czwartek, 18 lipca 2013

Nowości prosto z Comic Con'u!

Znalazłam dla was zdjęcia z najnowszego Comic Con'u. Widać tam całkiem nowe lalki,ale też i te,które były pokazywane.
-Scarah i Clawdeen ,,I love Faschion'':

http://4.bp.blogspot.com/-9X-wA_31QXE/Ueer5kFJ7SI/AAAAAAAAhgg/Qe7H-lcvYe4/s1600/998198_574729819244752_1273860405_n.jpg 
 http://4.bp.blogspot.com/-YVaDWKfmgsc/UeewuO3MsEI/AAAAAAAAhh4/K9lQz2c5a0s/s1600/tumblr_mq488sOsXP1sxska9o1_500.jpghttp://1.bp.blogspot.com/-0SRrlToWkF8/UeewuWPsVbI/AAAAAAAAhh8/po929_UfV68/s1600/tumblr_mq488sOsXP1sxska9o2_500.jpg 
Bardzo podoba mi się tutaj Clawdeen, pięknie jej w neonowym zielonym i fioletowym. Wygląda cudownie!
Jeśli chodzi o Scarah - nie podobają mi się jej okulary. Wyglądają jakby zrobione z papieru, na zapowiedzi prezentowały się lepiej. Poza tym nie jest najgorzej,ale lalka jakoś mnie nie zachwyciła.

-Abbey ,,13 Wishes'':

http://1.bp.blogspot.com/-pLERTh7QP6A/UeetBsIiLCI/AAAAAAAAhg4/fazlFPbGIdg/s1600/1000720_624305340936144_1514883203_n.jpg  
Abbey niezbyt mi się tu podoba. Włosy wyglądają niezbyt zachęcająco i mam wrażenie,że są one jednak pomalowane na lekki blond. Sukienka sprawia wrażenie ,,szytej na szybko''. Nie urzekła mnie.

-Toralei jako Catastrophe ,,Power Ghouls'':
http://4.bp.blogspot.com/-QKMPoGDjP2w/UeevSHPIYWI/AAAAAAAAhhY/4gRfgdsQ8ho/s1600/Sin+t%C3%ADtulo.png 
Toralei jest tu przeupiorna! Bardzo mi się podoba, nawet rozważam jej kupno. Kotołaczce cudnie jest w długich włosach, mam nadzieję,że to nie ostatnia taka odsłona Toralei. Ciuszki są proste,ale jednak jest w nich ''to coś'' co mnie czaruje. Nie wiem jak wy,ale ja jestem zadowolona z tej lalki ;)

- Frankie jako Voltageous ,,Power Ghouls'':

http://2.bp.blogspot.com/-icxaU7G76Lg/Uees2YYoFsI/AAAAAAAAhgw/pq6T0YDyn-M/s1600/1016375_574728799244854_1994204447_n.jpg 
Na początku nie byłam przekonana do Frankie, jednak teraz myślę,że jest bardzo ciekawa.
Podobają mi się jej buty,opaska i sukienka. Jeśli chodzi o pelerynę - przesada by była z plastiku. Lepiej jakby była z materiału w taki wzór. O wiele bardziej mnie by to zachęciło.

-Ghoulia ,,?'':
http://3.bp.blogspot.com/-6h1906m3o8A/UeesUXlfBYI/AAAAAAAAhgo/Yy3sb_QAeBQ/s1600/992828_574724889245245_51638021_n.jpg  
Przypuszczalnie jest to seria Power Ghouls,co wynika z pamiętnika lalki, jednak pamiętam, w komiksie - Ghoulia była przebrana za Dead Fast'kę,a tutaj widać ją w spodniach jakie ma operetta,zwykłym T-shircie i normalnych butach. W sumie,jest ładnie ubrana,ale uważam,że nie pasuje do Power Ghouls. Dziwne jest też to,że w jej pamiętniku jest okładka Voltageous.

-Zapowiedzi

http://2.bp.blogspot.com/-q8kucNV0su4/Ueevv0mqzVI/AAAAAAAAhhg/HUOtQuUkoDI/s1600/tumblr_mq490gJWAd1qffnloo7_1280.jpg

Koło Ghoulii stoją zapowiedzi - nie mogę się doczekać co to będzie!

-? ,,?'':

http://4.bp.blogspot.com/-zHWPNMzFMuI/UeerIHTWE0I/AAAAAAAAhgU/K64kFwg8U1Y/s1600/387788_10201382280949561_1770057425_n.jpg 
Ta lalka również była na zdjęciach. Czy to nowa postać? Nie wiadomo jeszcze jak ma na imię,ani z jakiej jest serii. Wiadomo tylko to co widać - jej zwierzątkiem jest leniwiec. Lalka sama w sobie jest przepiękna - wszystko mi się w niej podoba. Jestem ciekawa kto to jest ;)

Podobają wam się nowości z tej imprezy? Co was najbardziej oczarowało?

