wtorek, 13 sierpnia 2013

Casting na redaktora letniego

Jak wiecie, tak się złożyło, iż nie będzie wszystkich redaktorek od prawdopodobnie 18 lub 20 do 25 sierpnia. Nie chcemy pozostawiać bloga bez opieki, więc postanowiłam urządzić szybki konkurs na redaktora letniego. Pytałam już Anne, czy się zgodzi, jednak ona również wyjeżdża.

Wymagania:
- wiek minimum 13 lat
- posiadanie konta na Bloggerze
- mile widziane doświadczenie
- brak błędów ortograficznych
- poprawna pisownia nazw związanych z Monster High
- nie można kopiować obrazków z innych polskich blogów
- nie można organizować konkursów
- nie wolno pisać o niczym innym co nie jest nowinką (typu np. o swojej lub czyjejś OC,o Fan Art'ach, itp.)

Zgłoszenie powinno zawierać:
- informacje o sobie (imię, wiek, zainteresowania itp.)
- dlaczego to ty zasługujesz na pisanie na blogu

Zgłoszenia możecie wysyłać do 15 sierpnia do godziny 15:00 pod tym postem.

Uwaga! Osoba, która zostanie wybrana, będzie pisała na blogu od ogłoszenia wyników do końca wakacji.

EDIT od Aleksa:
Dodałam 2 zasady.
PS do Lorr: W czwartek aktualnie mogę być u kuzynki/kuzynek (jeszcze nie wiem,mogę również być dostępna, w domu). 
W razie co to wyślij mi sms'a co i jak lub kogo możemy wybrać
(jeśli nie masz to poproś Żożo o numer ;P)

189 komentarzy:

  1. Witam. Chciałabym być letnią redaktorką :)

    -Mam 15 lat
    -Jak widać mam konto na bloggerze
    -Miałam kiedyś popularny blog
    -W ogóle nie mam problemów z ortografią
    -Nie mam zamiaru kopiować z polskich blogów

    Moje zgłoszenie:

    Moje inię to Magda,mam 15 lat interesuję się Monster high,muzyką i fotografowaniem. Bardzo lubię pisać,mam dosyć duże doświadczenie z pisaniem ponieważ sama piszę gazetkę szkolną.
    Myślę że zasługuję za prowadzenie bloga ponieważ chcę bardzo pomóc. Lubię pisać,i jestem odpowiedzialną osobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakiż to był blog? Poprosiłabym o adres i nazwę,może znałam.

      Usuń
    2. Ja nigdy nie znałam, nie znam i zapewne nie będę znać popularniejszego bloga niż MMH :P

      Usuń
    3. http://nasze-monsterhigh.blogspot.com/ Usunęłam go bo miał baaardzo mało odwiedzin :) Ale mogę go reaktywować

      Usuń
    4. Bardzo mało odwiedzin i popularny? Jakoś mi się to nie klei ._.

      Usuń
    5. Inaczej popularny był dla moich znajomych,oni nie odwiedzali zbyt często mojego bloga ale wiem że kiedy dodałam cos fajnego to od razu był rozgłos. Niestety obserwowałam odwiedziny o miałam tylko 150 na jakiś miesiąc. Źle to ujęłam był lubiany.

      Usuń
  2. Zgłosiłabym się ale nie mam 13 lat i konta na Bloggerze. Ale na wszelki wypadek napiszę.
    Mam na imię Agata i mam 11 lat. Lubię rysować, malować i tworzyć różne rzeczy. Moją pasją są lalki Monster High których posiadam 10.Mam młodszego brata. Jestem optymistą, jestem szalona i wytrzymała.Mam jednego bloga na pingerze(agis213) Chciałabym tu pisać bo to najnajnajnajnajlepszy blog na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że od 13, bo mam dopiero 10 lat, to mnie wkurza ;_;

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na imię Lidia i mam 13 lat. Od około dziewięciu miesięcy czytam waszego bloga i inne blogi które piszecie. Piszę aktualnie bloga na którym jeszcze trwa mój okres próbny. A wcześniej pisałam już naprawdę dużo blogów lecz niestety zostały z różnych przyczyn usunięte. Błędy ortograficzne zdarzają się naprawdę rzadko chyba że literówki, jeśli się w ogóle pojawią to od razu je poprawiam. Niewydaje mi się abym robiła błędy w imionach i nazwiskach uczniów w MH. Jeśli chodzi o zainteresowania to bardzo lubię pisać i czytać książki. Akurat jestem w trakcie pisania dwóch. Oprócz tego jeszcze lubię Waveboard, łyżwiarstwo, rolkarstwo i dużo innych rzeczy ale nie chcę nimi was zanudzać ;) Znam pare źródeł i mam doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam jeszcze o paru sprawach. Napewno bym nie skopiowała od innego bloga. Nawet jeśli byś nie napisała tego punktu i tak bym nie nakliknęła prawego klawisza na żadną nowinkę.
      Dlaczego uważam że powinnam zostać redaktorką? Mam duże doświadczenie w pisaniu blogów i mam parę źródeł które napewno by mi ułatwiły pracę tutaj .
      Zgadzam się z komętarzem=propozycją Aleksy. Przydało by się dwie redaktorki żeby jedna mogła wspomóc drugą :-)

      Usuń
    2. Już popełniłaś błąd ortograficzny.
      Kizia Mizia.

      Usuń
    3. Przepraszam , ale gdzie?

