poniedziałek, 8 lipca 2013

Webarella już w pudełku!

Naszą pajęczycę można już zobaczyć w pudełku!:

http://3.bp.blogspot.com/-62u34Ir6q7U/UdrpsBjwfRI/AAAAAAAAhHQ/LflGOhlrBSI/s1600/$(KGrHqZHJBYFHK(who08BR2t!msC8Q~~60_57.JPG 
http://1.bp.blogspot.com/-rIh9iD2oigI/Udrps2yInzI/AAAAAAAAhHY/BLH_T1vgFdo/s1600/$(KGrHqV,!qMFHT,dTLq8BR2t!hesPQ~~60_57.jpg 
Mnie się bardzo podoba! Wersje rysunkowe są cudowne, można nawet ujrzeć na jej opakowaniu Torelai.
Po pudełku można stwierdzić,że postać nazywa się tylko w serii PP Webarella, a imię zostało takie jak na prototypie.

Lalka sama w sobie jest piękna, jednak nie podobają mi się buty. Jeśli mowa już o ubraniach. Gdzie są te dodatkowe? Myślę,że są one ukryte pod artami,ale nie jestem pewna.
Oryginalnym pomysłem było pokolorowanie herbu MH na czerwono. Polecam wam Wydownę,jednak sama przekonuję się dopiero do niej :)

Co sądzicie o lalce pajęczycy? Podoba wam się jej opakowanie?

Przez ten tydzień jest u mnie gość, dlatego postów z mojej strony możecie się spodziewać tylko wieczorem :( Przepraszam,ale wiecie... wakacje ;D

14 komentarzy:

  1. Jakoś mi się nie podoba, powinna mieć trochę jaśniejszą cerę :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Na samą myśl o pająkach dostaję gęsiej skórki >.< Niemniej lalka ta jest dosyć ciekawa i wyróżnia się wśród innych. Za to strój bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz robią jakoś lalki z ciemną cerą :( ciekawe czy będzie w sprzedarzy w PL a jak tak to kupię Wiem Violletto oco chodzi pewnie jakiś mały chłopiec? pisała kornelisa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violetto?! To ja,Aleksa! Oh good...
      Nie, nie chłopiec,dziewczyna. Konkretnie kuzynka u mnie nocuje xd

      Usuń
  4. lalka jest cudowna♥.♥ Jestem zawiedziona artami:( Wydowna nie wygląda na siebie. Liczyłam, że ujawnią art taki oficjalny, wiecie chodzi mi o taki jak np. do BIO.

    CerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  5. lalka jest przepiękna
    ps.UWIELBIAM WASZEGO BLOGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zawiedzona ARTAMI

    OdpowiedzUsuń
  7. Catty w pudełku: http://freaky-fabulous.tumblr.com/post/55004563676/in-box-photos-of-catty-noir
    Jeszcze jedno zdjecie pudełka Wydowny: http://marsmcflytrap.tumblr.com/post/55002738955
    Dobrej jakośći zdjęcia Draculaury z Die-ner: http://mydollsbymoniloo.tumblr.com/post/55008939639/sugar-ghoul-die-ner-draculaura-she-is-an
    ~Oceania Blue

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi się buty baaardzo podobają ;> ciekawa lalka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to ciuchy ma ładne gorzej z całą resztą :D

    Florena

    OdpowiedzUsuń
  10. Wg mnie to cała jest ładna :D
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  11. wodowna spider webarella ma ukrete ubranko w pudełko poprostu wystarczy odsłonić kawałek pudełka i srój dodatkowy jest mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. ubranko webareli jest ukryte w pudełku trzeba poprostu odsłonic kawalek pudełka jest to pokazywane na filmach you tube webarella

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)