niedziela, 3 listopada 2013

Kolejne formy?

Po Comic Con'ie nie balują. Nowe formy można już oglądać:
 Trudno mi ocenić, do kogo będą należeć. Mogłaby je posiadać Venus, jednak ma ona już dwie lalki koncertowe i trzecia byłaby już przesadą. Chyba, że będzie to seria a'la School's Out. Same buty przypadły mi do gustu, są bardzo ładne. Coś czuję, że są już pokolorowane, a szkoda, bo widzę na tych łańcuszkach moc kolorów.
Posiadaczkę tych butów jeszcze trudniej mi określić, jakoś nie widzę ich na nogach żadnej postaci. Są podobne do butów Howleen 13 Wishes, jednak na nogę normalnej wielkości, i zdecydowanie wyższe względem wielkości nogi. Ewentualnie mogłaby je mieć Abbey, jednak średnio ją w nich widzę. Jeżeli buty są pokolorowane- a sugerują to kolorowe sznurówki- to jeszcze trudniej je dopasować do jakiej kolwiek postaci.

Co sądzicie o formach? Na czyich nogach je widzicie?
Zgłaszać się!!! Klik! ;P


55 komentarzy:

  1. Buty nr 2 to buty Yasminy z Bratzillaz z serii Basic natomiast 1 nie wiem ale na stówę je gdzieś widziałem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie załamuj mnie. Już myślałam że to piękne obuwie zagości na nogach jakiejś monsterki ;____; Ale faktycznie. Rany, ty wszystko wiesz o.O Nie lubię Bratzillaz za bardzo. Ta bajka ani nie jest specjalnie ciekawa, ani nie ma żadnego przekazu, ani nie jest ładnie zrobiona, a lalki szału nie robią. Ale Yasminę całkiem polubiłam. Ma fajowy głos xD. Szkoda tylko, że te glany zrobili brązowe ;-; Te na górze mi się bardziej podobają. Choć najfajniejszą lalką jest ta ruda ;>

      Usuń
    2. Ha! Mam cię! One nie są Yasminy - ona ma dwa paski na górze! I inne podeszwy! I nie ma sznurowadeł do końca! Teraz się przyjrzałam dokładniej i zauważyłam :D Poza tym te są na nogach jakiejś zielonej, czyli zapewne z MH, a to nie jest producent Bratz. Boo-ya! xD Jest nadzieja!

      Usuń
    3. Boze... to tylko buty!!! A wy ostro sie podniecacie.

      Usuń
    4. Victorio jakby się przyjrzeć to ta też ma dwa paski na górze a wiem bo mam lalkę Yasminy.Sznurowadła ma jeśli dobrze się przyjrzysz a Bratzillaz mają takie same wielkości stopy co monsterki.Nie lubię tego mówić ale Boo-Ya ;) A podeszwy są takie same

      Usuń
    5. Nieeeee jednak się myliłem.Te buty mają 21 sznurowadeł a Yasmina ma tylko 19 ;(.Ale dziękuję za stwierdzenie że wszystko wiem,ale to sprawdza się akurat tylko w W.I.T.C.H

      Usuń
    6. Ty jestes jakims pedalem. Ze masz takie lalki

      Usuń
    7. Sprawdzałeś kiedyś anonimku tumblr? Tam pełno facetów ma lalki.
      Przecież każdy lubi to co lubi. Lalki nie są zarezerwowane wyłącznie dla dziewczyn. Pisze tam coś o tym np. na pudełkach? Nie.

      Usuń
    8. Kochany Anonimku podaj choć 1 SENSOWNY powód dlaczego lalki są dla dziewczyn.Wtedy przyjmę miano pedała.Jest to tylko stereotyp że lalki są dla dziewczyn a figurki,samochody itd są dla chłopaków.W naturze nic nie ma że to jest dla nas a to dla was bo inna płeć jesteś.Ja mam chociaż godność by się do tego przyznać a ty nie masz godności by pokazać kim jesteś.