      Usuń
    4. Ja zauważyłam tylko językowy. ''Niewydaje'' pisze się osobno (nie wydaje)... a rzeczywiście. Parę,a pare (to drugie jest źle,dziwne bo w dopisku napisałaś dobrze,a w zgłoszeniu źle) + jeszcze komentarz,a komętarz (to drugie jest źle).
      *le polonistka od 7 boleści XD*

      Usuń
    5. Jeśli kogoś rażą moje błędy to może to zachować dla siebie xd

      Usuń
    6. Nie no,spoko. Pytałaś tylko gdzie to powiedziałam :P

      Usuń
  5. Hej, jestem Natalia, liczę sobie 13 lat. Na początku odpowiem na wszystkie podane pytania, a następnie opiszę siebie we własnych słowach.

    - Jak już wcześniej pisałam mam równe 13 lat :)
    - Posiadam konto na bloggerze od lutego 2013 r.
    - Doświadczenie mam jak najbardziej dobre, prowadzę własnego bloga, który powstał także 6 miesięcy temu.
    - Błędy ortograficzne i interpunkcyjne, są mi nie znane. Zasady pisowni mam w wykute na blaszkę.
    - Imiona uczniów z Monster High, znam tak dobrze jak moje nazwisko :P
    - Nigdy nie kopiuję obrazków z innych Polskich blogów.

    A teraz moimi własnymi słowami:

    Hej, jestem Natalia, mam 13 lat. Jestem dziewczyną ciekawą świata dlatego posiadam wiele godnych uwagi zainteresowań, między innymi jest to: sport, teatr, sztuka, malarstwo, literatura, moda, śpiew, choreografia, muzyka itp. Oczywiście nie mogę też zapomnieć o Monster High. Kolekcjonuję wszystko co dotyczy Upiornej Szkoły: lalki, książki, magazyny, przybory szkolne, ubrania, plakaty, kubki itd. Z MH moją ulubioną postacią jest Toralei. Dlaczego ona? - uważam, że jest to jedna z nielicznych postaci, które mają jakiś charakterek ;). Wyróżnia się z tłumu, nie daje sobie '' w kaszę dmuchać'', oraz dąży do celu za wszelką cenę.

    Uważam, że ''letnią redaktorką'' powinnam zostać, gdyż, jestem osobą odpowiedzialną, uczciwą, sympatyczną, oraz jak najbardziej pomocną. Jeśli zostanę wybrana, dołożę jak najwięcej starań, aby blog był ciągle na bieżąco i, aż kipiał od świeżych nowinek :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na zgłoszeniu pisałas, ze Twoja ulubiona postać to Cleo

      Usuń
    2. Tak, Cleo też uwielbiam, ale ostatnio zaczęłam się przekonywać się do Torrki, a Cleo ''spadła na drugie miejsce''

      Usuń
    3. Angie,jesteś moją faworytką. Ja również uważam,że Toralei jest najlepszą postacią. Beż nie j kreskówka byłaby nudna, ona nadaje akcję. Nie wiem dlaczego, ale pociągają mnie "czarne charaktery" :)
      Kizia Mizia.

      Usuń
  6. Moge sfalszowac wiek? :D kurde, nigdzie nie moge pisać, bo od trzynastu lat... :( a swojego bloga mam: monsterhigh-tu-i-tam.blogspot.com i nie ma problemu z moim wiekiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się nie obrazicie, jeżeli napiszę zgłoszenie, mimo, iż wiek mi na to nie pozwala. Mam na imię Ania, i mam jedenaście lat, ale w pisaniu mojego bloga w ogóle mi to nie przeszkadza (jeżeli chcecie wiedzieć "tak na pewno" to w komentarzu wyżej jest link). Interesuję się oczywiście Monster High, Winx, twórczością J. K. Rowling oraz ogólnie pisarstwem. Trenuję gimnastykę sportową w klubie KS "Iskra" Zabrze. Na koniec czerwca nasza ekipa po udanych eliminacjach (cała nasza grupa się dostała) wyjechała na Olimpiadę Dzieci i Młodzieży Łódzkie 2013.
      Dlaczego chcę zostać letnią redaktorką? Bardzo podoba mi się atmosfera na blogu, oraz między redaktorkami, co nie jest oczywiste na każdym blogu (redaktorki na wielu innych blogach po prostu konkurują). Chciałabym się "wybić", bo wiem, że mnie na to stać.
      Dlaczego uważam, że to ja powinnam zostać redaktorką? Nie mam jednego źródła informacji, ale dziwnym trafem zawsze wejdę gdzieś (nie ważne, czy to sklep, czy strona internetowa) skąd mogę czerpać informację na bloga. Postaram się, abyście nie były zawiedzione swoim wyborem po powrocie.

      Naprawdę bym prosiła, abyście rozpatrzyły moje zgłoszenie, mimo niespełnienia wymogów wiekowych. Na moim blogu (mam nadzieję) przekonanie się, że mój wiek nie ma znaczenia.

      Usuń
  7. Witam bardzo serdecznie czytelników oraz szanowną Ekipę Bloga!

    Aby mój opis nie wyglądał na zbyt pospolity, zacznę od czegoś innego, niż przedstawienie swej skromnej osoby. Z racji tego, że nie wiem, od czego zacząć, mam cichą nadzieję, iż ten bogaty w słowa początek wydłuży mą prezentację. Sądzę, że dłuższe opisy wyglądają efektowniej, podobnie jak posty, więc nie musicie się martwić o długość mych wpisów, gdyż z jednej krótkiej informacji, powstanie niemal cała książka na trzy tomy i sequel oraz scenariusz do ekranizacji, wliczając oczywiście napisy końcowe.

