piątek, 1 marca 2013

,,Base Revolution'' 2 edycja

Zobaczyłam,że pierwszy konkurs z tej serii wam się bardzo spodobał. Bardzo się z tego cieszę :)
Dlatego postaram się go organizować w chwilach kiedy mam dość dużo wolnego czasu. Macie szczęście ;P
Od dziś aż do środy mam wolne (weekend + rekolekcje). Dlatego  mam dla was drugą edycję~!

Zasady konkursu są takie jak poprzednio:
-Pracę można wykonać TYLKO na paincie.
-Postać ma być zrobiona z basy podanej przeze mnie.INNE NIE WCHODZĄ W GRĘ!
Jeśli ktoś nie wie, to jeszcze przypomnę. Waszym zadaniem jest zrobić OC z zamieszczonej tu basy na paincie i przesłanie mi ją na maila. Najładniejsze prace zostaną pokazane na blogu oraz otrzymają dyplomy.
Zasady mam nadzieję są jasne.
Na ten mail proszę przesyłać prace: aleksa.de.nile0707@gmail.com
Czas macie DO WTORKU (5 marzec 2013r.),DO GODZINY 20.00! Postaci wysłanych po czasie nie biorę pod uwagę. Wyniki zostaną opublikowane dzień po terminie, nawet może wcześniej.
Czas zacząć! Oto basa:

Powodzenia!!!


47 komentarzy:

  1. Można pżerabić tą base?

    Sucrette

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nu :)

      Sucrette

      Usuń
    2. Też gram w SF mam login Queeniii


      Pozdrawia, wasza Clawdeen.High.

      Usuń
    3. Masz nowe konto,czy mi się wydaje?

      Usuń
    4. Ja mam 2 poslkie i 1 francuiskie :P Mam trudny wybór,które ma być główne,bo na jednym odc.13 i +100 z Kazikiem,a na drugim skończyłam 14 odc.

      Usuń
    5. Pomóżcie!(+100 z Kasem-Arminek zostaje dla Lorrki :P )

      Usuń
    6. Dziewczęta, wiecie, że posiadanie wielu kont na SF jest surowo zabronione bez regulamin?

      Usuń
    7. Tak wiem, ale mam taką duuuuuuużą rodzinkę, która oddała mi konta:)

      Usuń
  2. Super już idę zaczynac :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście zgłaszam się :))

    OdpowiedzUsuń
  4. A tak nie na temat,to Spectra na tym plakacie ,,Base Revolution" (ta po lewej,nie ta po prawej) ma krzywy łeb :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też wysyłam zaraz pracę :) To moja pierwsza OC :D
    Jest to córka upiorzastych, baletowych łabędzi. ;)
    Spencer Swanstings :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ubieranka z Lalą SCOF http://www.starsue.net/game/Draculaura_Scaris_Style.html

    OdpowiedzUsuń
  8. już wysłałam doszła do cb moja praca ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wysłałam już... Doszło? Mam szanse zająć jakieś miejsce...? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wysłałam...prosze przeczytaj!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko doszło :)
    Na razie nie mogę oceniać czy macie jakieś szanse, dostałam już 18 prac i gdybym każdemu musiałam mówić czy ma czy nie ma to sporo roboty bym miała XD Wszystko pokażę w wyniki.
    Bądźcie cierpliwi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze będzie kolejna, też robię:D Paint jest taaaaki prosty:D

      Usuń
    2. Ojej, będzie ciężko! Dostałam już ponad 20 prac! I każda cudna ;*

      Usuń
  12. przeczytaj moją plissss



    Frankie5465

    OdpowiedzUsuń
  13. mam pytanie. Czy można np. wkleić nowe nogi z innej basy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerabiać można, ale tylko tą bazę. (np. wykrzywić rękę,ale tylko tej Neferze) :C

      Usuń
  14. Czy w następnym Base Rewolution możesz podać temat kreacji???

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy w następnym Base Rewolution możesz podać temat kreacji???

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłosiłam się i jeśli doszłó to proszę potwierdzenie na e-maila, z którego pracę wysłałam. (okiem-spectry-blog@o2.pl)
    POzdro;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Będzie Base Revolution 3?

    OdpowiedzUsuń
  18. Eh ja wysłałam pracę i zapomniałam się podpisać...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)