środa, 10 lipca 2013

Ubieranki sponsorowane Monster High na stardoll.com!

To nie koniec MH'owych nowości na stardoll'u. Pojawiły się niedawno nowe ubieranki!
W tle włącza się automatycznie skrót piosenki ,,We are Monster High'' razem z kawałkiem teledysku.
Oto screeny z ubieranek oraz linki do nich:

I tak jak ja ubrałam tą upiorkę:

Oraz Frankie w moim wydaniu:

I obrazek z Lagooną w mojej wersji. 
Zdziwiło mnie również obecność bransoletki Cleo w jej ubierance:
Jednak koniec końców cieszę się,że dodali je.
Co prawda nie różnią się zbytnio od reszty ubieranek MH, są fajne i polecam ubranie którejś z dziewczyn ;)

Ubierzecie którąś z upiorek? Podobają wam się wam nowe ubieranki? Która najbardziej?


7 komentarzy:

  1. no mogą być a poza tym jest zapowiedz gry lagoony swim

    OdpowiedzUsuń
  2. Al, czemu ostatnio tylko ty piszesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem co z dziewczynami... Na weekend wyjeżdżam. Mam nadzieję,że będą pisać x.x

      Usuń
    2. Przyjechało do mnie cioteczne rodzeństwo, a ponieważ jest młodsze, muszę się zajmować. A kiedy już znajdę jakąś nowinkę, jest już o niej post.

      Usuń
    3. Ja mam u siebie kuzynkę. Posty piszę z telefonu,bo jeśli siedzę na kompie automatycznie albo jest mi wydzierany,albo jestem kontrolowana na KAŻDEJ literce, to dekoncentruje jak ktoś przykłada aż nos do monitora by widzieć co robisz -.-"
      Ciężko jest,ale mam neta. W weekend ja do niej jadę i nwm czy będzie tam jak pisać :\

      Usuń
  3. te ubieranki były wcześniej, tylko że dodano muzykę. fajnie że są!

    OdpowiedzUsuń
  4. jest już odcinek ,,Zabawa w kotka i myszkę''.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)