sobota, 27 lipca 2013

Recenzje lalek Music Festival

Dostałam informację o tym, że pojawiły się już recenzje lalek MF. Recenzje są bardzo dokładne i szczegółowe, dlatego gorąco polecam je obejrzeć. Z tej serii najbardziej urzekła mnie Venus, którą posiadam i Abbey.


Lalki są bardzo ładne, a jedynym minusem jest brak
szczotki do włosów i stojaka :-(
Jednak mimo to jak najbardziej polecam ich zakup.
Co do recenzji, mam jedną malutką uwagę- lalki potrafią same stać,
ale przy odpowiednim ułożeniu nóg do podłoża. (bynajmniej Venus może)

Miłego oglądania!



4 komentarze:

  1. Miteż Venus stoi bez stojaka a szczotkę wzięłam od goony

    OdpowiedzUsuń
  2. Oni mają na myśli, ze np ustawisz ja w jakiejs megagimnastycznej pozie, ona nie ustoi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mnie zdenerwowalo, ze tak zjechala najlepsza lalke z tej serii. Chyba widac w pudelku, ze jest usterka, no nie? Zreszta to nie ma byc recenzja tego konkretnego egzemplarza, tylko ogolnie projekt lalki, jej lalki. Ona zawsze ma coś do najlepszej lalki z serii. Nie zebym hejtowala ta pania, bo mi sie podoba, ze oni nie siedza tylko na zaletach zabawki, jdnak przesadzaja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś wolno je dodali bo ja mam już Venus MF, może kiedyś dodam jej przegląd na YT ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)