EDIT:
Znazazłam jeszcze zdjęcie pluszowej Purrsephone. Dziwi mnie to,że nie jest razem z siostrą.
Co prawda jest ładna,ale nie zamierzam jej kupować.

http://i.pinger.pl/pgr272/91db3e610004471251e7b10e/ 
http://i.pinger.pl/pgr321/6aeb0be90013930d51e77a1d/

20 komentarzy:

  1. Obydwie lalki z I♥shoes są supcio.Rozważam kupno Scary. Abbey jest wg mnie brzydka myślałam że będzie lepsza.Torka jest super ale nie kupię jej. Frania też jest bardzo ładna ale po co mi trzecia Frankie. Według mnie Ghoulia jest ładna. Nie kupię jej. Z różnych lalek ma wiele rzeczy np.Buty z GMHT, spodnie Opci Basic, pasek ma podobny do Ghoulii Basic, bransoletka i fryz są podobne do Classroom.Do tego obrazka z nowymi lalkami jest jeszcze jedna ale nie załapano jej na zdjęciu, bo wyjdą 2 dziś, jedna jutro, 2 w sobotę i jedna w niedzielę(nwm czy to w następnym czy w tym tygodniu). Ta nowa lalka jest bardzo ładna mam wrażenie że to jest jakaś dziewczyna z dżungli lub lasów deszczowych.Uf..... Chyba napisałam testament XD.


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba Clawdeen z serii "I love fashion". Szczególnie ta bluza z wilkiem oraz neonowe dodatki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Lalka z leniwcem przypomina Draculaure

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś chyba... Bardziej Gigi ale każdy ma swoje zdanie :)

      Usuń
    2. Mi przypomina potwora morskiego z C-A-M'u :)

      Usuń
  4. Ta nowa lalka bardzo przypomina Lale. Być może to jest Lala, a ten leniwiec to może przypadkowo tam stoi? Jeżeli to nowa postać, to wg mnie nie postarali się. Chyba ze to siostra Draculaury, albo jej jakaś krewna. Claw z serii I Love Fashion... Coś pięknego! Szykuje już na nią portfel :) a tak się składa, ze dostałam 200 zł od dziadka na urodziny... :) Ghoulia jak zwykle robiona na odwal. Kumam, ze rozróżniają itp., i ze nie jest jakaś super pieknoscia, ale naprawdę, da się zrobić dla niej fajny strój. Frania bardzo mi się podoba, ale jej nie kupię. Torka tak samo. Tez uważam, ze do twarzy jej w długich włosach. Abbey mi się podoba. Nie wiem czemu, ma w sobie takie coś, co sprawia ze chyba ja kupię. Albo sobie, albo koleżance, bo razem kolekcjonujemy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Scarah ma torebkę Frankie?? a Clawdeen ma przepiękną bluzeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Deen jest taka mroczna, rockowa tylko gdyby zamiast neonków czarne ciuchy *o* Zgadzam się do do Torki chcę mieć ją , Catty, Leen 13W i tę Deen

    OdpowiedzUsuń
  7. All mam takie samo zdanie o toralei :*
    Crystal

    OdpowiedzUsuń
  8. Kotastrofę, ubrankową Clawdeen i zbiór komiksów Ghoulii poproszę ;^;

    ~Katty

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta nowa postać nazywa się Jane Boolittle i będzie córką szamana.Jest nowa seria Scary Sweet w której są Lala i Frankie(wszystko wiem z blogster high)
    Chloe Darkness

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wygląda mi na córkę szamana O.o By mi nawet do głowy to nie przyszło x.x

      Usuń
    2. Tak mi wyszło w tłumaczu
      Chloe darkness

      Usuń
    3. szaman?! niemożliwe, pewnie to coś innego tylko translate jak zwykle tłumaczy bzdury. już szamani w metinie lepiej wyglądają xD

      Usuń
    4. chociaż może, sądząc po dodatkach... w każdym razie kiepsko zrobiona postać jeśli chodzi o rozpoznawalność ;)

      Usuń
  10. Nie wiem co te jest Comic Con ale spoko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Comic con to zlot fanów lalek,komiksów,super-bohaterów.Co roku to jest i tam są właśnie mh i takie jeszcze tam inne.
      Mam nadzieję że pomogłam
      Chloe darkness

      Usuń
    2. Najwięksi twórcy zabawek, gier, komiksów, filmów, seriali zbierają się tam na 4 dni, aby zaprezentować nadchodzące nowości jakie udostępnią za niedługi czas od ich prezentacji. Wiele ludzi się tam wybiera, aby spotkać inne osoby, które dzielą upodobanie np. do danego superbohatera, a także spotkać się z twórcami rzeczy, które umilają im życie. Największa i najsławniejsza tego typu impreza.

      ~Katty

      Usuń
  11. Ghoulia jest chyba jakąś fanką Wydowny Spider patrząc na jej bluzkę

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)