niedziela, 21 lipca 2013

Lalki nowych postaci na Comic Con'ie! :)

Na Comic Con'ie ukazano kolejne lalki. Jest to:
-Clawdia Wolf,siostra Howleen, Clawdeen i ich braci. 
W pamiętniku Twyli było coś o niej.
http://i.pinger.pl/pgr274/61f8c080002c547b51eaf01f/ http://i.pinger.pl/pgr113/21ed8711000f436151eae9b3/  
W sumie podoba mi się ona. Wydaje się sympatyczna i miło patrzy jej z oczu. Co prawda nie pasuje mi blond do wilkołaka,ale wyróżnia się od reszty i sprawia,że będzie zapamiętana. Widać na ostatnim obrazku jej art'a. Co prawda za dobra jakość to nie jest,ale już pozę można śmiało określić. Podoba mi się. Jest ciekawa. Jestem z niej zadowolona ;*

-Honey Swamp 
http://i.pinger.pl/pgr353/9bf1d61d000d28d051eaf092/ 
 http://i.pinger.pl/pgr92/5c11c75d0029139651eae9aa/ 
Wygląda mi ona n operatora filmowej kamery. Będzie ona raczej w ,,Frights,Camera,Action!''.
Cóż. Ta lalka też nie jest najgorsza, podobają mi się jej ubrania. Nie wiadomo jeszcze jakim jest potworem,ale raczej nie jestem nią zafascynowana. Nie oczarowała mnie,chodź myślę,że jest w miarę ładna ;)

Podobają wam się nowe lalki? Która najbardziej?

EDIT:
Pojawiło się kolejne zdjęcie Honey. Na nim są jeszcze 2 inne lalki! :) :
http://i2.pinger.pl/pgr138/dc534aa40016e67051eba011/tumblr_mq92ebIvZa1rqy69do1_500.jpg 
Zgadłam, Honey będzie w serii,,Frights,Camera,Action!'' ^.^
Heh, nie było to trudne. Miała kamerę i klaps filmowy ;)
W prawym,górnym rogu obrazka są 4 postacie (Honey,Clawdia i 2 inne).
Ta pierwsza to ponoć Elissabat,a ostatnia Viperine.
Elissabat niesłychanie mi się podoba! Ma cudne ubranie i włosy. Jeśli chodzi o tą drugą - cóż, nie mogę za dużo wywnioskować,ale jakoś nie podbiła mojego serca tak jak jej koleżanka z serii.

47 komentarzy:

  1. Jestem zawiedziona. Liczyłem na nowe lalkiz Sweet Screams, a te nie są wg mnie ładne... :( Ach, Mattel, dlaczego najpierw podjudzasz nasz apetyt na lalki, a potem klapa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co jedziemy na Comic Con? :D

      Usuń
    2. Nie warto narzekać ^^
      Te które nam ukazali również są śliczne. Tylko czasem drażni mnie to, że kolejnego członka rodziny Wolf dodają po jakimś czasie (tutaj nawet po chyba trzech latach)jak to było z Howleen. A no i...pierwsza lalka której widać zęby :D Moja siostra się ucieszy (jej ulubiona postać-Clawdeen, jej imię-Klaudia) xD

      Crystal46

      Usuń
    3. Spoko, Lidia :D Zazadamy wiecej lalek z SS, pod groźba niekupowania innych lalek :D Na wszelki wypadek wezmę karabin maszynowy.

      Usuń
    4. Ups! Teraz mamy problem XD Są 2 skróty serii SS x.x

      Usuń
    5. O oł... Mówię o tym ladniejszym SS :D

      Usuń
    6. Ja chyba będę miała skrót Sweet S XD Ciężko będzie odróżniać ;-;

      Usuń
    7. Mój skrót od Sweet Screams to SC


      agis213

      Usuń
  2. A ja o 1 w nocy u mnie tego posta po angielsku pisałam, bo mnie Rebbeca prosiła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Clawdia wpadła mi w oko a Honey nie za bardzo.A kim ona wogóle jest ????Potwór morski ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe...ale płetw nie widać tak samo jak chyba błon między palcami. Jedyne co u niej jest z potwora to niebieska skóra oraz to, że na rękach ma jakieś wzory....

      Crystal46

      Usuń
    2. Nie Honey jest córką potwora bagiennego bo swamp to bagno

      Howie

      Usuń
    3. A mi się wydawało, że to Kraken. Jednakże byłam bardzo blisko
      :P
      JVV

      Usuń
  4. Na blogsterze są juz inne zdjecia w dodatku Byc może pokazali tam Elisabat i Viperine Gorgon i podobno w pażdzierniku będzie New York Comic Con International - fajnie nie. Tam też chynba będą lalkowe niespodzianki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi się tam one spodobały nie wiem dla czego

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem rozczarowana:( Kompletnie mi sie nie podobają,wilkołaczka cała mi sie nie podoba, a ta druga była by cudna gdyby nie to afro:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Muuuszę Mieć Clawdię Wolf! xD Cudna ona jest ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam na imię Klaudia, więc MUSZĘ mieć Clawdię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Clawdia i Honney mi się nie podobają bo Clawdia wyglądaj jak nauczycielka

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj mają pokazać lalkę wolnego Moe (chłopaka Ghoulii)Nie mogę się już doczekać!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć :P Oby nas nie ztrollowali tak jak to z Catty było XD

      Usuń
  12. Dzisiaj ma być pokazana lalka wolnego Moe.(chłopaka Ghoulii) Nie moge się doczekać!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Clawdeen.High.21 lipca 2013 10:48

    Są zarysy nowych lalek, zdjęcie w fatalnej jakości ale zawsze coś, strasznie podoba mi się ta czarno biała *0* Link: http://25.media.tumblr.com/678e30d4ccdb67f5887c32471b122cef/tumblr_mq94c7JhIi1ra8gmho1_500.jpg
    Widać też Clawdię i Honey, a obok nich nowe postacie !!!