      Usuń
    9. Josh to było piękne *-* To niesamowite, że w końcu jest ktoś, kto również zauważył ten idiotyzm jakim jest wymyślanie schematów. To co napisałeś to jest dokładnie to, co ja myślę. Już się rozpisywałam, nie będę tego pisać jeszcze raz. Tylko pozwolę sobie zacytować Marka Twaina "Im mądrzejszą jesteś osobą tym z większą ilością idiotów musisz się zmagać", nie wiem czy dosłownie tak to było ale przekaz ten sam. W każdym razie, cóż, my ludzie inteligentni musimy jakoś ich znosić ;_;. Anonimku, możesz stwierdzić, że przecież się różnimy. Owszem, ale już lecę z kontrargumentem: to wszystko przez to, że nas tak wychowują i przez wpływ kultury, a tym większość jest podatna. Ale są twarde jednostki, które cierpią, bo są inne. Ale są sobą. A poza tym - co ty do cholipki widzisz w MH? Ładne, kolorowe postacie? Owszem, są ładne, ale są sobą, to przede wszystkim. I tego między innymi uczy MH. Może nie mam prawa nikogo stąd wyganiać, ale sobie to prawo przywłaszczę. Wypier*alaj anonimku.

      Usuń
    10. O, Vicks, rozwalasz mnie ;D Też myślę, że to było piękne Josh *-*
      Anonimku, ogarnij się :D Miej własny rozum, nie przyjmuj poglądów jakichś idiotów tylko dlatego, że się tak "utarło"... Sorry, ale jak widzę ludzi, którzy kierują się stereotypami, to krew mnie zalewa ;_;

      Usuń
    11. Vic dzięki tobie polubiłem Twaina.Mówi się że jak ktoś jest konserwatywny to ma mały iloraz inteligencji.Anonimek właśnie pokazał swoje IQ.I dziękuję jak chcecie więcej takich przemów z mojej strony to włączcie TV za 20 lat na politykę XD

      Usuń
    12. Ile tu ludzi z moimi poglądami... Jest dla świata nadzieja! :D Ja jestem idealistką, więc cierpienie przez idiotyzm innych jest nieodłącznym elementem mojego życia. Moja koleżanka kiedyś ciekawie określiła mój stosunek do tego tematu - "pole minowe" :D. I to bardzo dobre porównanie - przy mnie w tym temacie trzeba nieźle uważać, nieprzemyślane powiedzenie prowadzi do wybuchu. Jak słyszę określenia "męskie" czy "kobiece" to się cała jeżę. Bo ja uznaję tylko fizyczne aspekty, i nic innego dla mnie słowa kobieta czy facet nie znaczą.

      Usuń
    13. Haha :D Ja też mam takie plany, zobaczycie mnie w szwedzkim rządzie kiedyś, będę zarządzać jakąś szwedzką partią xD A jak nie w rządzie to gdzieś na pewno, bo nie wyobrażam sobie pozostać bierną. Oj tak, Twain ma świetne aforyzmy. On jest autorem przesławnego "Bóg stworzył człowieka, bo rozczarował się małpą. Z dalszych eksperymentów zrezygnował" :D. Choć przyznam się, że nie czytałam żadnej jego książki, jednak muszę to zmienić.

      Usuń
    14. Victoria...czemu nie znam w realu nikogo takiego jak ty ???Miałbym z kim gadać kto ma takie same poglądy jak ja. ;(

      Usuń
    15. Ja też nikogo takiego nie znam osobiście :/. Chcesz popisać? Masz fejsbóczka? :)

      Usuń
    16. od pół roku zamierzam sobie założyć XD Jakoś nk mi wystarcza i jakoś do facebooka się nie palę ale tera mam motywację

      Usuń
    17. Josh czuję to samo co Ty...

