sobota, 6 lipca 2013

Zapowiedź nowych serii i lalek :)

Dostałam informację o nowych planach na lalki MH! 
Dojdzie trochę nowych lalek do starych serii,ale też pojawią się całkiem nowe wersje upiorek i upiorów!
To oczywiście tylko plany i nie wiadomo czy się spełnią. Na razie krąży tylko taka plotka. 
Jednak co mi szkodzi ją wam pokazać :

-Picture Day: Purrsephone & Meowlody (ToysRus Exclusive)

-Power Ghouls: Abbey Bominable, Venus Mcflytrap, Draculaura, Robecca Steam and Wydowna Spider 

-Freaky Double Date: (4-Pack) Cleo De Nile & Deuce Gorgon and Ghoulia Yelps & Slow-Moe Deadovitch

-Happy Howlidays!: Abbey Bominable, Frankie Stein, Spectra Vondergeist and Rochelle Goyle

-Horrorjuku Ghouls: Draculaura, Cleo De Nile and Frankie Stein

-America’s Next Top Monster (The HeX-FACTOR): Nefera De Nile, Toralei Stripe, Clawdeen Wolf and Draculaura

-Horrific Picnic: Operetta, Clawd Wolf, Lagoona Blue and Gillington Gil Webber

-Creepy Cute Couples: (2-Packs) Bram DeVein & Gory Fangtell and HooDude Voodoo & Robecca Steam

-Basic: (Wave 5) New Ghouls and Mansters: Daughter of the Medusa-Viperine Gorgon, İnvisi Billy, Many Taur, Jane BooLittle

-Wizard Of Ogre:
Venus Mcflytrap = Dorothy
Robecca Steam = The TinMan
Ghoulia Yelps = The Scarecrow
Ellisabath = The Evil Witch (new monster)
Howleen Wolf = The Cowardly Lion

+ urywki filmu 13Wishes

(Część z nich będzie ponoć pokazane na najbliższym Comic Conie w San Diego,między 18,a 20 lipca)

Jak widać zapowiada się ciekawie,choć na moje to jest tu jakaś pomyłka. Wydowna Spider to była nazwa prototypu Webarelli. Ktoś widać się nie ''skapnął''. Jednak jeśli miało by się coś spełnić, chciałabym mieć lalkę Toralei Stripe America's Next Top Monster oraz 2 pack Bram'a DeVein'a i Gory Fangtell Creepy Cute Couples. Jestem bardzo ciekawa serii Horrorjuku Ghouls, 2 packa Stracha i Robeccy, lalki Niewidzialnego Billego oraz nowej lalki Nefery. 
Dziwną rzeczą jest fakt,że wymyśliłam serię z takim samym tytułem jak tu jest ,,Happy Howlidays!''. Kojarzycie może Aleksę - Króliczka? No właśnie. Nawet wykrzyknik jest O.o
Tutaj macie, sami zobaczcie w ten link. Robiłam ją jeszcze przed Wielkanocą o.o
Wyjścia są 2,albo twórcy lalek czytają mi w myślach,
albo to czysty przypadek,a ja się ekscytuję z byle czego :P

Chyba muszę zacząć oszczędzać, ewentualnie liczyć,że coś mi się nie spodoba XD
Plany są naprawdę kuszące.

Co myślicie o tych planach? Chcielibyście,żeby się spełniły? Planujecie wstępie co byście chcieli kupić?

Za tą elektryzującą informację jestem wdzięczna : Oceanii Blue

18 komentarzy:

  1. jest zapowiedz gry monster high https://www.facebook.com/photo.php?fbid=664579516890089&set=pb.140251719322874.-2207520000.1373099935.&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest zapowiedź gry draculaura die-ner na starsue
    Chloe Darkness

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 lalka Nefery ??? All widzisz ? Mówisz i masz haha* (Ale ja nie mam bo Holta tu nie ma)

    *Dla tych którzy nie wiedzą.W oście o zmianie nowej okładki Aleksa ubolewała że jest tylko jedna lalka Nefry a ja ubolewałem że jest tylko jedna lalka Holta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście ^.^ Hahaha, Mattel mnie kocha :* Jestem prorokiem MH'owym XD

      Usuń
  4. aż mnie w brzuchu kręci!~Jestem w MH zakochana po uszy a takie pikantne nowinki działają na mnie masakrycznie :D


    Zuzella96

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że będzie tylko jedna nowa Lagoona D:...


    Crystal46

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Lagooną praktycznie nic nie chcą zrobić!A to moja ulubiona postać ;(Nawet filmu się nie doczeka bo wszystko dostaje się "trójce najlepszych"

      Usuń
    2. Z Lagooną nawet filmu nie mogą zrobić,bo główne role dają "trójce wspaniałych"

      Usuń
  6. Łiiiiii :D Żożo chce Neferkę, Torrkę i te nowe z Basica :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe, jak będzie wyglądała lalka Manny Taura. no wiecie, te jego muskuły...jak mają się zmieścić w pudelku i to na lalce?!
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooooo!!!!!!!!!!!!!!! Już się nie mogę doczekać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiedziałam!!! byłam pewna ze bedzie lalka Viperine i Jane. I chyba już to kiedys pisałam ale nikt mnie nie słuchał jak zwykle-.- A teraz słuchać: w najbliższym czasie mogą się też pojawić 2 nowe wampirki: Elissabat i Vernonica Von Vamp - to informacja niepotwierdzona ale według mnie mattel stworzy ich lalki;)

    cerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisałyście już o grze 13 Wishes na Nintendo? Jest jej oferta na Amazon.
    Link potwierdzający: http://www.gamefaqs.com/wii-u/716626-monster-high-13-wishes-the-official-game.

    OdpowiedzUsuń
  11. to tak wspaniale wygląda, tyle lalek! nie mogę się doczekać Billego *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa... wydać specjalnie lalkę Billego, na którego kasę wydałam wczoraj;(
      JVV

      Usuń
  12. Dzieki skladajmy Oceanii Blue za info ~.^ Pewnie jakas bedzie w moich rękach... Oby proroctwo sie spełniło >.<

    PS. All ,,szpiedzy" Mattela pewnie czytają blogi MH żeby wiedziec co o nich sądzicie, kto wie czy nie skopiowali pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super!Ciesze się że będzie nowa lalka Spectry. No i bliźniaczki oraz Nefera doczekają się swoich drugich lalek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)