    Gdy już postarałam się, aby wyglądało to okazalej, pora na najważniejszą część w moim zgłoszeniu. Mama nadała mi imię Weronika, a liczę sobie 14 wiosen. Wynajmuję pokój, w mieszkaniu mych rodziców, w jakże pięknym mieście, zwanym Katowicami. Niestety, nazwa nie kłamie, katują mnie tam szlabanami za przekroczenie limitu sms'ów. Moim ulubionym kolorem jest turkusowy. Uwielbiam Monster High, a zwłaszcza Webarellę (zmiana litery ''W'' na ''V'' w moim pseudonimie nie jest przypadkowa... A skoro mowa o ksywkach, nazywają mnie Jakubina von Gadulla, nie chcecie wiedzieć, dlaczego. Może to przez to, że dużo rozmawiam... Nie, wy chyba tak nie sądzicie, prawda?). Z innych postaci bardzo lubię Ghoulię, gdyż jest mało rozmowna i kulturalna, więc nie przerywałaby mi w trakcie mych jakże krótkich monologów. Ciekawi mnie również Cleo, Spectra i Clawdeen. Jeśli chodzi o muzykę, to bezgraniczną miłością darzę Eminem'a i Justin'a Timberlake'a. Przepadam też za Lady GaGą. Zdarza mi się słuchać Metalu, którym ''zaraził'' mnie mój starszy brat (podobnie było z ospą).

    Mam pewne doświadczenie w pisaniu na blogach. Kiedyś prowadziłam jednego o Monster High, jednak za sprawą mej kuzynki, został usunięty. Dogadałyśmy się w końcu, gdy za to, co zrobiła, kupiła mi nowe buty (które, nawiasem mówiąc, nie wytrzymały nawet miesiąca). Ponadto, bardzo często przebywam na komputerze (znam nawet nick Lorraine, który zmieniła kiedyś na kilka minut. Jeśli Cię to ciekawi, to Ci odpowiem).

    Czemu chcę tu pisać? Bowiem myślę, że ma historia zanudziła was tak mocno, iż dla świętego spokoju mi pozwolicie.

    Z poważaniem
    Vebarella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym was poinformować o pojawieniu się nowego konkursu Monster High zorganizowanego na YouTube. Jego treść brzmi:
      ,, Johnny Upiór i Operetta stworzyli naprawdę wampistyczny duet rockowy!
      Pomożecie im wymyślić nazwę zespołu? Na autorów 3 najpotworniejszych nazw czekają
      lalki Monster High na wrotkach. Pomysły wysyłajcie na adres: monsterhighpl@gmail.com
      do 20.08.2013 ''

      Usuń
    2. Skomplikowany był ( Nie, tak ten nick nie brzmiał!)
      Nie pamiętam pierwszej części bowiem długa była, wiec powiem inicjałem.

      Zwałaś się: E. Larotte czy tam Larotta :D

      Usuń
    3. O.O Znam Cię kilka minut, a już mnie przerażasz... Skąd wiedziałaś?:D

      Usuń
    4. Nasłał mnie kotek Hello Kitty o.O

      Usuń
    5. Hahaha, same pogaduchy w tym poście :>
      Kotek Hello Kitty? O.O
      Mój pan i władca cię przysłał? ._.

      Usuń
    6. Tak, bym przejęła całe zasoby mleka na tym świecie. Czy wspomożesz naszego pana w taj misji? O.O

      Lorraine Torres: Aha... I wszystko staje się jasne ( Bo włączyłam światło)! To dlatego moja rodzina się mnie wstydzi gdy zaczynam jodłować w samochodzie...

      Usuń
    7. Widzę że mój kochany władca ma więcej poddanych O.o

      Usuń
    8. Dziękuje :D


      A tak wg to wy też nie możecie zrozumieć tej minki: <3
      Czemu ludzie wysyłają to, że niby jako pocałunek?

      Jak dla mnie jest obraźliwa bowiem liczba 3 przypomina tyłek. Wam również czy tylko ze mną jest coś nie tak?



      Usuń
    9. Lidia :P : Ja naliczyłam aż 3 osoby ( Znowu ta liczba...). o.O

      To chyba najnowszy rekord! :D

      Usuń
    10. Hahhahahahaha tyłek, tyłek, tyłek. Chyba nie tylko ja pije Tyskie na śniadanie :D

      Usuń
    11. Dziękuję,za uświadomienie ;-; Już nigdy nie wyślę tej minki bez skojarzeń XDDD

      Usuń
    12. Heh... z tą liczbą ''3'' muszę się z tb zgodzić xD

      Usuń
    13. Kiedyś miałam numer z dziennika 3 ._.
      Teraz 1 XD
      Vebb ma szczęście do 3 ^-^
      PS Kiedy napad na mleczarnie? :3

      Usuń
    14. O Vebb ma już przezwisko ^^
      Ps. Mogę się przyjączyć do napadu? :D

      Usuń
    15. Oj, coś czuję, że Vebarella będzie redaktorką letnią xDDD

      Usuń
    16. Jam wam jest szpeczjalista od przezwisk! *_* Lorr i Vebb (wsio na tej samej zasadzie,kocie ;*)
      Lidia :P - Cicho milordzie,bo się zdążą ubezpieczyć ._.

      Usuń
    17. Po prostu co chwilę jakiś komentarz - i to do tej rozmowy xD

      Usuń
    18. -Ej , wy od ubezpiecznia!
      -Co ku*wa!
      -My tu nic nie robimy!
      -A spoko Kur*a.