      Usuń
    18. To zakładaj i mnie powiadom! Olka, a ty? Załóżmy stowarzyszenie zbuntowanych przeciwko konserwatywnym poglądom fanów MH! xD

      Usuń
    19. okej, bardzo ciekawa rozmowa. Co do tej godności to się jednak nie zgodzę. Bo to że ktoś się ujawni (niby napisze z konta gdzie na profilowym jest Draculaura i taka sama nazwa) To normalnie w ten sposób pokażę kim jest !

      Usuń
    20. Verca, raju. Tu chodziło o to, że Josh się przyznaje do czegoś co jest przez wielu ludzi wyśmiewane (czyt. debilów którzy mózgu używają tylko do poruszania kończynami), a ten anonimek nawet się nie podpisze. Poza tym konto to jednak też istotna rzecz, bo jakby ktoś teraz napisał załóżmy "wszyscy tutaj jesteście idiotami" to by go już nikt nie lubił, i mógłby założyć drugie konto ale wszystko by musiał zaczynać od nowa.

      Usuń
    21. No właśnie o to chodzi.. a to kto co lubi to tylko i wyłącznie tej osoby sprawa i nikogo więćej.

      Usuń
    22. Juhuuuu ,Doszedłem.2 to faktycznie Buty Yasminy tylko że są to prototypy.Chyba....nie rozumiem chińskiego...a tłumacz google nie jest zbyt pomocny.Nawet już nie wnikam w to jedno zdanie o pedała.Mam lepsze rzeczy na głowie niż zamartwianie się nim.Np skąd wziąć pieniądze na 5 wymarzonych lalek Mh z nowych serii XD

      Usuń
    23. No to nie wiem, o co ci chodzi.

      Usuń
    24. Chodzi mi o prostactwo i chęć poszerzania stereotypów że np: jak w tym przypadku lalki są TYLKO dla dziewczyn.Nie podoba mi się to i chcę z tym walczyć.O to mi chodzi.

      Usuń
    25. Doszedłeś, powiadasz? xD Wybacz, nie mogłam się powstrzymać xD Cholera, tak chciałam, żeby te glany były jakiejś monsterki ;_; 500 zł... powodzenia :3

      Usuń
    26. Pozwolę sobie się jeszcze trochę pomądrować i zarzucić jeszcze jednym cytatem Twaina: "Bądźmy wdzięczni idiotom. Gdyby nie oni, reszta nie osiągnęłaby sukcesu." - tak więc są też dobre strony :P

      Usuń
    27. Nie rozumiem o co ci chodzi z doszedłeś ? ;*

      Usuń
    28. Mam nadzieję, że to ironia, bo nie uwierzę inaczej :D

      Usuń
    29. Stowarzyszenie? Niezły pomysł xD Ale fb nie dam bo nie chcę się ujawniać

      Usuń
    30. Josh, znasz chiński? Oby się okazało, że nie xD bo byłoby super gdyby jednak te glany były dla MH

      Usuń
    31. Oczywiście że ironia.Eh 69% ludzkości w każdym zdaniu znajdzie coś zboczonego.I Olko nie znam chińskiego ale google translate zna....chyba,bo raczej angielskiego nie umie tłumaczyć.

      Usuń
    32. to dobrze bo poczulabym sie zobowiazana do wytlamaczenia xD ach to 69 jakos czesto sie pojawia w inernetowych statystykach... :D ej ale czemu pokazuja buty na lalce konkurencji? zadne prototypy nie szukaj juz bo wyszukujesz nie to co chce uslyszec XDD

      Vic ze szkoly, z WOSu dokladnie xD

      Usuń
    33. DOBRA NIE WIEM!!!Wytłumacz mi co to znaczy! "Wezmę ją na podstęp,hehe ciekawe jak mi to wytłumaczy hihi"To jak wytłumaczysz mi?!! "MAJKAAA!!!!Leć po popcorn zara będziem się ze śmiechu po podłodze tarzać !!!!"

