środa, 3 lipca 2013

Czyżby art Abbey?

Na jednym z niemieckich serwisów aukcyjnych, mianowicie TYM.
Znalazłam Abbey Bominable z serii 13 Wishes za 36.99 €, ale mniejsza z tym.
Moją uwagę przukuł  obrazek wyglądający mi na art... Na obrazku Abbey ma jednak proste włosy,
a przecież powinna mieć burzę loków. Szukałam na ten temat więcej informacji, jednak w internecie nic nie ma. Zobaczcie na rysunek i sami oceńcie:




Obrazek jest słabej jakości, ale widać, podobieństwo między lalką,
a tym artem.

Myślicie, że to oficjalny art lub jego "prototyp"?
Co o nim sądzicie?


Przypominam o konkursie Scary Future, mam 3 prace do
wersji literackiej i 4 do artystycznej. :-(




7 komentarzy:

  1. jest juz online upioparyz miast strachu
    Domka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://3.bp.blogspot.com/-bs1UhJEriGU/UbHOBZFjuKI/AAAAAAAAAgU/ZqIEz6GKIUs/s640/,,,.png

    Webarella na sklepie internetowym!!!
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  3. W ogóle nie podobna. Myślę,że to chyba był albo prototyp,albo fan art :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pierwszy rzut oka widać, że to prototyp :-/ Inne włosy, inna sukienka :-/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)