piątek, 19 lipca 2013

Creepy Cute Looks of... Jinafire Long!



Ogłaszam wszem i wobec nowy konkurs! 
Konkurs pierwotnie miał być nazwany ''Create A Monster-style of...'' jednak myślę,że ''CCL of...'' bardziej pasuje.
Polega on na tym by wymyślić podanej postaci (w tej edycji Jinafire) strój do serii Monster High,w której jeszcze jej nie ma. Np. Dance Class,13 Wishes,Gloom Beach,Sweet Screams, itd.wymyślone serie nie wchodzą w grę.
Technika pracy jest dowolna. Zezwalam również na użycie basów, jednak nie samej Jinafire 
(prościej, nie ma bas Jinafire - możesz wziąć i przerobić np. basę od Lagoony lub Frankie).
Obiecałam,że ten konkurs nie będzie dla osób z bloga i słowa dotrzymam (Vii,Lorr - nie obraźcie się! ;)).
Lecz uprzedzam - nie idźcie na łatwiznę! Jeśli poziom prac mnie nie zadowoli - następna edycja będzie dla wszystkich, więc radzę się postarać i pamiętać,że praca nie może być inspirowana pracami osób trzecich.
Jedna osoba = jedna praca!
Nie przyjmuję czegoś takiego jak ,,wybierz lepszą''.
Na pracy lub w mailu musicie napisać z jakiej ona jest serii oraz swoją nazwę jaka ma być na dyplomie w przypadku wygranej.
*Czas macie do 15 sierpnia tego roku,do 12.00.  Wyniki będą parę dni po terminie nadsyłania prac.*
Swoje prace przysyłajcie na ten adres ----> aleksa.de.nile0707@gmail.com

POWODZENIA!



*Zastrzegam sobie prawo do zmian regulaminu w sprawach wyjątkowych

47 komentarzy:

  1. Fajny ten konkurs - biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że akurat Jinafire! Przez godziną dostałam jej lalkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli nie można użyć basy Jinafire?? Bo ja znalazłam w necie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Nie wolno. Można za to inne,ale Jinafire nie można.

      Usuń
  4. A może być w serii Picture Day? bo chodzą plotki, że będzie w tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W której jeszcze jej nie ma ;) Jest? Nie ma. Można śmiało robić, choć jest tyle innych serii.

      Usuń
  5. A może być szkic czy musi być kolorowy rysunek?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli że mogę zrobić strój na basie np Lagoony i tak ją zrobić by wyglądała jak Jinafire (zrobić włosy, kolor skóry na jej wzór)?

    OdpowiedzUsuń
  7. BIORĘ UDZIAŁ! Jak będzie następna edycja, to fajnie bybyło jakby trzeba było zrobić: Skelitę lub Catrine lub Catty lub Wydownę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja cię! Ja już ci wysłałam na basie! Szlak!!!!
    Robię jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  9. To bez sensu że nie można robić na bazie Jinafire! Przecież wtedy to wgl nie będzie wyglądała jak ona!!!! To nie ma sensu! :(


    Howleen 2001

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Ja to rozumiem tak:
      Można używać bas Jinafire ale można innych!

      Teraz się dowiedziałam że to nie tak i zrobiłam na base Leen

      Usuń
    2. Nie można używać bas Jiny xd

      Usuń
    3. Ale właśnie w tym jest ta mała ,,trudność'' ;) Jakoś musiałam wam ''życie pokomplikować'' XD

      Usuń
  10. Nie przesadzasz trochę z tymi konkursami? Potem jak jest ich tyle to jest mało zgłoszeń. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Z górki mówię, że DWMF2 będzie tylko dla czytelników. Ale jak nie będzie minimum 7 zgłoszeń, to strajkuję!

    A na cb All się focham. Bvahaha!

    OdpowiedzUsuń
  12. A moge tak, ze cała basen dam np. od Cleo, a wkleje oczy Jin na basie Cleo?

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy można zrobić Jin w wersji chibi?

    OdpowiedzUsuń
  14. a może to byc rysunek ?


    fasolka680.00

    OdpowiedzUsuń
  15. Już robię pracę. Fajny pomysł na konkurs Aleksa- podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  16. a można zrobić na paincie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PISZĘ,ŻE TECHNIKA DOWOLNA! -.-'' Można -.-''

      Usuń
    2. Haha, Olcia tylko nie wybuchnij! xd

      Usuń
  17. Doszła moja praca bo nie wiem czy napisała z jakiej serii jakby co to dawn of the;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nie mam zakodowanych w głowie wszystkich prac.

      Usuń
  18. Znalazłam base Lagoony która śwwietnie się nadaje do tego konkursu :)

    Freaky Diva

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy moja praca doszła? Nie wiem bo raz robiłam na base jinafire, póżniej na leen i wysłałam ale chyba źle i wysłałam jeszcze raz. Wyśle z oneta!

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, All, a doszła może moja?

    Saw

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie swoją już wysłałam ale nie wiem czy doszła ...

    Howie

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszane sie

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja dzisiaj ci wysle. Pomysł na base zawdzięczam Zozo ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. Wysłałam :-) użyłam bazy Scarah (nie wiem jak odmienić)
    Myślę że się spodoba.


    WikiT

    OdpowiedzUsuń
  25. Już nie mogę doczekać się wyników ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Natka, przeca do 15 wysyłamy prace ^^ sobie poczekała, dluuuugo poczekasz... A ja mam focha forever, bo ja 17 jadę na obóz, i tam raczej nie bd miała neta, o ile wgl wezmę tablet... Chorobcia...

      Usuń
  26. Super konkurs :-) Wysłałam pracę

    WikiT

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)