niedziela, 14 lipca 2013

Zdjęcia Catty Noir! + mini nowinka

Hej! Dziś po długiej przerwie mam dla was kilka nowinek. Zacznę może od niedawno wyszukanych zdjęć naszej tygrysołaczki. (nie wiedziałam, że takie coś wgl. istnieje w świecie potworów xd)

Zobaczcie:

'
Włoski Catty są dosyć długie i podkręcone do środka na końcu.
Kolor wściekłej fuksji- zawsze takie chciałam mieć. ^^


Uroczy pamiętnik z "13" na okładce. Osobiście nie wierzę, by taka lalka kosztowała 13 zł.
Sądzę, że marketingowcy załatwią nas na... 113 zł! Liczyłam na malinową szczotkę, ale co tam...

Twarzyczka całkiem przyjemna, podobnie jak makijaż. ^.^


Sukienka to ewidentne dzieło sztuki, a buty? Rodem od Lady GaGi! <33


Kupicie tę malinową eksplozję? :-D
Co sądzicie o promocji 13? Podstęp czy piękna rzeczywistość?

Sorry, dziś mnie wzięło na głębokie, emocjonalne określenia.


EDIT:
Jest to słaby news, by pisać o nim kolejny post, upchnę ją więc tutaj xd.





Czyli obudowy na iPhone 5!
Może skończyliby produkcję nadmiernej ilości nakładek na ten model?
Niewiele fanów MH (są to zazwyczaj dzieci) posiadają tak drogie telefony.
Ja gdybym była posiadaczką takiego smartfona, skusiłabym się na
ubranko Abbey- nie dość, że fajne wzorki, to jeszcze związane z MH. ^.^
No i obudowa z Draculaurą- tylko dla millordów. :-)

Jak wam się podobają?





14 komentarzy:

  1. Zobaczcie sobie na ten link:
    http://4.bp.blogspot.com/-B51r7fsquB4/UeJOPtL54mI/AAAAAAAAIO8/waon3Lps6Ro/s320/2.jpg

    Są już zdjęcia 4-packu Ghouls Night Out w pudełku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko ja zauważyłam że ona ma stojak taki jak w GA? I jest zdjęcie 4 packu GNO ri.pinger.pl/pgr189/486adaf00020693251e2697d/tumblr_mpwe7iUAD81ra8gmho1_500.jpg


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  3. Ku^^a! Chcę te obudowy!Kolejne 9 do mojej kolekcji! Znajdź mi na ajfona 4, okay? :D

    Tszemu nic nie piszesz na połącznoych? Żożo tęskni :c

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepiej chyba wyszło to z Cleo, ale i tak kupiłabym pewnie Frankie, Operretę lub Abbey. tylko nie mam iPhone 5 ;_;

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy pierwszy raz zobaczyłam postać Catty pomyślałam " to chyba jakaś pomyłka!". Teraz uważam ze jest cudna :D Jak wejdziedo Polski, odrazu ja kupię. Będzie kolejna do kolekcji... :D Chyba ze ja kupi moja koleżanka, bo razem zbieramy lalki MH.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona ma stojak EAH !!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby lalka kosztowała 13 zł. to bym była w 7 niebie :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahh!!! Przepiękna!!! Muszę ją kupić choćby miała kosztować 1 000 zł !!!! Muszę muszę!!!! Kocham ją ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)