niedziela, 28 lipca 2013

Mattel uwziął się na tą serię?!

Pamiętacie defekt Draculaury SA? Nie miała kłów.
Potem zdarzyło się,że Venus z tego samego wydania dostała taki sam makijaż jak ten z serii Basic.
Teraz są kłopoty z plażowym Holtem! 
Mattel zapomniał o jego tatuażu?:
 
Zobaczcie tutaj dla porównania:
  

Może to być tylko wybrakowany egzemplarz,bo nie mam go również by zobaczyć.
Myślę,że twórca lalek jest już czasem straszliwie roztrzepany,ewentualnie uwziął się na akurat tą serię ;P 
Szkoda,bo Holt to lalka,która najbardziej mi się z tej serii podobała.

Zaczynają was już denerwować te błędy? Co o tym sądzicie?

 
Uwaga! Było już pisane,że wyjeżdżam w komentarzach,ale wolę się powtórzyć.
Wyjeżdżam w poniedziałek na cały tydzień. Nie będzie mnie ;) Nie będę mieć tam internetu.
Lorraine również wyjechała. Dziś o ile mi wiadomo i też na tydzień.
Od poniedziałku/wtorku jesteście zdani na ,,łaskę'' Vii XD

9 komentarzy:

  1. Hmm... ja nawet nie wiedziałamże on ma tatułaż xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaką łaskę?! -.-''
    To będzie najhuczniejsza impreza w roku!!!
    Ja wyjeżdżam w sierpniu do Wiednia, więc spk. :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przychodzę z flaszką XD

      Usuń
    2. Którego?! O.O
      Lorr... wtedy być może ty zostaniesz sama :P

      Usuń
    3. Potem ja 18.08 wyjeżdżam. Też na tydzień. + jeszcze wyjazdy do kuzynek.
      Wakacje,czemu się tak szybko kończycie?! Nie dociera do mnie,że jeszcze tylko miesiąc :x
      *Le pozdrowienia z podłogi* XD

      Usuń
  3. Może być wybrakowany, bo np ta pani z kocham-zabawki.pl kupiła Venus MF do reviewu, i nie miała kolczyka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Draculaura,Venus,Holt ciekawe kto następny :D

    Freaky Diva

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)