaczyć jej zdjęcie: w końcu, jeśli pojawi się fotografia z jakiejś serii, automatycznie ''ciągną się'' za nią następne.

Dressing Room:



Elissabat jest wprost cudowna: i na art'cie, i jako lalka. Wszystko jest bardzo dobrze dobrane: ubiór, fryzura, makijaż, itp. Draculaura na obrazku również jest ładna, chociaż przerażają mnie jej oczy. Jako lalka dorównuje urodą Elissabat. Cały zestaw wygląda dość ciekawie i na pewno znajdą się na niego chętni.

Zbliżenia:




Premiere Party:



Art Cleo to prawdziwe cudo (podobnie jak Abbey z serii Art Class). Jej lalka również jest śliczna. Jeśli chodzi o Viperine: przydałyby się drobne poprawki w obrazku, ale sama postać jest bez żadnych zarzutów.

Którą lalkę chcielibyście mieć? Który z zestawów prezentuje się lepiej?


22 komentarze:

  1. No sorry, ale laleczki na kolana nie powalają.
    Tak im się przyglądam i żadna nie jest jakaś szczególna.
    Takie nijakie. A szkoda.
    Za to grafiki na pudełkach - mnniam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zauważyłyście, że nie pojawiło się nawet zdjęcie promocyjne Operetty.

    OdpowiedzUsuń
  3. szaleję za tą lagooną odkąd ją ujrzałam ^^

    Zuzella96

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne *O* Cleo szalenie mi się podoba, postarali się z nią <3 Ellissabat i Viperine też są cudowne. Mam nadzieję,że chociaż Elissabat będzie przez choć moment zła ;_; Wtedy może bym się na nią skusiła :)
    Dziwna sytuacja z tymi artami na pudełkach... TO PIERWSZA SERIA,KTÓRA MA NA PUDEŁKACH ARTY PROSTO Z FILMU O.O Ciekawe ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze Ghouls Rule z artami z filmu, mam Franię z tej serii.
      Kizia Mizia

      Usuń
    2. A :P Joo... O GR zapomniałam XD E, może dlatego,że jakoś nie interesowałam się nigdy tą serią za bardzo :P

      Usuń
    3. Elissabat myślę, że nawet jak nie będzie zła, to będzie miała charakterek, na taką mi wygląda. Coś a'la Operetta, tylko bardziej xD

      Usuń
    4. Też nie interesowałam się GR, ale dostałam od taty na gwiazdkę Frankie z tej serii, nie ma co narzekać - w realu jeszcze piękniejsza niż na zdjęciach promocyjnych czy w pudełkach*.*
      Kizia Mizia

      Usuń
  5. To seria Black Carpet, a nie FCA! W tej drugiej występują cztery nowe postacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie macie racje.
      To są lalki Black Carpet,a BC należą do serii F,C,A! :)

      Usuń
    2. Poza tym poniżej logo serii też pisze " Black Carpet".

      Usuń
    3. Zgadza się, Alekso. Tak jak 13 życzeń i HTC:)

      Usuń
  6. http://www.ebay.com/bhp/monster-high-swim-dolls Lalki SA już na e-bayu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja se na gwiazdkę zażyczę Viperine*·*
    Jest taaaaaaaaaaaaaka piękna=^*^=
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  8. Draca i Lagoona *.* I na co się tu zdecydować, kiedy i Viperine i Elissabat są przecudne? A nad Cleo to zależy- czy wybiorę ją w PD, bo jak jej nie kupię w PD to kupię tą... W pudełku Deen trochę dziwnie ma feyzurę ułożoną. Na NYCC mi się podobała, tylko taka pyzata wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy tylko ja zauważyłam że twarz Draculaury odbija się w lusterku O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mattel sam już nie pamięta co mówi... ;x

      Usuń
    2. Nałożyła se tyle make-up'u, że aż się odbija xDDD

      Usuń
    3. Nie no,gdyby oka nie było widać tylko np. same cienie i tusz na rzęsach - ok,ale tu widać tęczówkę... ;x
      WAMPIRY SIĘ PRZECIEŻ NIE WIDZĄ W LUSTRZE -.-'' Poza tymmm... chyba na filmach też ich nie widać...
      Jedno zaprzecza drugiemu ;_;

      Usuń
  10. Od najladniejszej do najbrzydszej :

    1. Lagoona - CUDO *.* postarali sie.
    2. Lala - tak jak zwykle w "swoich" kolorach czyli czarny i rozowy ale nawet fajna.
    3. Cleo - nawet, nawet . dopracowana, ladne kolory.
    4. Deen - tak jak mowila Lorr :za duzo dodatkow, zrobiona na odwal. nie postarali sie. Okropna.
    A co do tych zestawow to fajne i ten art Cleo... piekny. Twarz Viperine dziwnie wyglada. Jak by byla szczerbata. Nie za ladnie ani nie za brzydko. Alekso: moze zapomnieli ze wampiry nie widza swojego odbicia w lustrze, maja teraz tyle na glowie. Elissabat jest dokladnie zrobiona, slicznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)