środa, 3 lipca 2013

Zdjęcia Spectry 13 Wishes

Znalazłam dzisiaj nowe zdjęcia Spectry Vondergeist z serii 13 Wishes. Sęk w tym, że jest ich, szczerze mówiąc, dużo, ponieważ znalazłam dwa różne źródła, na których zostały opublikowane owe zdjęcia, lecz były one inne. Najpierw zacznę od tej pierwszej strony, na której obrazki były dosyć małe.






A teraz pora na drugie źródło, gdzie zdjęcia są naprawdę duże, a wystarczy je tylko powiększyć.


Moja opinia o lalce: Ogólnie jest ładna. Nie jest to jakaś arcy-genialna produkcja Mattel, ale jednak ma coś w sobie, co każe nam zawiesić na niej wzrok. Jej włosy są ułożone według mnie ślicznie, jednak wiadomo, że po wyjęciu jej z pudełka fryzura mogłaby być dużo inna. Moja główna uwaga o stroju: złoto, według mnie, nie pasuje do Spectry. Tak, jak w przypadku Frankie i Draculaury z tej serii, zamieniłabym ten kolor na srebro. Wzór na tej ''narzutce'' jest dość łatwy do wymyślenia, w końcu jest to znak rozpoznawczy autorki Cerberka. Buty, które widzimy w pierwszej sesji są ładne, jednak nie jakoś strasznie wymyślne. Tutaj pojawia się z mojej strony pytanie: Czy jakby te buty były srebrne, byłyby dobrze widoczne na tle biało-przezroczystych nóg? Tego jednak nie mogę stwierdzić, chyba, że ta seria zostanie re-edytowana, chociaż szczerze w to wątpię.

Co sądzicie o tej lalce? Co wam się w niej najbardziej podoba?


6 komentarzy:

  1. Moim zdaniem wygląda ładnie... Fajnie, że włączyli Spectrę do tej serii. Im więcej gadżetów, tym lepiej.
    ZeTkA;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeny, coraz bardziej mi się podoba *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. super im wyszła :) szczególnie podobają mi się dokładnie zrobione buty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie Spectra jest hiperultramegasuper!!! Wg mnie fajnie, ze to złoty, anie srebro, bo ten złoty dodaje jej zycia, bo ze srebrem byłaby już zwkłą laką, która nic we mnie nie wzbudza. Byłaby bardzo ponura ze srebrem, złoty lepiej tu pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ale juz planuję kupić Basica

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)