niedziela, 7 lipca 2013

Abbey 13 Wishes

W komentarzach było strasznie dużo linków do nowinek, a ja jestem na tyle leniwa, że nie chciało mi się ich czytać, więc nie czujcie się urażeni tym, że nie dodaję was jako informatorów, ponieważ nowinki brałam bezpośrednio z zagranicznych blogów.
Dobrze, część wytłumaczalną mamy za sobą, teraz pora przejść do prawowitej treści posta. Otóż znalazłam zdjęcie Abbey 13 Wishes bez pudełka. Wygląda ona tak:


Ta fryzura... w rzeczywistości jest niezbyt ładna. Ogólnie w pudełku Abbey prezentowała się o wiele lepiej, oczywiście jest to tylko moje zdanie.

Co o niej sądzicie? Zamierzacie ją kupić, jak tylko wejdzie na sklepowe półki w Polsce?


11 komentarzy:

  1. Strój fajny ale zamiast złota dałabym srebro:(
    A włosy mnie po prostu odstraszają!

    OdpowiedzUsuń
  2. 13 Wishes to wg mnie porazka przez ten złoty! Oni wszedzie muszą go wciskac, przez co jedynie Deen wygląda normalnie.


    Mua zdanie :^

    OdpowiedzUsuń
  3. włosy wyglądają beznadziejnie :/ tak w ogóle to czy one nie powinny być białe? no i złoty nie pasuje do Abbey. ale sama sukienka całkiem nieźle :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za bezczelność, podpisywać CUDZE zdjęcie WŁASNYM nickiem, aż brak mi słów.

    Nie, nie zamierzamy jej kupić, bo to Abbey Dot Dead Gorgeous, nie 13 Wishes. Wiedziałabyś, gdybyś przeczytała podpis na stronie, z której ją ukradłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślepota ci doskwiera, osobo zazdrosna o bloga. Jakbyś nie zauważyła, na obrazku nie widnieje mój nick.
      Czyżby to było Abbey Dot Dead Gorgeous? Nie rozśmieszaj mnie, jeśli nie umiesz odróżnić serii, to się nie odzywaj.

      Usuń
    2. Abbey DDG wyglada dużo inaczej. Przede wszystkim ma proste włosy -.-

      Usuń
    3. Aha, no i nie mów "MY jej nie kupimy, bo to Abbey DDG" bo może ktoś chce ja kupić, mimo to, ze nie odrozniasz DDG od 13Wishes.

      Usuń
    4. Lalka wypadałoby super, gdyby nie te włosy... Nie, loki to nie bajka Abbey. A szkoda, bo strój uroczy. Wg mnie to złoto dodajeczegos upiorkom. Ja bym go nie zamieniają na srebro.

      Usuń
    5. Dziecko tu nie chodzi o to, że przywłaszczamy sb zdj. tylko nasz blog został wielokrotnie skopiowany. Dlatego podpisujemy zdjęcia, żadna z nas nie mówi, że to jej zdjęcie. Ale jak się jest jakimś zazdrosnym beztalenciem to się przychodzi wyżywać na innych, tak?

      "Hejterzy nauczyli mnie, żeby bć mocnym w internecie"

      "Mamo co z tym kiślem!!!"

      Usuń
  5. Nwm, o co wam chodzi, Ab wygląda wspaniale w lokach. Nareszcie coś innego! :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)