czwartek, 18 lipca 2013

Słodka nowinka z Comic Con'u!

Dziś miały być odkryte 2 lalki na wystawie w San Diego.
Tak się stało! Dwie upiorki to Frankie i Draculaura z serii Sweet Screams!
Nie wiadomo jeszcze o co chodzi w tej serii,ale lalki są cudne!
http://4.bp.blogspot.com/-kO5W6p7Gt5A/UegUhuXVAxI/AAAAAAAAhj0/hb426Pf3fHc/s1600/tumblr_mq53ijZoQI1s2xsfoo1_500.jpg 
http://3.bp.blogspot.com/-w0oUd6UWRJI/UeglmyF99WI/AAAAAAAAhkE/TzSioM9sQyc/s1600/tumblr_mq56zi1RMs1rzpn7fo1_500.jpg 
http://2.bp.blogspot.com/--uvQeWqriXw/Uegn0_jOYOI/AAAAAAAAhkc/3vQ9382p76M/s1600/tumblr_mq57c9kJFo1rzpn7fo2_1280.jpg 
http://2.bp.blogspot.com/-CxuzCkZBXLM/Uegn0QzPW0I/AAAAAAAAhkU/lMijH34u0vU/s1600/tumblr_mq57c9kJFo1rzpn7fo1_1280.jpg 

Lalki są słodkie,upiorne i podchodzą mi trochę pod kolorowy ''gotyk''. Widać,że jest pełno słodkich motywów i kształtów. Obie lalki są prześliczne i nie umiem wybrać tylko jednej,która mi się najbardziej podoba. Mam tylko jeden problem - nie przypominają mi w ogóle Frankie i Draculaury!  Choć muszę przyznać,że mile mnie zaskoczyli.

Przypominam,że już jutro zostanie odkryta kolejna lalka! Nie mogę się doczekać!
Smuci mnie fakt,że w sobotę będą odkryte kolejne lalki (jeśli się nie mylę - 2),a mnie wtedy nie będzie od popołudnia do wieczora. Będę musiała się bardzo wcześnie obudzić,by je zobaczyć (budziku, nie zawiedź mnie!!!) :P

Co myślicie o nowych lalkach? Która wam się bardziej podoba?

35 komentarzy:

  1. Są upiornie słodkie! Ale nie przypominają ich.

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    ZAJEFAJNE ŁIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII JEJEU JAKA RADOCHA

    OdpowiedzUsuń
  3. Choroba jasna !!! Miałam oszczędzać na Webarellę ale zmieniam zdanie : na Webarellę i Je
    ( przy okazji zauważyliście Watzita i Hrabię Wspaniałego z cukierków ? )
    Howie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Draculaura przypomina postać z mangi. Obie lalki są baaardzo dopracowane i to mi się podoba! Mega profesjonalizm! Szkoda, że to Fran i Draca, bo marzy mi się Venus w takim stylu! Zupełnie inny styl, ale naprawdę to chyba najbardziej dopracowana seria MH!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero pierwsza nowa seria z comic con'u nie wyciągajmy pochopnych wniosków ale trzeba przyznać że lale dopracowane .Chciałam takie wydanie słodkie i aż do zjedzenia choć szkoda że niema Leen przydała by się tam taka słodka buntowniczka ; ).

      Usuń
    2. Racja, Venus (gdyby się postarali tak jak przy tych) byłaby nie do zdarcia! Naprawdę nie u,iem się napatrzec, bo ostatnio robili wszystko na odwal. CUDO!!!!!!!!!!!!
      Kellsy- to dopiero dwie pierwsze lalki, a wątpię żeby w tak cudnej serii zrobili tylko te dwie postacie.

      Usuń
    3. bardziej przypominają styl anime albo goth lolitę
      wiem bo wszysko co związane z japonią

      Usuń
    4. Ja się na tym nie znam. Stwierdziłam to tylko po tych wielkich, jakby nieobecnych oczach Lali.

      Usuń
  5. Nie podoba mi się :/ nie wyglądają jak one !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cholera. Teraz, kiedy zamówiłam Pullipa i nie zbieram już MH, lalki stają się coraz ładniejsze ;/// Nie wrócę już raczej do nich, ale nie pogardziłabym taką np. na prezent :3

    Blue Raven

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne! Przepiękne! Cholera, na którą oszczędzać?!

