piątek, 5 lipca 2013

Picture Day Challenge!



O to mój nowy konkurs dla was. Wiem, że wszyscy prawie czytelnicy posiadają lalki dlatego ten konkurs tworzyłam z myślą o was. Zawiedzeni będą ci, którzy nie mają lalek- ale taki jest konkurs...

ZASADY: (przeczytaj całe)
Konkurs polega na zrobieniu zdjęcia
swojej lalce MH i przesłaniu mi go na e-mail
wiolusiakowalska@gmail.com
Wybierz rodzaj zdjęcia:
-albo retro (obróbka w sepii, lalka ubrana w klimacie lat 50, 60 np. Operetta DDG)
-albo w plenerze (dziewczęca lalka np. Lagoona, zdjęcie np. w parku)
-albo zdjęcie fashion (przy jednolitym tle np. kartki, lala pozuje jak modelka)
-nie zapomnij się podpisać
-nie zapomnij napisać jaki rodzaj zdjęcia wybrałeś
-UWAGA! Jedna osoba=jedno zdj.

Wszelkie wątpliwości i pytania zadawajcie w komentarzach.
Konkurs jest prosty i mam nadzieję, że nie wyślecie mi zwykłych zdjęć.
Że jesteście kreatywni, to ja wiem, dlatego pobawcie się obróbką zdjęć,
kontrastami i innymi efektami graficznymi. 

Na wasze upiorne fotki czekam do 3 sierpnia, a na wyniki czekajcie
już 5 sierpnia!

Życzę powodzenia!

PS.
Konkurs jest także dla redaktorek.



85 komentarzy:

  1. No to ok, w sumie mogę się zgłosić c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysłałam ;) A co to za napis ,,królowa wąsów''? O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co? Jaki znowu napis?

      Usuń
    2. Aaaaaa napis na plakacie!
      Nie ja go robiłam, tylko napis dokleiłam w gimpie.
      To pewnie podpis dziewczyny, która go zrobiła. xd

      Usuń
  3. VIOLA ZAPOMNIAŁAŚ O DACIE DO KTÓREJ MAMY WYSYŁAĆ

    OdpowiedzUsuń
  4. można wysłać kilka zdjęć i z innego okresu niż np wakacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 osoba= jedna praca? -.-"
      Masz do wyboru jakie ma być zdj.

      Usuń
  5. Wiokusia?
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahah czekasz na fotki do moich urodzin XD. Chyba się zgłoszę.


    agis213

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ychm, tylko żeby się zgadzało z jednym z rodzajów do wyboru.

      Usuń
  7. Się zgłaszam się w moim fonie mam chyba z 20 zdjęć moich lalek .

    Howie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno trzeba, musi się zgadzać z rodzajem.

      Usuń
  8. oł jeah ! W tym to ja jestem dobra ! Monsterki to moja pasja a robienie im zdjęć to świetna zabawa :D ZGŁASZAM SWÓJ UDZIAŁ



    Zuzella96

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. :-)

      Usuń
  9. Zgłaszam się! Robienie lalkom zdjęć to jedna z moich ulubionych zabaw z nimi. (: Akurat dobrze się składa, jutro dostanę Rochelle SCOF, bo mama zamówiła ją, żeby przyjechała do babci, do której jutro się wybieramy. :p Chyba wybiorę trzecią opcję i z tegoż powodu mam kilka pytań...:
    - Czy na zdjęciu mogą być 2 modelki?
    - Czy tło można przyozdobić np. kwiatami w jakimś programie graficznym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. TAK
      2. Jak najbardziej :-)

      Usuń
    2. Tu Deathstoneses. Chciałabym wycofać swoje zgłoszenie. Bowiem ponad połowę wakacji jestem u babci, w międzyczasie w górach. Do domu wrócę ok. 15 sierpnia, więc nie zdążę obrobić zdjęcia na swoim komputerze, gdzie mam zapisane mnóstwo ozdób i tekstur. Myślę, że dałyście na konkurs strasznie mało czasu zważywszy na fakt, że są wakacje i większość osób wyjeżdża. Mam wielkie nadzieje, że zorganizujecie drugą edycję tego konkursu, oby W ROKU SZKOLNYM. Bardzo mi zależało na wzięciu udziału, ale muszę się wypisać.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Po pierwsze same organizujemy konkursy, a nie wspólnie. :) Po drugie - może przedłużę, jeśli nie będę miała dużo zg.

      Usuń
  10. Czy zdjęcie fashion koniecznie musi być na jednolitym tle ???

    Howie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie koniecznie, może być też w formie ścianki z czerwonym dywanem itd. albo jako okładka gazety.

      Usuń
  11. Niewiem czy mam robić ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. mogę użyć kilka lalek w jednym zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież już odpowiadałam na to pytanie powyżej... tak -.-"

      Usuń
  13. Jej, już po czasie! Błagam, mogę jeszcze wysłać swoją fotkę? ;_;

    Blue Raven

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież czekam do końca lipca. -.-"

      Usuń
  14. A może być 10,9 lalek bo mam inspirację i strasznie mnie kusi by zrobić grupowe ale nie wiem czy można .
    Howie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK!!!!! Przecież już o tym powiedziałam 3 razy!

