niedziela, 28 lipca 2013

Screeny z filmu 13 Wishes!!!

Znalazłam nowe screeny z filmu!
Jest ich bardzo dużo i są upiornie ciekawe! 

http://25.media.tumblr.com/a2f1bb4a2b37f2d28c4bd32a72e6df3a/tumblr_mqmifszMsy1rdrul0o1_500.png  
http://25.media.tumblr.com/c7963f8b2d3fbcfbe3e13ece75cfb767/tumblr_mqmifszMsy1rdrul0o2_500.png 
http://24.media.tumblr.com/d63e44066c849245d326b9b4ccf51740/tumblr_mqmifszMsy1rdrul0o3_500.png 
http://25.media.tumblr.com/5ac4c762745e925f6453219e8cb8936a/tumblr_mqmifszMsy1rdrul0o4_500.png 

Upiory, wiem jedno - BĘDZIE SIĘ DZIAŁO!  
Catty,zły cień GiGi,seria Picture Day (w wypadku Clawdeen School's Out i Ghoulii SCOF),latanie na dywanach, Gory, Lagoona,Howleen,Twyla.... Nie mogę się doczekać! Coś czuję,że ten film będzie koszmarnie świetny! 

Cieszę się też,że będzie jakiś zły charakter (najprawdopodobniej GiGi). Umieram z ciekawości!

Czekacie na ten film? Co myślicie o tych screenach? 



15 komentarzy:

  1. Nie myślałam że będzie aż tak upiorny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cicho Tio, kopiaro z PPMH -.-"


      Łiii GiGi bdz czarnym charakterem :D

      Usuń
  2. Jej! Mattel szybko rób film bo nie wytrzymam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ej a ten brzydki gdżin to jest Gigi?? no film będzie super a mam jedno pytanie co robi tam Catty jak ona ma być w Filmie camera

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na ten film z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  5. I jeszcze Lagoona w tym pąku! Ciekawi mnie rownież ten taniec Venus... Będzie sie działo! Oby był tak dobry jak Scaris i żebyśmy sie nie zawiedli!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten Czarny dżin to Whisp - zły dżin . Ona powstała z cienia Gigi lub przez życzenia Howleen. nie wiem za bardzo ale na angielskiej wiki jest jej strona.

    CerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  7. Czad! Ciekawi mnie ten zły cień Gigi...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem ciekawa, w jakich okolicznościach one poznają Twyle. GiGi wydostanie sie z lampy, jak Howleen będzie czyścić jej lampe, ale Twyla?

    OdpowiedzUsuń
  9. No filmie będzie się działo :)

    Freaky Diva

    OdpowiedzUsuń
  10. Lagoona w tym filmie stanie się słodkowodna



    Venuska

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym aby w filmie wystąpiły Skelita i Jinafire, ale wątpię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)