czwartek, 25 lipca 2013

Torba 13 Wishes i nowa poza Draculaury :)

Znalazłam przed chwilą takie oto zdjęcie:
maryxa:

SDCC 2013 Mattel Monster High 06 by IdleHandsBlog on Flickr.
 

Torba 13 Życzeń? Uważam,że lepiej by było,gdyby najpierw był film - potem produkty,ale kochany Mattel jak zwykle robi na odwrót ;)

Na torbie można zobaczyć jeszcze nową pozę Draculaury, pozostałe upiorki są w normalnych pozach, tylko wampirka w nowej. 

Cóż, torba jest ładna,więc nie będę się czepiać. Szkoda,że już mam jedną torbę z MH,bo bym raczej sobie tą sprawiła. Dwóch nie potrzebuję ;P

Co sądzicie o tej torbie? Podoba się wam? Co myślicie o pozie Lali?


15 komentarzy:

  1. Mam wrażenie że gdzieś widziałam tą poze...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ktoś zauważył że na zdjęciu jest ręka Howleen Wolf 13 wishes basic ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wejdzie do sklepów to kupie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. All dostałaś ode mnie pracę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Nie wiem,nie orientuję się,zarobiona jestem'' XD
      Nie wiem. Nie koduję wszystkich prac w głowie i kto je przysłał -.-

      Usuń
  5. Torba fajna ale się raczej nie skusze a co do pozy lali to jest mi jakaś znajoma

    Freaky Diva

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam już torbę, więc nici z zakupu tej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Siada znam ta poze, chyba Ghoulii z jakiejś serii...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)