piątek, 19 lipca 2013

Wyraźniejsze zdjęcia najnowszej,plażowej serii ;)

Poprzednim razem widzieliście niezbyt dużo o Holt'cie. 
Teraz mam dla was wyraźniejsze zdjęcia:
http://4.bp.blogspot.com/-7fX00M2EmfA/UehwZPyK-cI/AAAAAAAAhk0/_ObPcY1Kw2Y/s1600/tumblr_mq5l4y2OtY1r8o3oqo2_1280.jpg 
http://3.bp.blogspot.com/-yz0yDXiOHYw/UehwYbYkMGI/AAAAAAAAhks/bthMTvUF1TM/s1600/tumblr_mq5l4y2OtY1r8o3oqo1_1280.jpg 
Okulary Holt Hyde'a mnie nie urzekły,powinny być trochę bardziej prześwitujące,ale poza tym ta lalka bardzo mi się podoba. Rochelle jest prześliczna. Cudnie jej w krótszych włosach! Jeśli chodzi o Frankie,to z jej fryzurą ''nie jest już tak kolorowo''. Nie podoba mi się. Przypomina mi bardzo tą ze Sweet 1600, pewnie przez grzywkę.
Przy okazji możemy zobaczyć ich arty! Jestem trochę zawiedziona pozą Goyle, jest żywcem wyjęta ze SCOF,a szkoda,bo lalka śliczna. Holt wyszedł bardzo fajnie w wersji rysunkowej,Frankie w sumie też,ale strasznie mnie drażni ta grzywka i w arcie i w lalce.

Podobają wam się te lalki? Która najbardziej?


7 komentarzy:

  1. Holt ma świetne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Art Frankie jakoś rażąco przypomina mi art twojej Aleksy DIY, tyle że w lustrzanym odbiciu. Dziwne...
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok zobaczmy co mam w planach
    Clawdeen-skulkimate roller mazing
    Venus-Music festival
    Twyla-13 wishes
    Catty-GNO
    Spectra-Dot Dead Gorgeus
    Holt-Make a Splash
    Lala-Sweet Screams

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Holt może być równie dobrze z serii Swim Assortment 2. MH wiki czasem się myli ;P
      Ja mam parę pozycji na swojej wishliście również, jednak wszystkie na 99% się nie spełnią ;)

      Usuń
    2. Ja też mam taką listę xDDD , ale nie spełnią się na 88 % :P

      Gigi 13 wishes
      Rochelle SA 2
      Jinafire SCOF
      Venus SA

      Usuń
  4. Holt jest dziwny w tej serii , na 90% go nie kupie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)