wtorek, 16 lipca 2013

Nowa seria plażowa?

Szatan Kinga wysłała w komentarzu linki do zdjęć rzekomo nowej serii plażowej. Zanim je zobaczyłam, myślałam, że są to raczej lalki przerobione przez fana. Gdy ujrzałam zdjęcia, do głowy przyszło mi jedno: Kolejna seria plażowa? Jednak po głębszym zastanowieniu doszłam do pewnego wniosku: Na zdjęciach przedstawione są lalki Holta, Rochelle i Frankie. Pudełka są praktycznie identyczne, jak w Swim Assortment Moim zdaniem, są to kolejne lalki z tej właśnie serii.


Lalki są w pudełkach, więc Mattel pewnie już dawno miał w planach ich wykonanie, tylko po prostu nikomu nie udostępniał o nich informacji ani zdjęć. Osobiście uważam, że przegięli z tym, że Frankie jest już trzeci raz w serii plażowej. Rochelle i Holt: to był strzał w dziesiątkę. Pozostaje nam czekać na więcej zdjęć.

Kto według was wyszedł najlepiej???


34 komentarze:

  1. Rochelle ma taki słodzki kostium:) a z tą frankie to przestada była w Gloom Beach na piątek 13 i teraz ta:/ ja mam Frankie Picture Day a teraz jeszcze ta frankie o i z Holtem to był dobry pomysł ponieważ ma tylko jedą seriie Basic

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalka Holta?! Teraz to już naprawdę muszę się wstrzymać -.-'' Nie mam pojęcia już na co oszczędzać, czy na GiGi,czy na Jinafire,czy na Brama i Gory (którzy dopiero są w planach),czy na tego Holta,czy na Toralei z America's Next Top Monster (też w planach) ;-; Jestem rozbita x.x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem rozbita ! Co wybrać? Howleen 13 wishes , Twyle? Gigi? Deueca SCOF? 2-pack Clawda i Lali MF? Jinefire PD lub Catrine? A może Skielite? A tu jeszcze Hold! Kur , teraz już kompletnie nie wiem a starczy mi chyba na ok 3 lalki :\

      Usuń
    2. Aleksa jak widać mattel mnie też kocha :*

      Usuń
    3. Haha, dokładnie Josh ^.^ Wysłuchał nas :P

      Usuń
    4. Zależy jaka ci się najbardziej podoba mi się podoba Abbey MF ale jak mam być szczera to na Gigi bo pewnie jej nie masz ? lub tą america Next to moja rada;)

      Usuń
    5. Mi się wydaje, że najlepiej na Torkę
      JVV

      Usuń
  3. A co do tej naklejki. Sklep jest prawdziwy.
    http://www.shopjustice.com/girls-clothing/beauty-room-tech/monster-high
    raczej myślę,że sobie z nas jaj nie robią O.o

    OdpowiedzUsuń
  4. holt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. To podobno kolejne lalki z serii Make a Splash. Tak mi wiadomo od MH wiki
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  6. dziwna ta seria
    sweet simka

    OdpowiedzUsuń
  7. To znalazłam na Mh wiki :

    Make a Splash :

    W tej serii lalki wybierają się na basen by zażyć kąpieli. W linii pojawia się Draculaura, Lagoona i Venus. Ujawniono, że w późniejszym czasie, w ramach linii, zostanie również wydana lalka Frankie, Rochelle i Holta.

    Więc są to na pewno aktualne lalki. Jeśli nie wierzycie LINK : http://pl.monsterhigh.wikia.com/wiki/Make_a_Splash_-_linia_lalek

    Są tam jeszcze opisy tych lalek.

    OdpowiedzUsuń
  8. To chyba rzeczywiście są lalki SA. Okulary Frankie są w takim samym stylu co te od Venus SA.

    OdpowiedzUsuń
  9. To pewnie Swim Asortiment 2

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeeeeemmmm...?_? podaj przykład bo nie dowierzam0.0 To pewnie ty jesteś tamtym nieogarnietym anonimem, ale jeśli nie-to ,Sorry-.-

      cerberkaV

      Usuń
  11. Śliczna jest tu Rochelle, no ale którą teraz wybrać - SCOF, Basic, GNO, czy tą?? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Rochelle w Basic'ku, polecam ;)

      Usuń
    2. Zgadzam się z Aleksą, moja kuzynka ma w Basicu i jest ładna. Też nie wiem którą:)
      JVV

      Usuń
  12. A ja się tak cieszyłem że jest seria bez Frankie.No bo naprawdę LUDZIE CZY JEST JAKAŚ SERIA LALEK W KTÓREJ NIE MA FRANKIE ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są: linia "Go MH Team!", ubieranki "School Clubs", linia "Dod Dead Gorgeous", "Dance Class", ubieranki do lini Scaris, "13 Wishes Basic", linia "Ghouls Night Out", " love shoes" i "Music Festival". Po za ym, Frankie, tak prawdę mówiąc, jest GŁÓWNĄ postacią całej serii, więc skoro ją nie lubicie to nie róbce czegoś w stylu "nie lubię Frankie ma być teraz tylko Spectra" czy "nie lubię Frankie ma być film wyłącznie o Operettcie" z głównymi postaciami tak jest- prawie zawsze muszą gdzieś być, i nic tego nie zmieni. I nie musi szkoła nazywać się "Frankie Stein High" żeby postać była główną.
      RoksiR14

      Usuń
    2. Tym razem Frankie fajnie wygląda więc się nie czepiam,ale rzeczywiście cały czas ona jest x.x

      Usuń
    3. BO dla nich frankie jest główną bohaterką więc w każdej serii musi bycx.x -,- troche to głupie ale co tam

      Usuń
    4. Bo ona taka biedna, samotna... Mogliby z tym skończyć X(
      JVV

      Usuń
    5. Po za tym po co im Frankie w tej serii, jeżeli wody dotykać nie może?!?!
      JVV

      Usuń
    6. Anonimowy nr 1 ja mówię o lalkach a nie akcesoriach i ubrankach.Serie w których nie ma Frankie to Dance class i I love shoes.W serii DDG jest w kreskówce pokazana w serii GNO to tylko kwestia czasu.Jeśli music festival zostanie zekranizowne to też kwestia czasu a w 13 jest a w Basic to Basic czyli jednak jest

      Usuń
  13. Rochelle jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę przesadzają z tymi seriami plażowymi. Czy Mattel nie mogłoby zrobić innej serii niż ta (np.seria zimowa,albo taka seria w której np. Lala zamienia się w mumie a deenie w wampira)
    Chloe darkness

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomóźcie mi wybrać mam 100 zł i chce kupić 5 lalkę mh i nie wiem jaką zastanawiam się nad Abbey MF Draculaurą Scof i Operetta Picture day pomóżcie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie Operetta jest obleśna, a Abbey MF nie mam, ale jest ciekawie wykonana; skórę ma od jkb brokatu, że niby oblodzona i włosy taki sam efekt, ale ma kilka nitek z tzw. "Ufo"
      JVV

      Usuń
    2. NO Operetty juz nie było ale myśle że kupię Abbey ale w niedziele bo było 60 sztuk więc to dużo więc nie rozkupią a Venus juz nie było:/ była tylko Clawdeen i Abbey

      Usuń
  16. Rochelle jest cudna*.* Mowie sobie ciągle to osttnia lalka ale wychodzą takie śliczne ostatnio ze musze je kupić *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)