piątek, 19 lipca 2013

Zdjęcia Jane Boolittle + jeszcze jedno zdjęcie Frankie i Draculaury

Udało mi się znaleźć kilka dodatkowych zdjęć nowej postaci, Jane Boolittle. Cóż, mi się najzwyczajniej w świecie nie podoba. Jej twarz budzi we mnie wrażenie, że pochodzi z zestawu C-a-M, a strój został zaprojektowany przez fana. Chociaż wiem, że jest to lalka oficjalna i tak mam takie odczucia. Nie wiem dlaczego i nie będę wnikała. Co do stroju: zdecydowanie za dużo kolorów. Zielony, niebieski, granatowy, czerwony, pomarańczowy, czarny i nie wiadomo, co jeszcze. Mattel, według mnie, w ogóle się nie postarał, a jeszcze gorsze jest to, że próbują stworzyć coś nowego i ''oryginalnego'' na siłę. Po prostu, strój moim zdaniem ani trochę się ze sobą nie ''klei''.

+
Znalazłam jeszcze jedno zdjęcie Frankie i Draculaury w nowej serii, Sweet Screams. 
Do tej pory wszyscy wyrażali swoje opinie jako pozytywne, lecz tutaj wkraczam ja ze swoimi widłami, które wbijam w te mrowisko (prawa autorskie do tego tekstu należą do dyrektora szkoły, do której chodzę). Gdy pierwszy raz je ujrzałam, niemalże nie zwymiotowałam z nadmiaru tej mdlącej słodyczy. Te twarze są dla mnie odstraszające, zwłaszcza oczy wampirzycy. Grzywka Frankie: jak dla mnie okropność.A co jeszcze bardziej pogarsza tą serię? Obecność dwóch postaci, a zwłaszcza głównej bohaterki, która wszędzie, ale to wszędzie wciska swój zielony, ciekawski nos.*


Co sądzicie o nowej postaci? Jak wam się podoba zdjęcie powyżej?


* Ocena jest oczywiście napisana moimi słowami, wasza opinia może być inna, więc nie musicie brać tego do siebie.

24 komentarze:

  1. Jesteś okropna Frankie Stein jest super kończę wchodzić na ten śmierdzący blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję, w końcu jakaś osoba, która docenia mój wredny charakter^^

      Usuń
    2. Ja też nie lubię Frankie. Jest główną bohaterką, i co? Z resztą takie Anonimy robią się irytujące (oczywiście bez urazy dla niektórych). Tylko was hejcą. Jak im coś nie pasuje to po co wchodzą -_-

      Crystal46

      Usuń
    3. O,nie doceniasz starań redaktorek? Paszoł won!
      Kizia Mizia.

      Usuń
  2. Mi się tu bardziej Frankie podoba.Co do Lali - fajna,ale nie podobają mi się oczy - dziwnie z nimi wygląda O.o Ale i tak bardzo mi się podobają. Nowa postać również mi przypomina potworkę z C-A-M'u, nie postarali się przy niej
    Co do tego na górze. Lorr - kiedy umieściłaś ten zapachowy gadżet? XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chwyciła mnie za serducho tyle powiem (a mogę zajumać to powiedzonko o mrowisku?)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się zgodzę z Lorr, Frankie musi być zawsze i wszędzie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się bardzo podoba ta seria i zdania nie zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem ta seria jest brzydka :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w serii Sweet Screams widziałabym C.A. Cupid ( gdyby tylko nie przeszła do EAH :# ) i właśnie Draculaurę, w końcu to od nich ''razi'' słodyczą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Córki curelli de mon kto sie zgadza ze mną?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się co do Frankie. Wszendzie jest jej pełno. Wogóle wole EAH od MH* dlatego że w pierwszym mam swoją ulubioną postać (Madeline) a w drugim nie moge sobie znaleść miejsca;) *co nie oznacza że nie lubie MH wcale:p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja osobiście uważam tak : zamiast Frankie powinna być Rochelle, C.A.Cupid albo Catrine nwm czemu ale najbardziej mi tu pasują a co do Jane to chyba córka Szamana czy coś w tym stylu
    ( Lala ma źrenice w kształcie serduszek sweetaśne ♥♥♥ !!! )

    Howie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli jest ładnie zrobiona, to sie nie czepiam, co to za postać. Cupid i Lagona byłyby cudne w tej serii, gdyby sie postarali jak przy tych

      Usuń
    2. Właśnie a nie Frankie i jej cholerne szwy !!!
      Howie

      Usuń
  11. Ja tam uważam że fan monster high powinien lubić wszystkie upiorki a nie uwziąść się na tą którą mattel wybrał na główną bohatekę ( w skrócie :uważam że uwzieliście się na nią bo jest główną bohaterką)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak? A co, jakbym bardzo lubiła jeden zespół, a nie podobałaby mi się jakaś piosenka to co: też uważasz, że nie powinnam być fanką tego zespołu?

      Dobrze pamiętam, jak kiedyś podałam dokładnie taki sam przykład...

      Usuń
  12. wiadomość dla crystal46 to lorraine torres hejtuje monster high a zwłaszcza Frankie bo to ona jest główną bohaterką

    OdpowiedzUsuń
  13. wiadomość dla crystal46 to lorraine torres hejtuje monster high a zwłaszcza Frankie bo to ona jest główną bohaterką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie hejtuję Frankie, bo jest główną bohaterką, tylko dlatego, że wszędzie musi się wepchać jak nie wiadomo co -,-

      Usuń
  14. Mnie strasznie podobają się kićki u Lali =3 Ten czarny "wąż" że tak powiem przyciąga moją uwagę, ale za to strój i buty przypominają mi topiącą się na słońcu gumę co piekielnie mnie odstrasza O.O A do tego te serca w oczach, trochę przesadzone niczym jakieś podróby. A tak poza tym ręce lali są już takie na zawsze a Fran nie ma jakichś czarno-różowych przed ramion! We Frankie nie podoba mi się jedynie torebeczka, ale jej animal to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem to jest najpiękniejsza lala Lali jaka istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a tak wgl to jakim potworem jest ta cała jane czy jak jej tam -.-

    fasolka jak zwykle nie zalogowana

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)