wtorek, 2 lipca 2013

Nowinki 13 Wishes! - czyli zestaw Spectry w sklepach za granicą i upiorny test!

Tak jak w temacie, mam dla was 2 nowinki dotyczące serii 13 Wishes.
Pierwszą rzeczą jaką chcę wam pokazać jest zdjęcie zestawu Spectry w... sklepie!:
Na razie jest to zagraniczny sklep,ale pewnie niedługo Party Lounge zagości na półkach sklepów w naszym kraju ;)

Kolejna sprawa,to pojawienie się na stronie Freaky Fab testu,w którym mówią nam jaką upiorkę ... lubimy najbardziej?! Nie widzę w tym sensu, chyba ja wiem dobrze kogo lubię, prawda? 
Najwidoczniej nie mieli już pomysłu -.-'' 
Jeśli chcecie jednak sprawdzić kogo z serii 13 Wishes ''lubicie najbardziej'' oto link do Qizu ;)
Tutaj screen:
Mi wyszło,że najbardziej lubię Lagoonę,co jest kompletnym absurdem,bo zdecydowanie wolę GiGi lub Howleen -.-''


Co sądzicie o tym Qizie? Cieszycie się,że niedługo zestaw Spectry będzie w Polsce?


11 komentarzy:

  1. W tytule popełniłaś błąd i napisałaś imię Spectry z małej litery.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze:
    czy zauważyliście, że na oficjalnym arcie Toralej ma " normalny" nos, a w filmach koci,

    A po drugie mam pomysł na nowy konkurs,

    Będzie polegał na tym, żeby np.Clawdeen narysować jako wampira, lub np.Gigi jako potwora morskiego.
    JVV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś się taki zrobi ;) Dzięki za pomysł. A Torelai się tak uważnie nie przypatrywałam O.o

      Usuń
  3. W tym quzie chodzi o to do kogo jesteś najbardziej podobna, a nie kogo najbardziej lubisz :D
    ~Oceania blue

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyżby lalka Wydowny pojawiła się w sklepie?

    http://i.pinger.pl/pgr27/7a72b87e0029a64251a4c65a/1.png

    Ponownie JVV

    OdpowiedzUsuń
  5. Spectra jest taaka ładna w tym zestawie *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło mi że najbardziej lubię Gigi i ja jej nawet nie lubię.Za to lubię Twylę

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi wyszło moje marzenie czyli Gigi. ^.^


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi wyszła Gigi a ja Tylwcię lubie*_*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)