      Widzisz nic nie podejżewają :D

      Usuń
    19. Siiikam XDDD Nie mg, leję ze śmiechu XDDDD
      Lorrik, trza czata założyć na bloga *le banowanie się zacznie *_*)
      Mogem? :3 Na połączonych się sprawdza,więcz mogeeeem? :D

      Usuń
    20. Wlaśnie o chacie myślałam ty milordzie jesteś le jasnowidz *_*

      Usuń
    21. Ja chyba zaraz pójdę w ślady Ally i także będę siusiać po kostkach :P

      Usuń
    22. Nie ma mowy, na czat się nigdy nie zgodzę. A naVebarellę będę mówić Rell, bo Vebb mi się z. siecią kojarzy XD

      Usuń
    23. Heheh... te ksywy są zayebiste :*

      Usuń
    24. Tobie też bym wymyśliła, ale trochę za krótki nick masz XD No ale spróbuję... Gi? :D

      Usuń
    25. Jaka Gi O.o Angie? W sumie... Gi nawet pasuje... XD
      A Webb właśnie mi też,że sieć (dosłownie i przenośnie) :P W końcu na avku Vebarella ma Wydownę PG ._.

      Usuń
    26. Mii O.O Czuje się zaszczycona *le kłaniam się xD

      Usuń
    27. To już wiemy kto zostanie , Angie , lidia , Rell

      Usuń
    28. Dajcie mi przezwisko . Bo jak nie to naśle na was ten tyłek .......

      Usuń
    29. Anonim :To że idą nam dobrze rozmowy to nie znaczy że od razu zostaniemy redaktorkami!
      Dekada : Co powiesz na Deka? :D

      Usuń
    30. Anonimku,jak mogą być 3 jak chcemy max 2? :P

      Usuń
    31. hahha fajne przezwiska , Kaddy niezłe , ale Deka to mi się przypomniało jak nauczycielka mi powiedziała na lekcji gdy byłam w chmurach XD . Cytuje Kamila z Deka to ja ci zaraz trochę dowalę jak nie wrócisz na ziemię. hahah . Tego nigdy nie zapomnę

      Usuń
    32. Ps . Anonimu jeszcze raz będziesz mi tu decydować z LORR , ALL , VII . To nie ręczę za siebie. Albo już wiem dostaniesz kopa w <3 ( jak byś nie wiedziała po czym to po tyłku )

      Usuń
    33. dziewczyny , ale bym zapomniała jest ubieranka Kotołaczki piosenkarki na star sue http://www.starsue.net/game/Catty_Noir_Dress_Up.html

      Usuń
    34. Ta ubieranka juz byla chyba :/

      Usuń
    35. ale , Lorr chyba dała zapowiedź bez ubieranki , :)

      Usuń
    36. Ale dopisała później, że ubieranka się pojawiła :P

      Usuń
    37. Przepraszam nie zauważyłam :)

      Usuń
    38. oglądałyście monster high podróż nie z tej Ziemi ???

      Usuń
    39. Haha niezły ten tyłek xD
      Vebb, Gi, Lidia - jesteście zayebiste xP
      Właśnie, Lidia, Tobie też trzeba wymyślić jakąś fajną ksywkę...
      Kaddy, takie coś nie istnieje, skąd wzięłaś taką nazwę???

      Usuń
    40. Ja wzięłam ją z wody jest w biedronce . Ja ci tu pokaże że mnie do grupy zeyebistych nie dałaś , dostaniesz kopa w <3

      Usuń
    41. Ja oglądałam,ale po angielsku. Po polsku to już i się (chyba na zalukaj) limit skończył,a potem już mi się nie chciało XD

      Usuń
    42. ja oglądałam , pierw po francusku później po polsku . Ale wkurza mnie jedno dlaczego to frankie zawsze jest na pierwszym miejscu . Ten film jest o Clawdeen , ale na pokazie mody na końcu to ona była na środku , to ona dostała przypadkiem szkicownik naszej wilkołaczki , to w końcu ona go szukała najdłużej , to ona miała największą rolę choć film nie o niej ja się pytam dlaczego ??? prawie każdy film tak jest 13 wishes pewnie tak też będzie . Bez obrazy dla twórców monster high , ale powinni skończyć z tą frankie i dać inną dziewczynę , to już schodzi na psy Star Sue miesza AEH z MH .A twórcy monster high wtykają wszędzie frankie dlaczego????

      Usuń
    43. Ja też oglądałam ^^^ Denerwuje mnie fakt, że Frankie jest '' główną postacią''. Chciałabym zobaczyć film o Cleo, założę się, że byłby upiornie ciekawy :D

      Usuń
    44. a widzę ze mamy jednakowe zdanie , moim zdaniem to Cleo powinna zgubić ten pamiętnik , albo , albo już wiem powinna to być nasza zła kotołaczka . Było by przeupiornie

      Usuń
    45. Jednak ja film Scaris zostawiłabym w spokoju, wyszedł im świetnie, tym razem Frankie nie zepsuła całokształtu. Chciałabym aby był ten film co Ally wymyśliła fabułę do niego na konkurs, który zorganizowała Vii. Zapowiadało się ciekawie... :P

      Usuń
    46. Hehe, monsterki z piórami na tyłkach XD Już sobie to wyobrażam *_*
      Dziękuję za uznanie ;*

      Usuń
    47. Hehe... xD Ale nareszcie wystąpiłaby też Nefera! Z chęcią zobaczyłabym ją w nowej serii :DD

      Usuń
    48. Albo ja świruję,albo Mattell przeglądają blogi o MH. W zapowiedziach serii,była seria ,którą wymyśliłam na Wielkanoc (znak w znak,taka sama nazwa) ,,Happy Howlidays!'' (Nawet wykrzyknik był ._.)
      Tak więc - Mattel. Do roboty XD Robić,robić. Realizować,realizować XDDD

