czwartek, 18 lipca 2013

Comic Con zdjęcia 2.

All pokazywała wam już zdjęcia z Comic Con'u. Wszystkie zagraniczne blogi o MH rozpisują się na ten temat. Znalazłam jeszcze kilka zdjęć.


Martensy w stylu MH. Uwielbiam tego typu buty (ach, ten powrót do Haannah Montany
i jej cytrynowych martensów *_*)
Są śliczne, ale jestę już za stara na tego typu dodatki z MH.
Chociaż dla 9-10 latki nadają się idealnie.
W dodatku nie są tak przesłodzone jak te dresy i trampki z MH. -_-
A nawiasem mówiąc mam szlafroczek z MH. <33


Na te wolę się nie wypowiadać. X_x


CMC



Ta sceneria jest chyba specjalnie na Comic Con, chociaż
gdyby była w sprzedaży... ah...


i Webarella. Bardzo pomysłowa postać, zwłaszcza jej ręce!
Straszliwie chciałabym zobaczyć ją na żywo!

Jak wam się podobają lalki "na żywo"?


13 komentarzy:

  1. Jeśli szkoła będzie w sprzedaży to będę na nią polować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No według mnie martensy MH to już lekka przesada...

    OdpowiedzUsuń
  3. UWAGA WSZYSTKIE FANKI 13 ŻYCZEŃ!!!!
    Dzisiaj byłam w sklepie(dla jasności znajduje się w Iławie) I były tam lalki 13 życzeń i MF. 13 Życzeń były tylko Frankie Draculaura i Clawdeen a MF Venus i Abbey. Więc radzę przeszukać półki sklepowe. U mnie w mieście 13 życzeń kosztują 142 zł a MF 82 zł. Ja jeszcze gadałam z panem ze sklepu i się spyta czy będzie Gigi(to z Ginką jest też infem dla Aleksy) Podpowiem wam jeszcze żebyście nie szukali w dużych sklepach, znaczy się ja przekopałam całe miasto.


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałam jeszcze dopisać że za jakieś 40 mi prześlę wam ich zdjęcia(są moje bo jest na nich palec)


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  5. http://31.media.tumblr.com/b7103a6f60719934955338ed589683de/tumblr_mq53oi7tcA1ra8gmho1_500.jpg nowa seria, Sweet Screams

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nawet w linku custom pisze x.x Nie ma jej lalki i nie będzie.

      Usuń
  7. Martensy? Oni chyba żartują. Jeśli myślą, że zdobędą nimi serca nastolatków, to się grubo mylą, w każdym razie w moim przypadku. I tak glany są o wiele lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. PS. Vii - ja ci chyba kiedyś za pisanie po dvpie dam XD Kropki przed buźkami tam mi po oczach dają :@

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O co tb chodzi z tymi kropkami idzie? Ja zawsze daję emotki po zakończeniu zdania!

      Usuń
  9. żeby martensy mi hańbić idioci to grubo przesada idioci , wole se kupić po 500 zł glany

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)