      Usuń
    34. Wytłumaczenie: sprawdź w Wikipedii :3 Albo na Zapytaj, tam zawsze mądre rzeczy gadają ^^ I pozdrów MAJKĘĘĘ kimkolwiek ona jest :*

      Usuń
    35. A czy to takie śmieszne? Może w podstawówce.

      Usuń
    36. Nie tylko śmieszne jest tłumaczenie niektórych osób np:Eeee no bo to jak gejzer albo,i wylatuje taka [CENSORED] jak ludzie się jąkają i gubią to mnie rozwala ale nie bawi mnie sam fakt o czym mówią ale JAK o tym mówią.

      Usuń
    37. Eeee bo to jak gejzer, albo niektórym wylatuje taka [CONSORED] i jak ludzie się jękają i gubią. Ładne wytłumaczenie? :3
      Ech, ty po prostu nie rozumiesz wybitności tych stwierdzeń. Zobacz, ile środków stylistycznych: metafora (gubią), neologizm (jękają - nowa wersja tego czasownika), porównanie (jak gejzer). Poza tym mamy jedno wielkie porównanie homeryckie - chodzi o to, że gdy ludzkość wydaje dźwięki, tudzież filozofuje, jest słyszalna i odznacza się na tle innych istnień, a w zamian dostaje największą rozkosz - inteligencję.
      Ale najwidoczniej wybitne teksty są przez niektórych nierozumiane ^^

      Usuń
    38. Jesteś pierwszą osobą (zaraz po mamie)która wytłumaczyła mi to w normalny sposób,przez co nie chciałem się śmiać.Gratulacje :) No,może wywołałaś lekki uśmiech,ale to za sprawą zinterpretowania słów.Oh god,WHY ?

      Usuń
    39. A, i jękają nie jest neologizmem.

      Usuń
    40. W którym miejscu tłumaczyłam? ;o Ach te rozmowy z rodzicami, kocham <3. Pozdrów mamusię :***. I teraz trochę mądrowania się: owszem, jękają to jest neologizm jako środek stylistyczny. Istnieje forma "jęczą", ale "jękają" zostało utworzone, jest synonimem ale innym wyrazem. Podstawa słowotwórcza "jęk" i formant "ają", zamiast "ą" z k:cz. Takie coś stosuje się by nadać utworowi bardziej dynamiczną, kolokwialną formę. Ale mniejsza z tym, i tak nie pojmiesz tego wybitnego dzieła ^^ Ey, właśnie zauważyłam, że Kellee widziała mój rysunek (przedstawiający ją) który jej wstawiłam na tablicę na facebooku i napisała że to kocha! OMR OMR OMR! Jeszcze Garretta sobie bazgrnę i też mu wstawię ciekawe czy odpisze tak jak Kell XDD

      Usuń
    41. Ehh zaczęło się od butów Yasminy,później o pedale,potem o seksie,by teraz skończyć na spieraniu się o poprawność językową XD Co następne,dlaczego ja ?

