niedziela, 14 lipca 2013

Upiorrrne.... mycie zębów?!

Zrozumiałam jeszcze kiedy możliwość mieliśmy smarować swoją pachę xd dezodorantem z MH, ale to już lekka przesada (wg. mua oczywiście :D) Kolejny łatwy pomysł na wydojenie nas z pieniędzy.



Hmmm... zestaw całkiem standardowy- jakaś szczoteczka, pasta i płyn do płukania buzi.
Wszystko ozdobione MH. Całkiem urocze. Spróbowałabym tylko tego płynu. *_*
Szczoteczka jest przeciętna, a pasta? ZWYKŁA PASTA!!!! Czuję, że półki Rossmanna będą tym
zawalone (gdy wejdzie do polski) i że będzie się sprzedawało jak ciepłe bułeczki, w końcu jaka
5- latka nie chciałaby mieć kłów jak Draculaura? W dodatku pełna zachęta do mycia zębów. xD
Ja jestem już na to stanowczo za stara, poczekam na cenę płynu i wtedy  zobaczymy.

Co o tym sądzicie?
Macie zamiar wzbogacić się o szczoteczkę lub pastę z MH?


12 komentarzy:

  1. Viol doszła do cb moja praca na scary futury z e-meil poli123anna @interia.pl deszedł czy nie
    jak tak to prosze odpisz w e-meilu

    OdpowiedzUsuń
  2. Vii czemu tylko ty dzisaj piszesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo znalazłam dzisiaj nowinki. Nwm, nie jestem odpowiedzialna za Lorr i All.

      Usuń
    2. Wałkowałam to i wałkowałam -.-'' BYŁAM NA WEEKENDZIE U KUZYNKI (BRAK NETA).
      Dopiero co wróciłam. Sweetaśne tam zwierzątka były (jaram się *_*). Co do postu - Vii, ja cię zastrzelę kiedyś :) Cco robi kurna kropka przed buźką? ._.

      Usuń
    3. Jaka żnowu kropka?

      Usuń
    4. Kropka? Ja cb czasem nie jarzę.

      Usuń
  3. Ja się boję, że się zatruje tym płynem XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Viola, skąd masz to zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie ten zestaw jest zbędny. Chociaż mogliby wszystko sprzedawać oddzielnie za to wszystkie produkty w jednym sklepie a nie że szczoteczka np. w Rossmanie a płyn do płukania w ... np. Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A zauważyłyście, że na płynie do kąpieli Bi-es Frankie ma podwójne kąciki ust(jedne niżej, drugie wyżej, jakby miała górę ust inną, a dół jakby wzięty od innej pozy) ?
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh jak slodziótko bede miec ząbki jak wampilek ;* Ciekawe jak to będą reklamować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)