sobota, 13 lipca 2013

Aplikacja na iPad

Monster High w Polsce dzieli się na kilka ''kategorii''. Są to między innymi: Grupa na nk.pl, konto na YT, gazeta... No właśnie, gazeta. Jej wydawcą jest firma Egmont.pl, która do tej pory czerpała korzyści z MH głównie z magazynu i pomniejszych numerów m. in. przebieranki. Tym razem wymyślono coś odmiennego: aplikację na iPad. Na początku nie będę się zbytnio rozpisywała, najpierw sami zobaczcie, co wchodzi w jej skład.


Jak dla mnie: nic specjalnego. Oczywiście znalazłam coś, do czego się chcę przyczepić. Zerknijcie na fragment:
..Monstermarket: Kupuj dodatkową zawartość''
Jak widać, kolejny manewr na zarabianie. Firma nie przewidziała jednak tego, że nie wszyscy mają iPad, więc niech się nie zdziwią, że z aplikacji nie będzie nie wiadomo jakiej fortuny. 
Jeśli jesteście zainteresowani, zapraszam na stronę.

Zamierzacie zainstalować? Myślicie, że jest to przegięcie? A może raczej tani chwyt marketingowy?


6 komentarzy:

  1. http://www.google.pl/imgres?um=1&sa=X&hl=pl&biw=1440&bih=756&tbm=isch&tbnid=jXPFY2uyWX573M:&imgrefurl=http://www.fanpop.com/clubs/monster-high/images/31776303/title/wired&docid=UNzfXz7m0BxgeM&imgurl=http://images5.fanpop.com/image/photos/31700000/WIRED-monster-high-31776303-977-716.jpg&w=977&h=716&ei=BB_hUbDZEYjcsga364CgAQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:61,s:0,i:279&iact=rc&page=4&tbnh=192&tbnw=249&start=59&ndsp=23&tx=190&ty=113#imgdii=jXPFY2uyWX573M%3A%3BXw-XY8hGTZpMsM%3BjXPFY2uyWX573M%3A własnoręczne kostiumy dziewczyn np clasroom lagoony

    OdpowiedzUsuń
  2. http://4.bp.blogspot.com/-byZgAuplA4g/UeEnhNfAP7I/AAAAAAAAD5A/bYI75ff7L50/s1600/12w.jpg

    zdjęcie z Howleen 13 Wishes 3D wycinek z filmu :D

    Zuzella96

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisze wszystko o tej aplikacjii jak sciagne narazie jestem na wakacjach, net kiepski jest ( no i tylko w jednym urzadzeniu:c)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozczaruje Cię- nie ma w niej nic wiecej co dziewczyny napisały :)))

      Usuń
  4. Teraz się skaplyscie o tej aplikacji? Ja ja mam od początku wakacji... ;p wyślemy wam coś o niej, ok? Tylko nam jak zrobić zrzut ekranu na iPadzie, bo ja go dostałam na zakończenie roku i nie wszystko załapalam jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam powinno być "wysle" a nie "wyślemy" i w ostatnim zdaniu powinno być "tylko jak mam zrobić zrzut blablabla". Nwmvjak wyłączyć "poprawianie" wyrazow

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)