      Usuń
    49. Niech Mattell , podgląda wreszcie będzie coś ciekawego . Monsterki w piórach na tyłku bomba sama bym to z chęcią zobaczyła hehe. a co do Scaris to tak film zostawiłam by w porządku , ale tą kórtkometreżówkę bym zmieniła , ale weźmy na 13 wishes to Haw narozrabia , a frankie wszystko naprawi po co , a film aleksy ja chce zobaczyć choćby sama miałam go nakręcić kto się przyłącza do nakręcenia . Albo wiem jedziemy do siedziby gdzie kręcą filmy zlot niezadowolonych fanów , zrobimy strajki xd


      Ps sory za błędy , ale mam pomalowane paznokcie bo jutro szykuje się na odpust i dzisiaj się przygotowuje choć w części .

      Usuń
    50. Widzę że jeszcze Dekada się wkupiła w łaski Xd . Top cztery redaktorki wybierzecie hahahahahhaha...

      Usuń
    51. Oj, kto wie XD
      Ally, albo Mattel kopiuje twoje pomysły, albo jesteś jasnowidzem xD

      Usuń
    52. Nie kopiuje tylko zazdrości , i je sobie pożyczy xd haha . A dla cb Anonimku , mogę rozmawiać z kim chce , kiedy chce , i to nie znaczy że mnie wybiorą jest tutaj dużo zgłoszeń . więc daj sobie w <3 spokój .

      Usuń
    53. Anonimowy: Ale co ma znaczyć, że ''wkupiła się w łaski''? Po prostu fajnie nam się gada, myślę, że All, Lorr i Vii pod uwagę będą brały zgłoszenia, a nie rozmowę.

      Usuń
    54. Nasze nowe redaktorki to
      Angie
      web
      Lid
      dek
      hahaha się w laski wkupiłyście już wiemy kogo wybiorą ....

      Usuń
    55. Monsterki w piórach na tyłku i latające po wulkanie w majtkach ._. Mmmm, cudowny byłby to film XDDD
      Mattel mnie obserwuje O.O Ja nic nie zrobiłam! :x Nic wam nie powiem,bez mojego adwokata ._. Choć... pomysły se zabierzcie :>
      Być w napisach końcowych *_* *me gusta* XDDD

      Usuń
    56. Anonimku... nam potrzebne TYLKO 2, powiedziałyśmy,że 2 i WYBIERZEMY 2 (ew. 1).
      Więc co? <3 szczypie? :) Poza tym, czy ja i Lorr jakiegoś ochroniarza musimy mieć?
      ,,Nie rozmawiać,nie gadać, nie wolno się spoufalać'' -.-''?

      Usuń
    57. Ja też chce być napisach końcowych jako reżyser . Jak nie all mój adwokat zjawi się u cb ( a co ja gadam , żeby mieć adwokat muszę mieć 18 lat oj , oj nie dobrze czym ja cię tu przekupię jak alkoholu nie można . wiem naśle na cb moja Yorka o zagryzie cię haha ) Majtki ,wulkan, Piróka , to będzie straszyciółka i atmosferka byłam ciekawa momentu jak wrzucą cleo . ( A jakie masz na myśl zakończanie bo tam napisałaś czy uratują Cleo) i nareszcie koś inny niż frankie . Aha Al i Lor cieszcie się z ochroniarza przynajmniej mu nie płacicie :)

      Usuń
    58. Myślałam o uratowaniu. W końcu to film dla dzieciaków ._. *le szlachta monsterkowa* XD By Mattel nie miał co kopiować bez happy end'u :c
      Chodź... Rindę by wrzucić na koniec .... :>

      Usuń
    59. Durna korekta ;-; * Choć.
      Tablet mnie nie kocha :c

      Usuń
    60. Ja myślałam inaczjej , Cleo jednak zostaje wrzucona do wulkanu , Wszyscy są z rozpaczy . mówią to ja powinienem być nie to ja , W tej owej chwili z ich plecami słychać głoś Ich straszyciółki to Cleo . uszła z życiem , ale jak wszyscy zadją sobie pytanie . A rozwiązanie było że cleo pod koniec zmądrzała i uwierzyła i dzięki jakimś swojemu amuletowi . Zrobiła swój sobowtór nie no aleksa trochę tu grozy potrzeba ..

      Usuń
    61. Hańba ci Mattel *le mina szlachty*
      My tu ci dajemy pomysły,a ty siedzisz na <3 :<
      Wziąć się do roboty,wziąć kota z komputera i zacząć realizować ._.
      Leniuchuuuu :3

      Usuń
    62. A co sądzisz o moim pomyśle . Mattel ja ci tu dam w koszmarach cię nawiedzę i dam ci pomysł all na ten film tylko mi go tu nie nagrajcie bo naśle na was moja Tosię

      Usuń
    63. Ja jeszcze bym na koniec, jak ona zmądrzała - to że Rinda chciałaby ją zepchnąć,a Cleo by się uchyliła i ona sama by wpadła :PPP

      Usuń
    64. oo dobre Mattel przegrywasz z grupką nastolatek XD

      Usuń
    65. Gdyby pozwolili fanom dawać pomysły,to chyba by co 2 seria była nie z tej ziemi :>

      Usuń
    66. ale , chociaż nie były by nudne i nie udane jak niektóre ....

