czwartek, 25 lipca 2013

Jest już nowy odcinek!

Pojawił się niedawno nowy odcinek Monster High po polsku!
Nazywa się on ,,Potwomorfoza''. Główną rolę gra w nim Lagoona.

Co się dzieje z Lagooną? Naprawdę dziwnie się zachowuje, nawet jak na morskiego potwora. Nie przyjmuje komplementów, jest niemiła i nieobecna myślami. Straszyciółki oczywiście postanawiają pomóc koleżance. Nie jest to jednak takie łatwe. Jak się okazuje, w trakcie potwomorfozy najważniejsze jest dla niej ich subtelne wsparcie i przyjaźń...   


Niezbyt mi się podoba. Niby wsparcie i przyjaźń,a upiorki robiły wszystko by pocieszyć potworkę morską i dopiero na końcu mówią,że trzeba było okazać jej wsparcia. Naprawdę nie rozumiem. 

Podoba wam się odcinek? Co o nim myślicie?


6 komentarzy:

  1. Zobaczyło się pomyślało się i twierdzę że... Ja się ostatnio załamałam (nie moim nieszczęściem wth...)... Moje zachowanie jest podobne ale to co mnie ratuje to karaoookeee... :D( Tak jestem po ok. 3 godzinach śpiewania :3)... Odcinek...Średni..Podoba mi się fabuła wykonanie...Mniej... (Mówie jak o dubbingu, a to o scenariuszu... Za dużo kompa...)
    BlackWater

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że sprawy okresu i menstruacji dotyczą już także Lagoony

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie sie podoba. Zwłaszcza to "jestem najlepszą pływaczkąą AARGGHH!!!!!" i Gill na samym końcu ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)