wtorek, 9 lipca 2013

Naszyjnik MH na stardoll.com!

Fanki MH na stardoll'u mogą od niedawna spróbować sprawić swojej doll naszyjnik z logo Monster High.
Oto instrukcja:

1. Wejdź na www.brazilsurf.info
2. W okienka wpisz www.stardoll.com
3. Zaloguj się na swoje konto
4. Wpisz w okienko u góry www.stardoll.com/it/contest/view.php?id=4034 
5. Zaznacz odpowiedź i wcisnąć przycisk na dole pod odpowiedziami
6. Wyloguj się i zaloguj na konto już na normalnej karcie
GOTOWE!

Sama załatwiłam go mojej me-doll. Jest całkiem niezły, jednak nie można go wsunąć pod ubranie. 
Tutaj obrazki jak wygląda na lalce,sam i z metką:


Zrobicie? Podoba się wam? Macie konto na stardoll'u?


4 komentarze:

  1. miałam ale nie wchodzie pisała kornelisa

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobię. Podoba. Mam SuperowaNiki

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi nie wszedł ten naszyjnik :( pozdrawiam Zuzolka27

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam konto:OliweczkaBo.Spróbuję zrobić

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)