      Usuń
  8. Witam, nazywam się Aleksandra skończę lat 14 1.10.13 roku.
    Konto na Bloggerze mam już od dłuższego czasu.
    Zdobywam doświadczenie dzięki blogu którego prowadzę wraz z przyjaciółką.
    Rzadko kiedy mam problem z ortografią.
    Nie kopiuje innych różnych blogów lub ich zdjęć.
    Nie mam problemów z napisaniem imion i nazwisk lalek MH.
    Teraz coś o mnie:
    Nazywam się Aleksandra, skończę lat 14 1.10.13 roku, trenuję koszykówkę oraz uwielbiam robić zdjęcia, a przede wszystkim interesuje się lalkami Monster High, a dokładniej je kolekcjonuje. Czemu ja miałabym zostać redaktorką? Ponieważ dobrze się zaopiekuje blogiem oraz dostarczę najnowszych nowinek. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lorr, ja myślę,że może lepiej wybrać dwóch. Wtedy jeden by drugiego pilnował i jakby jeden przeoczył nowinkę - to drugi by napisał,ale to tylko moja propozycja.
    (ewentualnie będziemy mieć więcej osób do opierdzielania po powrocie :*)

    W razie co,na FB podam ci kandydata/kandydatkę/kandydatów,który/a/rzy mi się spodoba/ją.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam! Nazywam się Julia Kowalska mam 13 lat. Nie popełniam błędów, a jak już to od razu poprawiam. Imiona i wszystko związane z Monster High umiem pisać, jeszcze nigdy nie zrobiłam błędu. Na blogu mogę być sobą i nikt mnie nie wyśmiewa. Interesuję się wszystkim. Monster High, zwierzęta, rysunki... Moim ulubionym kolorem jest Czarny. Najlepiej wyraża to co czuję- Ciemność i pustkę. Nie mam najlepszych przyjaciół, mam tylko i wyłącznie siebie. Robię to co chcę i piszę to co chcę. Mam swoje życie, nie słucham innych, chyba że chcą mówić coś ważnego. Pisze bloga http://my-monster-high-blogs.blogspot.com/ Mam mały pokój który wyraża mnie. Nigdy nie kopiuje- to nie w moim stylu. Jestem sobą i nikogo nie udaję. Bardzo lubię waszego bloga. Jest jednym z moich ulubionych.Uważam że nadawałabym się na tego bloga bo spełniam wszystkie wymogi i jestem odpowiedzialną osobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na miejscu Violetty , Lorraine i Aleksy wzięłabym ciebie i Vebarelle lub Angie, Lidia też wydaje się fajna.

      Usuń
    2. Jak fajnie mieć poparcie , i to już nawet nie ważne czy ten ktoś jest wrednym kopiarzem -.-




      Nie no żart to jest ważne -.-

      Usuń
    3. Mnie? Jak miło. Myślałam, że me zgłoszenie wydaje się lekko ujmując...dziwne... :D

      Usuń
    4. Hehe... fajnie, też mam jakieś poparcie xD

      Usuń
    5. w świecie MH dziwne = fajne :D

      Usuń
    6. Jak przeczytałam wasze zgłoszenia to nie wiem które wybrać. Nie wiem na kogo głosować ^^

      Usuń
    7. Tini - ale nie masz wybierać,ani głosować.
      To zostaw nam.

      Usuń
    8. Aha. Ale i tak wszystkie zgłoszenia fajne więc popieram wszystkich.

      Usuń
  11. Jest jakaś nowa kretyńska ubieranka, w której Howleen ma 2 pary uszu! Pozwól, że Was zacytuję "Why, Mattel?!"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była już. Widziałam ją chyba na Dress up Who o ile mi wiadomo.

      Usuń
    2. Właśnie dzisiaj ją tam zauważyłam, figurowała jako "New"

      Usuń
    3. Ey! To mój tekst! :D (mam takiego posta na blogu, bo na widok chłopięcego przyrodzenia Twyli pomyślałam "Why Mattel?!")

      Usuń
    4. Nie to tekscik Żożo! :D

      Usuń
    5. Mój! Mój i koniec! :D

      Usuń
    6. Nie możecie się podzielić? Jedna weźmie ''Why'' i znak zapytania, a druga ''Mattel'' z wykrzyknikiem :P

      Usuń
    7. Mój Aniu!!! Nawet to miałam na profilowym, do cho^^ry -.-

      Usuń
    8. Ale Lorr lub Aleksa też to pisały

      Usuń
    9. Lorr raczej. Ja raczej nie. Ja bardziej przywłaszczam sobie polską wersję :P

      Usuń
    10. Aj, niech Ci bydzie, ale wiedz, że moja mózgownica też to wymyśliła! Vebb- spoko, ale ja biorę "WHY?" xD

      Usuń
  12. Fajnie, że nic nie powiedziałyście. -.- Nawet jesli to ma byc "letni" redaktor to nie jestem pewna czt zostanie tylko do konca wakacji. i potem znowu kolejny naglowek itd. Beznadziejny pomysll, ale nie ma innego wyjscia. Aha, czy moje zdanie sie tu wgl. liczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vii, nie strzelaj fochów bo się porycze -.-

      Usuń
    2. Nie to,że coś Vii,ale my jesteśmy adminkami...
      Nagłówka nie będzie,bo od 1 września już nie będzie ta osoba z nami pisać (ewentualnie osoby,chodź jakby się zdarzyła podobna sytuacja,może nawet poprosimy tą osobę/osoby 2 raz,bo będą sprawdzone). Bloga samego nie możemy zostawić. Poza tym - musimy działać szybko. Do naszego wyjazdu już mało czasu.

      Usuń
    3. No, Ally ma rację, nie masz się co fochać Vii! Ktoś musi być na blogu bo inaczej zdechnem z nudufff!