    OdpowiedzUsuń
  8. poruwnajcie sobie Cupid z EAH http://25.media.tumblr.com/f08e3d5469d01c95c2c1517a5a8e248e/tumblr_mq5i72ibeN1r006fqo2_250.png z MH http://31.media.tumblr.com/ebcea74af83a8bdbb3f2c15e378d9c44/tumblr_mq5i72ibeN1r006fqo1_250.png w filmie Cupid wyglondala extra ale come on, lalka i w odcinku to po prostu ble

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba nie co się na nie napalać bo lalki mają byś edycją limitowaną w sklepie Target, których nie ma w Polsce (tak samo jak MF Draca i Clawd) -,-
    Btw. ta nowa lalka nazywa się Jane Boolittle i jest córką indiańskiego szamana :D

    ~Oceania Blue

    OdpowiedzUsuń
  10. lala cudowna !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Co to za seria? Śliczne laleczki. I takie szczegółowe. A co do innych lalek ostatnio znaki towarowe zostały zatwierdzone dla "Sweet Screams" - Czyli ta seria, i "Sceremester" - wydaje mi sie że chodzi mistrza kuchni i właśnie może 2 lalki z tej serii pojawią się w sobotę?:* Oby tak;p

    CerberkaV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, cudnie by było, gdyby pokazali C.A. Cupid... Wyglądała by słodko :) szkoda, ze jest już w EAH... Albo Lagoona i Venus....

      Usuń
  12. Powiem tyle wygląda na serię hallowen ale raczej nią nie jest (Ghouls Rule już jest przecież i drugiej by nie zrobili)A frankie wygląda jak z Picture Day. Porównajcie Fryzura ściągnięta,a żęby nie zauważyć przyozdobiona kokardą,i sukienka fasonem i krojem przypomina z PD.Nawet zawinięte rękawy są !!!!! według mnie te lalki różnią się szczegółami(makijaż,pasek itp)i kosmetycznie ubraniami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja sądze, że to Horrorjuku Ghouls. W końcu styl Harajuku(dobrze piszę?) pochodzi z Japonii i jest taki kolorowy,a w zapowiedziach w tej serii miały być Frania, Lala i Cleo. Przynajmniej takie moje zdanie.

      Crystal46

      Usuń
    2. Zgadzam się z Josh'em kroje i kształty żywcem ściągnięte, ale ładnie im to wyszło
      JVV

      Usuń
  13. To są te zdjęcia o których mówiłam
    ri.pinger.pl/pgr387/155902390000724951e8e825/Zdj%C4%99cie1440.jpg

    ri.pinger.pl/pgr492/78cfeb400019ca4f51e8e886/Zdj%C4%99cie1442.jpg

    ri.pinger.pl/pgr73/aa0c6662000524a051e8e8c3/Zdj%C4%99cie1443.jpg

    ri.pinger.pl/pgr401/7766a886000eff5551e8e8f9/Zdj%C4%99cie1444.jpg

    ri.pinger.pl/pgr119/0aedfce60017fb1251e8e959/Zdj%C4%99cie1445.jpg



    agis213

    OdpowiedzUsuń
  14. Na drugim zdjęciu pisze: 'To Be Review Friday' a to oznacza, że już dziś poznamy kolejne lalki! ;)

    xx.Louisowa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O 18.30
      Chloe darkness

      Usuń
    2. Ja stawiam,że to będzie Clawdeen *le myśli o ''świętej trójcy''*
      Ewentualnie Cleo i to wtedy będzie ta seria ,,Horrojuku Ghouls'' tylko,że zmienili nazwę ;) Nawet w sumie wyglądają jak z Harajuku.

      Usuń
  15. Nareszcie wyglądają jak ubiory :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Poszperałam trochę w necie:) Na MHWiki jest już polskie BIO Wydowny Spider,a na BlogsterHigh pełne zdjęcia Rochelle, Holta i Frankie z nowej serii plażowej.
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Są piękne. Ale ja mam meeega nowinkę! W polskim sklepie widziałam już Deen, Lalę i Frankie z serii 13 Wishes!!!!! Na własne oczy !!! O.o Nie mogłam uwierzyć !

    OdpowiedzUsuń
  18. http://25.media.tumblr.com/449c96d197ccf685cd5ce38322689809/tumblr_mq5npbBKwM1rdlmcao1_500.jpg nowe zdjencia Rochelle i Holta

    OdpowiedzUsuń
  19. http://25.media.tumblr.com/719546b1660c832c101ef20a47a58109/tumblr_mq5mbgnN541r7on86o1_500.jpg i frankie

    OdpowiedzUsuń
  20. Draculaura wygląda jak z jakiejś mangi :( Nie podoba mi się, ale Frankie jest c u d o w n a! Mimo, że mam juz dwie , to chybą chcę trzecią! Jednak dosyć zastanawiające pewnie będą ich ceny. mattel nie mógłby przepuścić nowej serii , która wzbudza zainteresowanie bez jakiejś kosmicznej ceny...

    Pullipowata

    OdpowiedzUsuń
  21. A nie. Sorry, zapomniałem przeczytać tytuł serii xD Więc jednak to nie Horrojuku.

    Crystal46

    OdpowiedzUsuń
  22. No bardzo słodko wyglądają.A Frankie to już szczególnie bo ma torebkę w kształcie cukierka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Lala przypomina potwornie Miku Hatsune :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)