niedziela, 30 czerwca 2013

Wilkołaczka i potwór morski C-M-C już na półkach sklepów za granicą!

Startery Color Me Creepy można już bez problemu dostać w sklepach za granicą.
Oto mały dowód:
http://25.media.tumblr.com/eca2d186dcdf7db742f8f0e5ad513b98/tumblr_mp6vn18Ssx1rlj8uwo1_500.jpg 
Nie podoba mi się,że lalki mają już pokolorowane ręce, wolałabym ten efekt osiągnąć ''bawiąc'' się wodą sama. Producent lalek wyręczył nas właściwie w prawie wszystkim :c
-Nieskładanie C-A-M (już złożone)
-Niekolorowanie (już pokolorowane,choć w sumie można zmienić)
Jedyną ''frajdą'' dla nas będzie zakładanie butów -.-''.
Przekonywałam się już powoli do tego zestawu, teraz wszystko 'uleciało'. Nie polecam niestety :c

Podobają wam się te lalki? Co o nich sądzicie? Kupicie? Cieszycie się,że niedługo trafią do naszego kraju?


16 komentarzy:

  1. Nie podobają mi się te lalki. Masz racje Aleksa we wszystkim nas wyręczyli. Nie kupie. Nie cieszę się że za niedługo trafią do naszego kraju.

    PS. Sorka jeśli komuś się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z tobą nie podobają mi się nie kupię a w tesco są też inne c-a-m ale takie sobie wole juz lalki mh:D pisała kornelisa

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się potwór morski, ale to że nas wyręczyli... No. -,-" I pewnie drogie będą. Ja to jeszcze mam w planach zakupić Rochelle Scaris i CAM z lodową i glutową -,- dziewczyną. Co sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja doradzam ci Rochelle SCOF. Jak kupowałam Frankie,też była i jest przecudna ^.^ Jeśli chodzi o C-A-M'y - ja ich nie lubię,ale jeśli będą tańsze od Rochelle, lepiej doradzam ci je - w końcu 2 lalki, a buty można skądś skołować :P

      Usuń
    2. Pewnie CAM'y będą droższe ;P

      Usuń
    3. Aleksa tyle że są dwie wersje tego CAM jedno z dwoma parami butów i jednym korpusem a drugie na odwrót ja mam te pierwsze i nie polecam.Deszczowa dziewczyna ma włosy jak w CMC A włosy Lodowej łatwo wypadają tak samo jak ręce.

      Usuń
    4. Bardzo dziękuje za rady i post, w którym któraś z Was opisała promocję w sklepie internetowym Smyka. Niedługo dostanę Rochelle, już na urodziny (1.09. xd). Mama również uznała, że zaoszczędzone na tym 60 złotych to spora sumka. :D Pozdro!~

      Usuń
    5. Nie wiedziałam o 2 wersjach w c-a-m'acg x.x Nieźle się można na tym przejechać! O.O

      Usuń
  4. C-A-M są beznadziejne... zawsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Eww, wyrzuć konkurs Oli z konkursów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mogę to zrobić? -.-''

      Usuń
    2. ooops, sorry Olcia, zapomniałam, ze też jesteś adminką. :-)

      Usuń
  6. jak zrobić przeźroczystą spódnicę dla OC w GIMP'ie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba ustawić to w opcjach urządzenia. Tam jest taki suwak i tam ustawisz jakie chcesz prześwitywanie i jak bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  8. są beznadziejne, jak dla mnie. takie na siłę :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)