      Usuń
    42. Następne będzie to, że All i Lorr się w końcu wkurzą i przestaną akceptować komentarze xD Mało oglądam zbytnio telewizji, właściwie nigdy nie jest tak, że walnę się na kanapę, włączę telewizor i oglądam co jest... z komputerem to już inna sprawa :D Tak więc nie jestem znawcą fabuły odcinków, ale wiem, że są tanie historie typu "Babcia zgwałciła mi misia, muszę kupić nowego ale w sklepie nie ma pluszowych jednorożców, zgłaszam sprzdawców na policję", a wszystko zrobione ta, że ślepi mogą to oglądać z takim samym efektem, bo wszystko tam powiedzą. Ktoś idzie do urzędu, wielki napis urząd, ale i tak powiedzą "Pan Ździchu udał się do urzędu, w celu wyjaśnienia sprawy z jednorożcami". Tak bardzo kocham <3 Chociaż kiedyś byłam wielką fanką Sędzi Anny Marii Wesołowskiej (cudne nazwisko jak na sędziego, takie adekwatne ^^) i Sądu Rodzinnego, ale to były nawet spoko programy. Tak fajnie było dochodzić do tego, kto kogo w końcu wykorzystał wiadomo jak ^ ^. I to nie ogłupiało jeszcze aż tak bardzo. Kiedy weszła moda na Trudne Sprawy to już tego nie oglądałam, ale i tak byłam wściekła, że zamienili to na Ukrytą Prawdę, jedną wielką podróbę TS, choć podobno najbardziej hardcorową :D Jednak nic nie przebija tego gościa od wanny i piosenki "Karolino, moja różo, mój aniele" czy jakoś tak, którą mnie potem prześladowano xD (bo nie nazywam się wcale Wiktoria). Nie pamiętam, który z tych kulturalnych, rozwijających programów to wyprodukował... ach, moja polonistka miała rację, nie orientuję się w kulturalnych, filmowych wydarzeniach ;_; (Oj tam oj tam, że zapomniałam, co nakręcił Wajda, przedtem pokonałam serię wymęczających zadań i miałam prawo napisać, że "Pianista", choć to przecież takie oczywiste, że to Polański nakręcił, w końcu kto by się nie interesował świetnym polskim kinem). Czemu ja zawsze tyle piszę? o.O

      Usuń
    43. O raju, jak to pisałam nie wydawało się takie długie ;O

      Usuń
  2. 2 wydaje mi sie ze do nowa seria Twalli



    Rewen Stine

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zayebista ta postać na górzee o.o w ogóle fajny blog *-* chciałabym mieć taką liczbę wyświetleń ^^ ale na razie zostaje przy swoich kilkuset ;c Pozdrawiamm *0*
    ~ DEMITRIA THE KILLER/LINKINK PARK 4EVER ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacny avatar milejdi *O* XD
      Applause na moim avku też jest,ale trochę pozmieniana kolorystyka... chyba bardziej z czerwonym ;3

      Usuń
  4. Drugie buty do Yasminy mi nie pasują ;/ Te w dodatku są już pokolorowane na niebiesko. Może należą do Winx. W pierwszych, gdy zobaczysz róż od razu zapala się taka lampka w głowie i myślisz - Barbie!!! I rzeczywiście do Barbie najbardziej mi pasują. Ewentualnie również zagoszczą u Winx.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pierwsze buty gdzieś już widziałam, ale za Chiny nie mogę sobie przypomnieć, gdzie... Oby nie były już pokolorowane, przydałoby się rzucić jakiś kolor na te paski, a nie tak wszystko w tym samym kolorze, nudno... Mattel się rozleniwiło, nie chce im się kolorować wzorków ;< To tak jak z butami Robeccy Art Class, nie chciało im się zrobić zębatek na inny kolor ;/
    Te drugie mi pasują trochę do Howleen, Frankie albo Scarah... Jak nie będą do MH to się wkurzę -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są podobne do butów Venus z Ghoul Spirit, pewnie dlatego je kojarzysz ;)

      Usuń
    2. Lubię, sama ich nie noszę bo to trochę nie mój styl ale u innych mi się podobają :)
      Tak wiem, ale są też podobne do Torrki Coffin Bean...

      Usuń
  6. Możliwe że zostaną użyte do EAH, przecież nie wszystko jest zawsze na monsterki, mattel zajmuje się teraz głównie Everkami

    OdpowiedzUsuń
  7. Aleksa, wiesz że miałam to co ty masz dać na prof. tylko w oryginalnych kolorach :) ?
    Pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cos mi sie wydaje ze te pierwsze rozowe buty z gwiazdkami moga nalezec do Catty.
    Pasuja nawet

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)