piątek, 19 lipca 2013

BIO Wydowny Spider po polsku!

Jest już przetłumaczone BIO Webarelli!
Oto one!:
Wiek: 16
Zabójczy styl: Lubię nazywać mój styl "rock and rollowym". Uwielbiam zakładać na siebie kolce, ćwieki oraz kolory, które są straszliwe! Mogę przez to wyglądać strasznie, ale moje serce jest miękkie jak jedwab.
Dziwaczna wada: Często wykonuję wiele czynności jednocześnie, przez co mogę się całkowicie wypalić. Nawet nie zdaje sobie sprawy, kiedy znalazłam się zwinięta w kłębek, zastanawiając się "jak".
Zwierzątko: Shoo to moja domowa mucha. Ona zawsze wspiera mnie w trudnych chwilach bzycząc.
Ulubione zajęcie:  Lubię użyczać pomocnej dłoni moim przyjaciołom poprzez zaproponowanie własnych pomysłów oraz wprowadzenie do ich nieżycia własnych rysunków oraz umiejętności szycia. To przerażająco fajne, że oni ufają moim pomysłom.
Najbardziej irytująca rzecz: Czy każdy potwór może przestać bać się czarnych wdów? Tysięczny raz jest tak samo niefajny jak pierwszy, a to naprawdę zmusza mnie do rozplątywania moich sieci.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny: Sztuko-zajęcio-domowo-geometria. Mogę robić wszystkie trzy rzeczy w tym samym czasie i nigdy nie utknę.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny: Martwe języki. Głównie siedzę z głową podpartą na rękach przez całą lekcję, która sprawia, że jesteś niespokojna.
Ulubiony kolor: Czerwony.
Ulubione jedzenie: Fonboo jest moim ulubionym, ponieważ mając sześć dłoni, można przygotować coś słodkiego i pikantnego w jednym.
Przyjaciele: Clawdeen Wolf i Ghoulia Yelps

Webarella wydała mi się ciekawą postacią jak zobaczyłam jej lalkę. Teraz mam co do niej mieszane uczucia. BIO nie ukrywajmy - jest nudne,a pajęczyca jest jak zwykle słodką,pomocną i miłą do granic możliwości upiorką,co już mi się trochę nudzi,bo zdecydowanie bardziej wolę postacie z wyróżniającym się charakterem,a twórcy cały czas stawiają na te ,,milusie'' dziewczyny,choć przydało by się ,,więcej tych,którzy są po ciemnej stronie mocy''. 

Podoba wam się jej BIO? Co o niej sądzicie?

PS Zostańcie z nami! Za około pół godziny poznamy kolejną lalkę na Comic Con'ie! Będę się starała jak najszybciej się o niej dowiedzieć i napisać ;)
PS2 Jutro jak już wspominałam mnie nie będzie. Jadę do kuzynek na urodziny wójka. Nie będzie mnie od rana do wieczora. Brak internetu <.>

7 komentarzy:

  1. Jej! Nowa lalka ^^ ! A jest w internecie jakiś Online Stream z Comic Con'a?

    Crystal46

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta dzisiejszą lalką jest Catty Noir -.- Na blogsterze już pokazali-.-" sądziłam że to będzie cos nowego a tu jak zwykle nas zawiedli"-.-"

    CerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  3. Ćwieki? Jakoś sobie nie przypominam aby je nosiła ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, teraz mam nowe konto tym razem na google, ale powiem, że wcześnie podpisywałam się jako ABBEY ABOMINABLE

    Ale do rzeczy: Dziwię się, że uważasz tą postać za nudną tylko dla tego, że stoi po "dobrej stronie mocy". Ta dziewczyna ma 6 rąk, 6 oczu, i czarną jak węgiel skórę!!! Co jest w tym nudnego?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę,że mamy nowego troll'a na blogu -.-''
      PS. Mam prawo do tego by mi się coś nie podobało. To mnie odróżnia od psycho fanki,której podoba się nawet najgorsze ''odpadki'' <.>
      A i o Jane ja nie pisałam geniuszu -.-'' Jeśli chodzi o Catty - CZYTAJ DOKŁADNIE, powiedziałam,że jest ładna <.>

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)