wtorek, 2 lipca 2013

,,Be A Monster Pop Star!''



Tak, wiem,wiem,że następny konkurs to miał być C-A-M,ale jak mówiłam - będzie on po MUP3.
Na razie zapraszam was do nowego konkursu.
Polega on na zrobieniu piosenkarza/piosenkarki wykonującego/wykonującą muzykę taneczną na. . . potwora! 
Umierasz z ciekawości jak zaprezentowałaby się jakaś gwiazda w potwornym wydaniu i przy okazji ''ugryźć'' coś dla siebie?
Zasady są proste!:
1.Czas wysyłania prac jest do 7 sierpnia 2013r. do godziny 11.00.
2.Prace przysyłajcie na tego maila ---> aleksa.de.nile0707@gmail.com
3.Praca musi zawierać:
  • Imię i nazwisko/pseudonim sceniczny piosenkarza/piosenkarki w realu i w 'potwornym wydaniu'
  • Nazwę jaka ma być na dyplomie w przypadku wygranej
  • Obrazek gwiazdy w potwornym wydaniu
  • Informację jakim postać jest potworem 
4.Technika pracy jest dowolna. Można narysować na kartce,w gimpie,paincie,photoshopie, itd.
5.Pozwalam używać basów,aczkolwiek nie musicie
6. Praca nie może być inspirowana pracami osób trzecich
7.Wyniki będą w najbliższe dni od terminu nadsyłania prac (najpewniej 3 dni po terminie lub wcześniej)
8.Każdy może wziąć udział w konkursie.
9.Postać nie ma być na żadnym tle, przyjmuję tylko białe tło lub przeźroczyste
10. Jeśli praca nie będzie spełniać któregoś z wymogów zostaje zdyskwalifikowana

To raczej wszystko,jeśli macie jakieś pytania zadawajcie je w komentarzach. 
Życzę wam powodzenia ;)
 

EDIT:
Wersja,albo jak kto woli przykład, po widać do niektórych to trzeba łopatą do głów wkładać co nie co.
Weźmy sobie na to Justina Biebera.
Oto co musi się znaleźć w waszym liście

+ Napis : Justin Bieber = Justin Bat,wampir
+ Obrazek/link do zdjęcia : Justina prawdziwego np. z google grafiki.
 + Obrazek: wykonany przez was,Justina jako potwora (w tym wypadku wampira).
 + No i twój podpis.

(TO TYLKO PRZYKŁAD,MAJĄ BYĆ TEŻ INNE GWIAZDY!)

 Trudne? Nie sądzę.

*Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu w sprawach wyjątkowych


42 komentarze:

  1. jest już zapowiedź draculaura swim class
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=662979613716746&set=a.140259049322141.27968.140251719322874&type=1&relevant_count=1&ref=nf

    ~ania123

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zaraz... Jak to muzykę taneczną? E tam, to nie biorę udziału, jak nie będę mogła narysować Fabio...

      Usuń
    2. Tak, możecie. Muzyka taneczna. W tej edycji przynajmniej. XD

      Usuń
    3. Aaaaa, to o to chodziło z "taneczną", nie przeczytałam "muzyką". xDD
      Dobra, już wiem kogo zrobię. <3

      Usuń
  3. zrobię pracę zaraz jak będę miała normmalną myszkę
    ~SallyxD

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się.
    Ale czy musi być na pracy wklejona fota piosenkarza?

    **Spectra**

    OdpowiedzUsuń
  5. Ally, taka mała uwaga, Be a monster pop star jest podwójnie wpisane do konkursów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wpisywałam tylko raz. No,ale okey, może i ja i Lorr wpisałyśmy XD Już jest ok ;)

      Usuń
  6. TYLKO PAMIĘTAJCIE ŻE NA BIAŁYM TLE! Dostałam już jedną pracę,ale była ona na złym tle,nie zawierała potwornej nazwy i napisu jakim jest potworem ta gwiazda. CZYTAJCIE DOKŁADNIE ZASADY!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny plakat, All. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. a jak sie robi biebera to jako chlopaka czy dziewczyne bo to dylemat ? xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj... Muzyki tanecznej? :(
    Czyli nie można zrobić nikogo z rocka czy metalu, tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero 1 edycja. Xd jeszcze bedzie z rockiem itd jesli ta edycja sie uda ;*

      Usuń
    2. A czy domu muzyki tanecznej zalicza się Taylor Swift?

      Usuń
    3. Mam ten sam problem, bo ja popu, muzyki tanecznej, disco itp. nie słucham :/ A już chciałam rysować moje kochane metalowe i rockowe zespoły, lub Avril Lavinge :/

      Usuń
    4. Ja nwm co ludzie widzza w Avril Lavigne... fajnie spiewa, ale dvpy nie urywa

      Usuń
    5. Annna po pierwsze:

      - Gust to gust.

      A po drugie:

      też jej za bardzo nie słucham, bo wolę męskie brzmienie,ale lepiej rysuję dziewczyny od chłopaków ;/

      Usuń
    6. Nie obrażać przy mnie Avril -.-" Bo brzydko powiem.

      Usuń
  10. Ja zrobiłam Richannę, mam nadzieję, że się zaliczy do muzyki tanecznej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisałam się jako Ela1023 ,gdyż normalnie używam tego loginu (np. na dA)

      Usuń
  11. zaliczy się Nicki Minaj, Lady Gaga. Katy Perry, Ellie Goulding lub Florence Welch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych dwóch ostatnich nie znam. Jeśli do ich muzyki można tańczyć (tak jak do trzech pierwszych) - zaliczę ;)

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już jestem w trakcie pracy na ten konkurs

    Florena

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy Lady gaga zaliczysz
    Poli

    OdpowiedzUsuń
  15. wezme udział prawdopodobnie bo niewiem czy praca mi się uda :0

    OdpowiedzUsuń
  16. bo za bardzo nie umiem rysować (a przynajmniej tak myśle)

    OdpowiedzUsuń
  17. a może być Rita Ora ? błagam powiedzcie że tak
    Sory za błedy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *organizujemy konkursy osobno,prócz castingów,więc jak już to powiedz, nie powiedzcie ;)

      Tak, może ^.^

      Usuń
  18. O ja cie... nie napisałam jakim jest potworem :o
    Moja bezgłowa Scarly jest teraz do dvpy...

    OdpowiedzUsuń
  19. aha to fajnie i sorki za to powiedzcie :)
    fasolka680
    Ps: takie pytanko moja praca jest taka dość duża i jak robie 1 zdjęcie to wtedy nie widać szczegułów moge wysłać 2 zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)