niedziela, 31 marca 2013

Wszystkiego dobrego na Wielkanoc!

Pragnę wam złożyć najupiorniejsze życzenia z okazji Wielkanocy :)
Dużo zdrowia,szczęścia,radości i spotkań z koszmarnymi krewnymi,wampistycznych przyjaciół,dobrych ocen w straszyceum i wszystkiego innego,co byście zapragnęli w sowim nieżyciu :)
Smacznego jajka upiory! <3

 

Jak zwykle,wymyśliłam nową, świąteczną serię dla Aleksy. Też świętuje :)
-Bunny Mummy

  Tak więc jeszcze raz -  
UPIORNYCH ŚWIĄT! 

Co dostaliście? Ktoś do was przyjedzie na Wielkanoc? A może to wy kogoś odwiedzicie?
  Ja jako prezent dostałam Frankie Stein SCOF,ale niestety nikt mnie nie odwiedzi - pogoda nie dopisuje i chyba nici z wyjazdu do kogokolwiek :(
Przepraszam,że tak późno - jestem dopiero po śniadaniu ;) 
 

42 komentarze:

  1. Ja też już po śniadaniu. ;) Dostałam ubrania, niestety lalki jakiejkolwiek brak, ale było super. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja swoją całą rodzinę odwiedzam pokoleji :D Teraz jestem u Babci i Dziadka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam 20zł.
    Draculdia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja klasycznie: słodycze :). A skąd wzięłaś tę base, Aleksa?

      Usuń
    2. A ja nie wiem,zawsze w google wpisuję ,,Monster High base'' i na chybił trafił wybieram ;P
      http://th00.deviantart.net/fs70/PRE/f/2012/285/0/e/monster_high_operetta_base_by_amber0productions-d5hl5zy.png <---- link do niej ;)

      Usuń
    3. Ale ten świat mały... Dziewczynie, która robiła tą bazę robiłam kiedyś strój na prośbę:P

      Usuń
    4. O ja wpisuję base monster high wyniki mają te same basy i inne niż Aleksy :)

      Usuń
  4. Ja dostałam kurtkę MH,Ferrero Rocher,książkę i 100zł.
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedny króliczek, służy za obcas buta :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja, tak jak ty, też dostałam lalkę z serii SCOF - Abbey. Jest przeupiorzasta !! Miałam limit do 150 zł i chciałam Abbey PD, a była droższa, a potem tata mi powiedział, że dołożyłby mi... kupiłam też Sims 3 Wymarzone podróże ;3 Ja nie odwiedzam, wszysty w moim rodzinnym miasteczku, a ci co dalej - pogoda -.- Macie już choinkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawzajem :) Ja nie dostałam nic, ogólnie nudno było... I musiałam wcześniej wstać, czego nie lubię. Zdecydowanie wolę Boże Narodzenie. Wtedy przynajmniej coś się dzieje :/ WM

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dostałam Deuca SCOF i Robbeccę DC :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja dostałam czasopismo monster high i książkę



    PS:zazdroszczę ci frankie i wszystkim którzy dostali lalki monster high


    ktosiek1

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dostalam Skelite i Deuce'a SCOF super sa. Tylko Deuce ma taka mala torbe a Skelita wielka walizke;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara. Ja nie dostałam nikogo;(
      JVV

      Usuń
  11. Ja też dostałam lalkę SCOF ale Dennie 100zł bluzkę słodycze skakankę i kubek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jeszcze nic nie dostałam bo dziś dopiero kupie ale nie umiem się zdecydować czy kupić Catrine czy Jinafire
    doradzicie mi?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dostałam króliczka-drożdżówkę i lizaka.Na Wielkanoc przyjechała do mnie ciocia,wujek i ich dzieci.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie na mazowszu nie dostaje się prezentów na Wielkanoc :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to zazdroszczę wam tego,że macie blisko bądź jestście w Warszawie. To duże miasto,jest tam napewno mnóstwo hodowli,a ja chcę kupić sobie kota perskiego.<3 Ja mieszkam na Podlasiu i mam conajmniej 4 godziny drogi:(

      Usuń
    2. Witaj w klubie. :(
      Tylko, że ja w Lubelskim. ;)

      Usuń
  15. ja dostałam szafeczkę Cleo de nile z cukierkami i 5 jajek z czekolady od zajączka..

    OdpowiedzUsuń
  16. jej jak ja bym chciała dostać lalkę monster high na święta !!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja dostałam Lalke Catrine DeMew, żelki *.* , picie i 9 par kolczyków :D Kocham moją Catrine ^^ ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. nawzajem Alekso:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też dostałam Frankie SCOF, ale też i kabriolet SCOF ! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ty coś dostajesz na Wielkanoc??? :o

    Szczęściara z cb ^_^

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie w rodzinie nie daje się prezentów na wielkanoc.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja dostałam 50 zł i multum słodyczy ;D Też mam Frankie SCOF C:

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mogę się doczekać wyników Castingu na redaktora. Wyniki są 3 kwietnia tak?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ona znowu od Was kopiuję http://nefidenile.pinger.pl/
    To znowu Ona.
    Moje konto- Melody Brigitte
    Ktoś mi się na nie włamał.
    Monstereczka12

    OdpowiedzUsuń
  25. Zabije się...
    Nawet tu, do szkoły pogańskich potworów obrzędy kościelne się wkradają...

    I jak niby człowiek ma się stać bezbożnikiem w takich warunkach?!...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie - Zakładasz naszyjnik z symbolem odwróconego krzyża i czekasz, aż wściekły tłum zacznie cię ganiać z widłami^^

      Usuń
    2. Albo przebież się za tęczowgo jednorożca z wielkim, kolorowym motylem na zadzie i już chcą cię spalić :D

      Usuń
    3. Lub udawaj króliczka wielkanocnego I się za niego przebierz i zamiast słodyczy dawaj z liścia :D

      (Zwariowana jestem.. :P )

      Usuń
  26. dostałam przyjaciółki na zabój i mój 2 album przyjaciółek(monster high)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też dostaję prezenty na Wielkanoc. Tylko, że w tym roku dostałam tylko książkę.. ale jutro jadę po Abbey SCOF :***

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)