      Usuń
    4. Ale po co od razu niby zmieniać nagłówek? Może zostać ten co jest i już. Lorraine się pewnie dużo napracowała żeby go zrobić. Ja bym nie zmieniała. Jak już coś.

      Usuń
    5. Weźcie się ogarnijcie ;-; Dla mnie to też głupi pomysł ;-; Mogłyście zawiesić bloga na kilka dni. A Vii ma prawo do swojego zdania, też mogłybyście się jej spytać... 'Jesteś tylko redaktorką', też mogłybyście się jej spytać, w końcu jest 'częścią' bloga. A Ty All, ostatnimi czasy, za bardzo się rządzisz ;-; Zjedz Snickersa, bo gwiazdorzysz :3
      Żożo, przygotuj się na falę hejtów ;-;

      Usuń
  13. Hej ,tu Kamila. Jestem 14-nastolatką o bujnej wyobraźni ( między nami aż za bujnej , jak większość uważa ) , lubię jak to się mówi bujać w obłokach . Jak widzicie mam Konto na blogerze , to wirtualnym świecie , ale w realnym jestem miłą , wrażliwą i uczynna osobą przede wszystkim nie lubię się kłócić .Tak pisałam kiedyś na blogu dam linczek , abyście wiedziały więcej jak piszę .http://dekada-and-missin.blogspot.com/( ale przez moją kłótnię , z drugą bloggerkę się rozpadł ) . Teraz już wiecie dlaczego nie lubię się kłócić aha , ale bym zapomniała ( al , lorr , Vii sory za obrazki z podpisem , mam nadzieję że się nie pogniewacie ) . Nie robię błędów ortograficznych moimi wyjątkami są , ale to rzadko , ę i ą . np źrebie zamiast źrebie i tak dalej i tak dalej. Musze też wszystkich rozczarować nie przepadam z muzykę ;( , dużo bardziej lubię malarstwo i fotografię wręcz to kocham . bardzo denerwuje mnie jak ktoś krzywdzi nie winne zwierze , kurczę co ono mu zrobiło ?? Dla mnie jest to nie ludzkie , ale dość już o tym przejdźmy do monster high : czytam wasz blog od kiedy pamiętam jeszcze z epoki lorr i annę. Ten blog poznałam przypadkiem przez kłótnię z Pierwszy coś tam coś ( dobrze już nie pamiętam ) .wtedy nie chciałam stawać po żadnej stronie bo dopiero co poznałam Mh , ale na tym blogu wszystko się zmieniła . Powoli stawałam się molem monster high , wciągało mnie to w dzień w dzień co raz bardziej , pisałam tutaj komentarze jako ANONIMEK . Po wielu miesiącach zrozumiałam jakie to jest dla mnie ważne , monster high wypełniało moje serce. Na początku najbardziej lubiłam Draculaurę , później naszą wilkołaczkę , Gdy pojawiła się Abby , moje serce należało do niej , ale ten los rozbiła Toralei , nareszcie zły charakter BUHHHHA....Dobra kończę to i przejdę do konkretów bo się rozzłościcie :)


    No więc tak WYMOGI :)
    - Tak ma minimum 13 lat , dokładniej mam już 14 .
    - Mam konto.
    - Jak pisałam moje błędy to . Ę i Ą , na końcu wyrazach .
    - Tak jak podawałam pisałam Bloga .
    - Nie popełniam błędów w imionach i nazwach .
    - Jeśli nie wolno nigdy nie napisze o swojej oc , fan-artach itp.
    - Nigdy , ale to nigdy ( bez wyraźnej zgody właścicielki ) . Nie skopiuje niczego z polskiego bloga )
    - Nie wolno konkursów , to nie wolno.


    Dlaczego startuje na letniego Redaktora :
    Sprawy układają się bardzo prosto . Pierwszy i najważniejszy punkt to to ze kocham monster high , bez niego nie mogę żyć.Następne to : Bardzo chciałam by się sprawdzić w roli redaktora na blogu o mh. Jak widać też mam wszystkie wymogi :)




    Z pozdrowieniami dla czytelników i całej ekipy MMH....
    Kamila:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się napisałaś , ale historia Mh jest zabójcza heheheeheeh . A co te pozdrowienia ma CI pomóc XD. Nawet Fajne jesteś chyba . I nie zrobię tyłka ( buźki ) tylko :) .

      Usuń
    2. Super blog prowadziłaś , W ogóle wydajesz się super .. Wracając do mnie chciałam by wsiąść udział w castingu , ale cóż sama w tedy ni wyjeżdżam , ale wymogi mam :)

      Usuń
    3. Pierwszy polski blog o MH? Taak. Witaj w klubie kochana! Ja również jestem tu przez jakże pochlebną reklamę tego bloga :*

      Usuń
    4. No coś teges było , ta nazwa db nie pamiętam bo jeszcze nie znałam wtedy dobrze monster high , ale w jednym można im dziękować przez nich dowiedziałam się o Tym super blogu . Chwała im . A mogę wiedzieć całą historię tego ja , już widziałam jak kłóciła sie Lorr i all więcej nie . Opowiesz mi jak to było ???

      Usuń
    5. Poszło o skopiowaną,przetłumaczoną historię Clawdeen Scary Tales. Zrobiła takie same błędy co Lorr,a potem kazała jej przepraszać pamiętam XD Potem machnęła tą reklamę i tam się zleciały wszystkie co kopiowały od tego bloga (już za mojego pisania).

      Usuń
    6. Ja , jej dam kopiować szykuję nogę na jej <3 XD...

