piątek, 12 lipca 2013

Nowe obrazki 13 Wishes!

Zobaczcie jakie obrazki przesłała mi jedna z czytelniczek!:
http://25.media.tumblr.com/46aa3613ea9fe8406190d72018fbee46/tumblr_mps2o8WHla1s2jp1mo2_500.jpg 
http://25.media.tumblr.com/e10057cc5a665c4d9d171760443bf735/tumblr_mps2o8WHla1s2jp1mo1_500.jpg 

Jak dla mnie są super. Poza tym dobra jakość. Nie mogę się doczekać filmu! Ciekawi mnie bardzo ten szkielet, kolejna nowa postać? Mam przeczucie,że 13 Wishes bardzo mi się spodoba ;)

Podobają wam się te obrazki? Co o nich sądzicie? 

Za info oraz linki do obrazków dziękuję : ~Oceanii Blue :)



14 komentarzy:

  1. Czy Abbey powinna mieć w tej serii blond włosy?
    JVV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale na żadnym zdjęciu nie ma Abbey. ale tak ogólnie to lalka ma blond, więc chyba tak

      Usuń
    2. Lalka normalnie powinna mieć białe włosy, więc nie wiem dlaczego na zdjęciu Abbey ma blond włosy. :/

      Usuń
    3. Może to kwestia oświetlenia? Nie mam pojęcia. Może to jedno z jej życzeń? :o Ewentualnie zrobili źle i byli tacy leniwi by zostawić tak jak jest.

      Usuń
  2. Zauważyłaś zmianę w Lagoonie?
    Zupełnie nie wygląda jak lalka lub jej ART.
    Ma burzę loków, inny strój i normalny kolor włosów i łusej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie Lagoona,to Abbey :)

      Usuń
    2. to Abbey a nie Lagoona jak byś nie wiedziała

      Usuń
    3. To jest Abbey


      agis213

      Usuń
    4. To nie Lagoona tylko Abbey :/

      Usuń
    5. Tyle że to Abbey....chocież jej zmienili kolor wlosów.
      RoksiR14

      Usuń
  3. to jest Lagoona Bominable

    OdpowiedzUsuń
  4. masz rację;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)