czwartek, 18 lipca 2013

Upiorko,czemu nas opuściłaś!? :(

C. A. Cupid jest już oficjalnie uczennicą EAH. Wszystko jest pokazane w tym odcinku:


Nie podoba mi się to. Cupid była przecież MH,a twórcy tak bez niczego przenoszą ją do innej (konkurencyjnej) szkoły. Co prawda upiorka ładnie tu wygląda,ale ja chciałabym ją z powrotem w Monster High, w końcu w paru filmach występowała. Pewnie twórcy EAH myśleli,że jak zabiorą nam jedną z potworów ,,automatycznie'' przerzucimy się na Ever After High. W moim przypadku byli w błędzie. Nie lubię księżniczek od dziecka - wolałam zwyczajne lalki, w normalnych ubrankach, bez koron. Ja raczej się nie przestawię.

Co myślicie o całej sprawie? Podoba wam się odcinek EAH?


51 komentarzy:

  1. Kto jedzie ze mną z USA żeby wywołać krwawą rzeźnię ???.Nie no ludzie,TA ZNIEWAGA KRWI WYMAGA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jadę ale Mattel płaci za bilety. XD


      agis213

      Usuń
    2. Haha, piszę się i popieram agis213! :P

      Usuń
    3. Jest jeszcze dla mnie miejsce? :D

      Usuń
    4. Jest


      agis213

      Usuń
    5. A dla mnie? XD
      RoksiR14

      Usuń
    6. Jadę z wami.Jeżeli zabiorą frankie tak jak C.A. Cupid to ich pobiję!!!
      Chloe Darkness

      Usuń
    7. Mamy samolot z nieograniczoną liczbą miejsc XDDD Samolot linii wkurzeni fani MH odlatuje za parę dni XD

      Usuń
    8. All a może zamiast samolotu weźmiemy autokar(wyjdzie taniej).Ale słuchajcie jak my się zbierzemy skoro mieszkamy w różnych województwach ?
      Chloe darkness

      Usuń
    9. Autobusy Pomorza są nie zawodne (nie licząc tych chwil, kiedy kierowca z powodu późnej pory lub surowej zimy nie chce przyjechać na pezystanek). Sama nimi jeżdżę i polecam. Co wy na to?
      RoksiR14

      Usuń
    10. Wszyscy podjadą do Warszawy XD albo do Gdańska lub innych miast trzeba to ustalić.


      agis213

      Usuń
    11. Gdzie Warszawa i Gdańsk mi ;-; Bydgoszcz! Tam mi najbliżej ^.^
      A kiedyś by się trza taki zrobić ,,zlot MMH'owców'' XD

      Usuń
    12. O kurde 3 godziny drogi z Iławy ;-: ale da się namówić rodziców XD


      agis213

      Usuń
    13. To może hmmm...nwm


      agis213

      Usuń
    14. Wiem może Grudziądz?????


      agis213

      Usuń
    15. A może Leszno ??
      Chloe darkness

      Usuń
    16. Nie, Lotnisko Jasionka xd Tylko 50 km ode mnie xdddd Zbieramy się u mnie :D
      A zlot-O TSAAAAAA ;3

      Usuń
    17. Jadę! A jak zabiorą jeszcze jedna upiorkę..! To im łeby pourywam!

      Usuń
    18. Może Kraków zlot Monster High! Musimy jakoś nazwać naszą grupę! może.. Monsterki? Wiem! Zrobimy bloga i będziemy wszystkie na nim pisać . organizować zloty itd!

      Usuń
    19. Ja pitole(tekst Mariolki)! To chzba było na żarty a tu proszę: bijemy się ukogo się zebrać :D Może w Katowicach XD

      Usuń
    20. A mi do Gdańska. Może by tak znaleźć miasto które jest na samym środku Polski?
      RoksiR14

      Usuń
  2. Jestem zawiedziona tą decyzją, szkoda że C.A. Cupid jest w EAH a nie w MH :C

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest po prostu chamskie. Nie dość, że sobie biorą naszą upiorkę, to jeszcze mówią, że woli EAH niż MH, podczas gdy to są dwie różne bajki, i ich uczniowie nie powinni wiedzieć o istnieniu tej drugiej szkoły. W MH jakoś nikt nie publikuje filmików, że jakaś dziewczyna z EAH przenosi się do MH. Poza tym, mam wrażenie, że pracownicy Mattela dodali C.A. Cupid do MH (w sensie ja wymyslili itp) bo nie mieli pomyslow na nowe postacie, a teraz, kiedy ruszyło EAH, żałują że dodali Cupid jako upiorkę i na siłę chcą to zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie właśnie wkurzyło,że ponoć mówią tam,że C.A. woli EAH. To przykre jest ;-;

      Usuń
    2. ja tez jade zbyt chamskie

      Usuń
  4. Nie dobra Amora,nie dobra*.*

    OdpowiedzUsuń
  5. po co ona odeszła nawet sie nie pożegnała mogły być odcinek z nią co upiorki robią przyjęcie i rzegnają Cupid

    OdpowiedzUsuń
  6. All, podasz mi do tego odcinka linka na maila bo mi się nie wyświetla :( Przejrzałam wszystkie okropne odcinki eah i nic o niej nie było :\

    OdpowiedzUsuń
  7. All na nk.pl jest nowa gra straszy kaoke zobacz

    Poli

    OdpowiedzUsuń
  8. a może lorr lub Viol mają bo to by była nawinka na oficjalnej stronie monster high straszy karako niby nic ale coś jadnak

    Poli

    OdpowiedzUsuń
  9. Czuję się zdrajczynią ale jest przecudny. :'(
    <3
    ~LittleMonster'99

    OdpowiedzUsuń
  10. Cupid dali do EAH bo bardziej tam pasowała. Frankie wam nie zabiorą ponieważ: a)jest główną bohaterką MH b)zupełnie nie pasuje do EAH

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, po prostu BOSKO !!! Nie dość że te GNOMY robią podróbki Monsterek to jeszcze Oficjalnie zabierają nam C.A !!! Chamstwo !!!
    Howie

    OdpowiedzUsuń
  12. suzanne wyleas mi to z ust

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Byłam wkurzona na siostrę jak zjadła mi moją brzoskwinkę i chciałam ją zabić! Więc to już przegięcie!

      Usuń
    2. Jezu, aż tak się wkurzasz przez owoc ? :D

      Usuń
    3. Miałam dać go do lodów a była ostatnia!

      Usuń
  13. Moim zdaniem chcą jakoś wypromować EAH i myślą że skoro Cupid tam się przeniosła i to polubiła to my pójdziemy jej śladem

    Freaky Diva

    OdpowiedzUsuń
  14. jak sie przyjżećto nawed w tej piosence na początku była serio zobaczcie

    OdpowiedzUsuń
  15. myśle ,że oni zrobili tak bo teraz bendzie wiencej w odcinkach bo w mh była tylko z 4 razy .ale mimo wszystka do bani

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)