      Usuń
    7. Nie obraź się, ale błąd w imieniu Abbey, napisałaś Abby :P

      *le wielki znawca ;**

      Usuń
    8. Ach.. pamiętam tą kłótnię z ''Pierwszy Polski Blog o MH'' (czy jakoś tak xD) Też trafiłam wtedy na MMH xDDDDD

      Usuń
    9. jasne , widzę ah to przeklęta e znowu się nie wcisło. Musze zainwestować w nową klawiaturę . Ale to polski coś tam chwała im i im pomysłom . dzięki nim mam super relacje ze świta Mh . Bez nich była by nuda ...

      Usuń
  14. Sorry, jutro jeszcze będę. Nie będzie mnie czwartek-piątek. Ehhh... rodzice cały czas zmieniają -.-''

    OdpowiedzUsuń
  15. *le podnosi rękę * A nią jaką będzie mieć ksywę? Lii a może Lidd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lii bardzo kojarzy mi się z Vii :P

      Usuń
    2. Ja też jestem za Lidd :D To kto jest jeszcze za? Xd

      Usuń
    3. Nierozumiem, któs ma już takie jedno przezwisko?

      Usuń
    4. To może ktoś ma jakiś inny pomysł?

      Usuń
    5. Mi się podoba Lii, hmm... a może Dii?

      Usuń
    6. Może Lajdi , Lajd lub Lejdia .

      Usuń
    7. Wiem, że podobne, ale fajne...

      Usuń
    8. Ja się zgadzam z Ally :P Też już pisałam, że Lii, ogromnie przypomina Vii :*

      Usuń
    9. A może Didi xDD Wiem, wiem trochę śmiesznie to brzmi, ale pierwsze przyszło mi do głowy ^.^

      Usuń
    10. może te co napisałam , Lidina jeszcze..

      Usuń
    11. Dużo tych pomysłów O.o

      Usuń
    12. chociaż masz do koloru do wyboru ,heh ,

      Usuń
    13. Ja też chcieć ksywkę!

      Usuń
    14. Idd , myślę że to jest spoko :-)

      Usuń
    15. Oj, ja dla cb nic nie wymyślę, może dziewczyny :P

      Usuń
    16. Hahahah :D Dyla i tyle :)

      Usuń
  16. Żożo jest gówniarz i się nie może zgłosić :'C Ale na połączone wtedy kurde nie dodaję tego kogoś :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy będzie czarny piątek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, widzę,że Vebb ma ''jaja'' XD
      Czarny piątek obstawiam,że będzie tak w niedalekim czasie przed/po święcie dziękczynienia (Ameryka). 100% pewności jednak nie mam.

      Usuń
    2. Czarny piątek będzie gdy weźmiemy siekierę , i cię pozbijamy milion razy . Wtedy to będzie twój czarny piątek . Bo rzecz jasna to musi stać się w piątek :)

      Usuń
  18. Czaje że od 13 lat i że 11 i 10 latki mają dość daleko do tego limitu, ale sytuacja robi się głupia gdy ma się 12 l. i pół ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest tylko 139 komentarzy? O.o
    Z koleżankom na fb byłyśmy we 2 a było 320 -.-
    Hańba ci Mort!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jedziemy do 321 . dalej dziewczyny pokażmy ze nas stać do dzieła !!!

      Usuń
    2. 321, albo jeszcze więcej! W naszych kształtnych główkach na pewno roi się od mnóstwa ciekawych tematów xDDD

      Usuń
    3. no możemy godać od , Oo trochę serii lalek jest do obgadania filmów , aniników , obsady , Mattella , star - sue i wiele wiele innych :)

      Usuń
  20. AlL doszła ci moja praca na konkurs z Long , szkoda że ten redaktor to tylko na lato . A na nie zawsze

    POLI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam z 20 prac na CCl -.-'' Nie wiem kto,co mi wysłał. Nie denerwować ._.
      Dziś chyba będą wyniki,jak się nie wyrobię to w piątek x.x

      Usuń
    2. dziś , a miało być w czwartek koniec . Moja praca jest a wysłałam ci wiadomość czy doszła z tego odresu emeil ok :) sory za kłopot

      POLI

      Usuń
    3. No tak,ale jak miałabym to napisać,kiedy będę nocowała u kuzynki? :)
      Nic nie poradzę. Zaraz zrobię dyplomy i tyle tego będzie :/

      Usuń
    4. sorki al nie wiedziała , tylko mówiłam ze miało być keidyś indziej. przperaszam nie wiedziłam kiedy zrobisz . mam nadzieję zę się nie gniewasz

      Usuń
    5. bo sama bym się pytała o konkurs

      Usuń
    6. HAHAH , ALE JAM GŁUPIA ....

      Usuń
  21. czyli dzisiaj dasz wyniki

    POLI

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie tragizuję, tylko uważam, że pomysł trochę do bani. (bez obrazy kociaqi) No ale jak tam chcecie. Vii sie nie focha tylko ewentualnie wkurza, ale teraz się aż tak nie wkurza. xdd

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ukończone 14 lat, piszę na blogu house-of-anubis-info.blogspot.com oraz mojanianiajestvampirem.blogspot.com . Jestem zakręconą maniaczką fantastyki i paranormalności. Uwielbiam czytać i pisać, z Polskiego co rok dostaję 5 na koniec ( piszę, żeby pokazać,że nie robię błędów). Uwielbiam Monster High i nie uważam się za osobę za dużą na to. W mojej kolekcji mam książki, lalki, przybory szkolne, ręcznik oraz kosmetyki. Jestem na bieżąco z nowościami z MH. Pozdrawiam, suzannah.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)