sobota, 13 lipca 2013

Nowe fragmenty z filmu 13 Wishes

Dostałam informację od Szatan Kingi (nie była ona jedną osobą, ale napisała o tym pierwsza w komentarzu), że pojawiły się nowe fragmentu z nadchodzącego filmu 13 Wishes. Bez zbędnych dopowiedzeń, oto one:



Szczerze mówiąc, zbrzydła mi już ta technika 3D, a dokładniej to, w jaki sposób są wykonywane postacie. Możliwe, że wasze zdanie będzie inne, ale tylko wyrażam własną opinię. Jedyna osoba, która naprawdę dobrze wyszła na powyższych obrazkach to, według mnie, Twyla.

Kto wam się najbardziej podoba? Zamierzacie obejrzeć film?


18 komentarzy:

  1. Redaktorki mam do Was małe pytanie.Gdybyście miały wybrać to kto jest lepszy Draculaura czy Frankie?
    Proszę doradźcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem redaktorką, ale wyrażę swoje zdanie xD. ja o wiele bardziej lubię Frankie, zawsze walczy o swoje idee, potrafi się zbuntować, nie ocenia ludzi (czy potworów xd) po pozorach, umie się zbuntować. Lala jest jak dla mnie za słaba. ale to którą postać ty bardziej lubisz to twoja sprawa, nikt, nawet redaktorki ci nie pomogą w stwierdzeniu co ty bardziej lubisz. ;>

      Usuń
    2. Nie lubię żadnej z nich, ale jak już mam wybierać, to Draculaura.

      Usuń
    3. Frania.

      Usuń
    4. Lorr, zdrada! Jak możesz nie lubić dwóch z kilku nielicznych dzieci klasycznych potworów?! Zdrada... :D

      Usuń
    5. Wolę Draculaurę :/ Frankie zawsze próbuję być najlepsza i najważniejsza. Zawsze wg, mnie wszystko psuje.

      Usuń
  2. Redaktorki mam do Was małe pytanie. Kto jest według Was lepszy, Draculaura czy Frankie?
    Proszę doradźcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie Leen ma olśniewający strój *o*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi bardzo podoba się Howleen i Twyla

    OdpowiedzUsuń
  5. Howleen ma super strój :D. a czy zamierzamy obejrzeć film to mam nadzieję pytanie retoryczne xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam, że nie pisałam wczoraj i dziś, ale zepsuł mi się laptop i musiał być programowany od nowa, a to trochę zajęło. :-/

    OdpowiedzUsuń
  7. jest nowy odcinek przetłumaczony na polski na polskiej stronie, taka informacja jak ktoś jest ciekawy xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się ta grafika nigdy nie znudzi xD Dla mnie upiorki zawsze będą w niej wyglądać slodziutko. Chociaż, Twyla naprawdę wyszła swietnie. Pewnie tak nam się zdaje, bo to nowa postać i pierwszy raz ja widzimy w innej grafice niż oficjalny art

    OdpowiedzUsuń
  9. Okładka gry 13W na Wii: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/935024_336520626479815_621056906_n.jpg

    ~Oceania Blue

    OdpowiedzUsuń
  10. 4-pak lalek z serii Ghouls Night Out ;D
    http://24.media.tumblr.com/2aaf33ea006c40cfae4631bf9fe06b3b/tumblr_mpwe7iUAD81ra8gmho1_1280.jpg

    ~Oceania Blue

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest gra na Wii Monster High 13 whishes.
    http://www.flickr.com/photos/french_disney_princess/9276787531/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)