      Usuń
    2. Oj, sorry nie widziałam ;\
      Howie

      Usuń
    3. Spoko, tylko nastepnym razem czytajcie dokładniej.

      Usuń
  15. Cholera, nie mam żadnego programu graficznego.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mam 2 zdj. bez programu graficznego- dwa plenerowe, a do plenerowych nie potrzeba efektu graficznego. Do retro tak, chyba, że masz aparat sprzed 60 lat. xD
      A do Fashion photoshop itd.

      Usuń
    2. czy mogłabym zrobić tło na plaży w Chorwacji bo jadę za kilka dni i uwiecznić ich przyjaźń. Lalki to Operetta Frankie Stein i Lagoona blue.

      Usuń
    3. *1 bez programu graficznego.
      Ja wysłałam poprawiając to i owo edytorem ;)

      Usuń
  16. Cholera, nie mam żadnego programu graficznego oprócz painta... Ale lalek mam w pierone...

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się


    Black Mouse
    Od razu mówię ,że wybieram zdjęcie plenerowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, na razie mam tylko zdj. plenerowe. :(

      Usuń
    2. I będziesz miała plenerowe, bo ja jestem u wujka w Irlandii, i sobie zrobiłam sesje Venus MF w ogródku <3

      Usuń
  18. No jak się wyrobie może zrobię jakoś fote plenerową

    Florena

    OdpowiedzUsuń
  19. A w stroju plażowym (nie kraść pomysłu!) zalicza sie do "w plenerze"?
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  20. Konkurs idealny dla mnie! Uwielbiam robić zdjęcia moim lalkom. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. A jakie nagrody?

    OdpowiedzUsuń
  22. No to Vii trafiłaś z konkiem xD W bieszczady jadę jutro i taką sesję Jinifire strzelę :3 xDD

    OdpowiedzUsuń
  23. A lalka lub lalki muszą być w swoim orginalnym ubraniu czy, mogąbyć w innym?(np. uszytym przez siebie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dżizys, przecież wszystko zależy od kreatywności, no nie?!

      Usuń
  24. A może byc Frankie w ogrodzie?

    OdpowiedzUsuń
  25. A mam pytanie: moge Kilka zdjęć przerobić i stworzyć cws Kolażu lub okładki magazynu?
    (że jest jedno duże kilka małych)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK! Ale musi być w wybranym typie.

      Usuń
  26. Czy w wersji retro może zamiast sepii zostać użyty efekt "czarno-białe"?
    Błagam pilne odp. bo już mam scenkę ustawioną, a efekt umiem nakładać w telefonie tylko podczas robienia zdj. :(
    ~Little Monster '99

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. :-) I to i to przecież stare.

      Usuń
    2. uff, dzięki ;)
      Little Monster '99

      Usuń
  27. Czy na zdjęciu retro lalka musi być koniecznie ubrana w stylu lat 50, 60? Bo styl retro obejmuje także lata 80, dla tego pytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko taki przykład dałam to mogą być lata- 20,30,40,50,60,70,80

      Usuń
  28. Violu bo w zakładce pytania i odpowiedzi napisa łas ze Frankie SKRM Ci się nie podoba i jak przesle zdjecie z nia to mam jakieś szanse?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciuchy mi się nie podobają, ale to nie znaczy, że zdjęcie od razu będzie złe.
      Wszystko zależy od kreatywności i efektu końcowego. (możesz lalkę ubrać, albo uczesać inaczej itd.)

      Usuń
  29. Taa jeszce takie małe pytanko... Czy Rochelle zalicza się do dziewczęcych lalek. Z góry dzięki


    Freaky Diva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama pomyśl- przecież jest cała ródżowa. xd

      Usuń
    2. jak można tego nie wiedzieć?

      Usuń
  30. moje fotki nie są za łądne ale wezme udział :)

    fasolka680.00

    OdpowiedzUsuń
  31. I teraz wiem, że się ucieszycie...

    *le podchodzi do mikrofonu*
    *famfary*

    Pokażę wszystkie zdjęcia!

    *wrzawa*

    Oczywiście w formie kolażu. xD

    *gwizdanie*

    Takie jest życie, ludzie!

    OdpowiedzUsuń
  32. A czy tło może być kolorowe z jednolitym wzorem

    Freaky Diva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadajesz na prawdę głupie pytania. -.-"
      TAK! Przecież napisałam tylko przykład!

      Usuń
    2. Po prostu zgłupiałam od czytania komentarzy :D

      Freaky Diva

      Usuń
  33. Ej , a spytam: Jak jest Fashion to mogę tło że Monsterka wyszła z limuzyny(limuzyna w tle),
    A na bokach foto reporterzy

    OdpowiedzUsuń
  34. Odpowiedzi
    1. NIE! Mieliście chyba wystarczająco dużo czasu na cyknięcie jednej fotki. -.-

      Usuń
  35. Wyniki! Jam chcieć wyniki! Lubiem paczać na czyjeś fotki ^^ (błędy specjalne)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)