czwartek, 25 lipca 2013

Abbey 13 Wishes już w sprzedaży!

Możemy zobaczyć już lalkę Abbey 13 Wishes na półkach sklepów za granicą. 
Pewnie w niedługim czasie dotrze też do naszych.
Na razie możemy tylko przyglądać się cenie i Abbey w pudełku:
http://25.media.tumblr.com/d2a7e090b4e84409c68cbb2f3f27c303/tumblr_mqgn9xhHf91r7on86o1_500.jpghttp://25.media.tumblr.com/7f22b2eaa9e34b5a34aad9101d38172a/tumblr_mqgn9xhHf91r7on86o2_500.jpg 
 (można powiększyć zdjęcia)

Nie podoba mi się. Jej wersja graficzna ''odepchnęła mnie na kilometr'', lalka również mnie nie oczarowała. Abbey wygląda jak nie ona. Gdyby jest tak zmienić jeszcze kolor skóry,mogłaby spokojnie uchodzić za inną upiorkę. Lalka widać była robiona ''na siłę'',a szkoda,bo na zapowiedzi prezentowała się nie najgorzej.
Poza tym, mam jedno pytanie ,,Co robi księżniczka lodu na pustyni?'' -.- 

Dobrze,skupmy się raczej na cenie. 33.99 euro. W przeliczeniu 135 zł z kawałkiem. Teraz w sumie stoją tyle najnowsze serie. 

Nie wiem dlaczego,ale przeważnie tą postać robią jako taki ,,niedobitek'' i włączają do serii najpóźniej (np. Ghouls Rule). Co prawda to ten pierwszy raz kiedy jej to zaszkodziło, Upiorki Rządzą Abbey była śliczna, niestety nie mogę tego powiedzieć o niej w serii 13 Życzeń.

Podoba wam się lalka Abbey w pudełku? Chcielibyście ją mieć?


10 komentarzy:

  1. może ją kupię ale niech będzie troche tańsza koło 80 zł lub mniej

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysłałam ci prace na konkurs. Myślałam że Abbey będzie ładniejsza. A tak z innej beczki widziałam niedawno w sklepie Gigi Howleen i Lagoone 13 w i na urodziny sobie kupię Gigi. ^^


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  3. Są już zdjęcia ownerów 5-packu dance class

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest moim marzeniem! Jest śliczna! <33 Moim zdaniem to najładniejsza Abbey, jaka istenieje! Sukienka, włosy, buty! *-* Marzę o niej!

    Niezalogowana Nicolette de High. xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też spodziewałam się ładniejszej Abbey. A oprócz tego ona tu nie pasuje. Jej natura to lód a nie pustynia :P

    Freaky Diva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie to w niej przeszkadza. MH jest znane z łączenia przeciwienstw, np wampir wegeterianka, pająk ze zwierzakiem muchą...

      Usuń
  6. Ugh. Spodziewałam się czegoś lepszego. Jej włosy wyglądają, jakby nie czesało się ich z dwa lata! Po prostu kołtuny. Nie jestem zachwycona tym wydaniem Abbey...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z tobą All :\ Wciskają ją na siłe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie sie podobaja wlosy, wszystko procz sukienki. Ten "dół" jest według mnie zdecydowanie za wysoko, jest tez za malo niebiesiego. Tak mi sie podoba. Musze sie zgadac z kolezanka, ktora ja kupi jezeli w ogole.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)