poniedziałek, 8 lipca 2013

Kolejne zdjęcia Clawd'a i Draculaury Music Festival!

Hej, kochani. Dziś znalazłam zdjęcia naszej pary zakochanych na których przyjrzeć możemy się fruzurze Draculaury i zobaczyć zbliżenia ich twrzyczek. xD








(radzę powiększyć)

Według mnie Draculaura wypadła w tej serii po prostu cudownie, może nie tak zjawiskowo jak
w "Picture Day" albo "Ghouls Rule", ale równie wspaniale jak w SCOF.  Zwłaszcza spodobało mi się
jej ubranie, w szczególności ta spódniczka. Co do makijażu, może wydawać się, że jest banalny, a wg.
mnie Draculaura wygląda w nim dobrze, zwróćmy uwagę na to, że do jej karnacji, ani stylu nie pasują
inne kolory niż czerń i róż, więc nie wyobrażam sobie jej w krwistoczerwonych ustach albo żółtym cieniu
do powiek. Lalka sprzedawana bez Clawd'a przekonałaby mnie o wiele bardziej i może nawet zdecydowałabym się na jej zakup. Frzyzura także bardzo mi się podoba, to chyba pierwszy raz gdy widzimy Draculaurę w kitce. (mogę się mylić) Oceniam ją na 7,5/10

Co do Clawd'a- tu się zawiodłam. Clawd zawsze był dla mnie jedynym dobrze ubranym chłopakiem w MH.
A tu wygląda jakby wstał rano o 6.00 i poszedł biegąć, tak żeby go nikt nie zobaczył. Fryzura jest całkiem ok, ale wolałam te odpadające loczki i meszek po bokach. (moja kuzynka go ma w serii SO :)
Projektant strojów dla lalek powinien poświęcić nieco więcej czasu na chłopaków, bo według mnie- te lalki powinny czuć się zaniedbane. Przypomnijmy sobie samą serię! Music Festival! Na miejscu Clawd'a nigdy bym się tak nie ubrała na festiwal muzyczny. Mniejsza z tym- jego ubranie mi się nie podoba. Okulary są dość nie trafione, niczym z Power Ghouls. (no co, pasowałyby przecież :-)) Oceniam tę lalkę na 3,5/10


Kupicie ten 2- pak?
Co sądzicie o Clawdzie z tej serii?


14 komentarzy:

  1. CLAWD NA OSTATNIM ZDJĘCIU MA BRODAWKĘ XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupię Lalę jak będzie w polsce jest boska a będą razem czy osobno? bo jak razem to nie wiem czy kupię:( a jak sama lala to kupię :) pisała kornelisa

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra,nie przesadzajmy.Piżamy to on nie ma.Jednak muszę zgodzić się z Violettą co do zaniedbania lalek.Naprawdę lalki chłopaków nie mają takich stroi jak dziewczyny,czyli takich super.Po 1.Nigdy nie widziałam chłopaka w niby-japonkach,jednak Clawd w tej serii bardzo mi się spodobał,jak w każdej serii bo mam na jego punckie świra;)
    Po 2.Lalka Clawda zawsze ma meszek po bokach;)Na tej jego "brodzie".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzajmy, chłopcy bardzo często chodzą w japonkach ^^

      Usuń
    2. Ja jeszcze nie widziałam takiego.

      Usuń
    3. Mój tata ma 2 pary japonek. ^^

      Usuń
  4. Są już zdjęcia Webarelli w pudełku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Może ich kupię, ale jak na razie czekam na Catty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Draculaura była już w kitce - np. Skul Shores, w Scaris chyba też miała kitkę... :))

    OdpowiedzUsuń
  7. fakt, powinni zadbać o chłopaków. biedne starsze fanki wolałyby lepiej ubranych chłopców ;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)