    Clawdeen.High.

    OdpowiedzUsuń
  14. mam nadziję że ostatnią lalką nie okaże się jane a Zauważyliście że Clawdia to jedyna lalka która się uśmiecha ???Według mnie jest matką Clawdeen chociaż w książce nazywała się inaczej.A pozostałe dwie z tej serii też nie wpadły mi w oko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież piszę, że to siostra. Z resztą czy lalka Clawdii przypomina ci lalkę...choćby Krewnickiej O_O ?

      Crystal46

      Usuń
    2. Z resztą przeszukałem MH Wikię i oto jest cytat z pamiętnika Twylii
      ''Spotkałam również drugą siostrę Howleen. Ma na imię Clawdia. Uczęszcza do college'u w Londoomie. Tak właściwie nie była "naprawdę", ale rozmawiałam z nią przez kamerką internetową. Clawdia studiuje pisarstwo. Jest naprawdę zabawna, a wszyscy w domu pękali ze śmiechu, kiedy opowiadała o tym, jak wygląda życie w Londoomie.''
      Crystal46

      Usuń
    3. Crystal a skąd ci się Krewnicka wzięła ??

      Usuń
  15. Mnie sie nie podoba Ellisabath. Mi sie podoba Viperine i Honey

    OdpowiedzUsuń
  16. Panna Honey ma takie same buty, jak w zestawie CAM Lodowa i Galaretkowa Dziewczyna -.-" Poza tym, nie podoba mi się, tak samo jak ta Clawdia... Nie mogę jeszcze nic powiedzieć o pozostałych postaciach. Za małe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie się Clawdia, mówiąc szczerze, ani trochę nie podoba. Lalka ani trochę do mnie nie przemawia. Poza tym, czy nie sądzicie, że już trochę za dużo wilkołaków?

    Natomiast o Honey mam zupełnie odmienne zdanie. Jest boska, te jej włosy .www. Nie pogardziłabym taką lalką.

    Blue Raven

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja twierdzę całkiem na odwrót_ widziałam na e-bay'u Webarellę za ponad 300zł, więc Clawdię mieć muszę, a poza tym ma wyborny wyraz twarzy♥.♥
      Co do Honey (po nazwisku myślę,że to jest córka Krakena X.X, jak w MUP3), to twierdzę że jest brzydka; nie lubię postaci, które są jednokolorowe, a poza tym (wg mnie oczywiście) ma ohydny, blady, rzygliwy kolor. Mattel chyba zrobił ją na podobieństwo Twyli (np. fioletowa bluzka, blado błękitny kolor skóry itp.)
      JVV

      Usuń
    2. Najpierw za dużo kotolakow, teraz wilkolakow, zaraz powiesz, ze za dużo postaci!

      Usuń
  18. W tle widać, że wszystkie lalki będą z "F,C,A !" !!!
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejne zdjęcie Clawdii!

    http://25.media.tumblr.com/019216bc54a738ade4c6b18a2b0d6e61/tumblr_mq9myf4Tnv1s8ism0o1_400.jpg

    JVV

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi sie Clawdia, ale sprawia mi wrazenie "nauczycielki która miło wygląda ale potrafi dac w kosc"Ale to tylko moje zdanie

    P.S PRZEPRASZAM ZA BŁĘDY

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę mieć Clawdie! Te zęby *o*

    OdpowiedzUsuń
  22. Honey jest córką bagiennego potwora. Wynika to z tego, że jej nazwisko Swamp (ang.) znaczy po polsku Bagno.

    OdpowiedzUsuń
  23. Clawdia przypomina mi barbie. No i mogli dać to wdzianko w innym kolorze niż bordowy,ale to jeszcze ujdzie. Honey jest nietypowa,zupełnie inna niż inne potwory, ale boję się co by się stało z tą ''szopą,, po kilku dniach ( chodzi mi o to że to afro może się rozwalić.
    Clawdia: 5/10 , - za uśmiech i wdzianko ,Honey: 7/10 - za afro (nie jestem przyzwyczajona do lalek z takimi fryzurami, choć muszę przyznać że jedyna lalka prócz Scarah,która na prawdę straszy).

    OdpowiedzUsuń
  24. Coś jest nie tak O.o na tym klapsie od filmów co ma Honey (ten taki jaki był na plakacie do FFMC) Pisze mniej więcej tak:

    Director: Allie Gator(?)
    Camera: Allie Gator(?)

    Przecież kamerą zajmuje sie Honey a nie Allie. Mam 3 hipotezy. 1. Honey nazywa sie Allie Gator 2. Wyjdzie jescze jedna postać o imieniu Allie Gator 3. Pomyłka! przy wyjściu na rynek poprawią.

    CerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi się podobają obydwie. Mają w sobie to ''coś''.

    OdpowiedzUsuń
  26. Honey wyglonda jak podróbka Madeline z EAH (i co na to hejterzy?)

    OdpowiedzUsuń
  27. honey jest super. w końcu jakaś oryginalna fryzura *-*

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej spodobała mi się Honey. To afro nawet jej pasuje :D

    Freaky Diva

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)