poniedziałek, 29 lipca 2013

Salon projektowania dla lalek Monster High?

Pod ''łapki'' jeden z czytelników ''wsunął'' mi to oto zdjęcie:
http://25.media.tumblr.com/62aa0854d13f43ddbdcd7690ee11c436/tumblr_mqnwe9kYqk1ra8gmho1_500.jpg 
Przedstawia ono nowy salon do projektowania ciuchów! Tapeffiti na opakowaniu ma zrobioną,śliczną sukienkę. Nie wiem czy takie coś mógłby uszyć fan MH,który jest jeszcze mały. Nie widzę tutaj maszyny do szycia (to niebieskie to chyba nożyce do tasiemek),więc raczej ciężko by było. Poza tym wygląda mi ta sukienka nie wiem czemu jak z papieru. Co prawda,jest tam dużo wstążeczek z motywami Monster High,jednak nie jestem przekonana czy opłaca się kupować ten zestaw. Przecież manekin nie jest żadnym luksusem, wystarczy tylko (bo i tak czy tak trzeba w końcu) zdjąć ciuszki lalce i na niej szyć. Jeśli jest nie wygodnie,to polecam te stojaczki najnowszej ''generacji'',sama mam tylko jeden,jednak bardzo dobrze się na nim szyje.
Podsumowując - kolejny zbędny gadżet. Cena to 44.99 (najpewniej euro), w przeliczeniu ok. 180 zł.
Uważam,że nie warto,poza tym jest tylko w tym jednym sklepie. Zaczynają mnie wkurzać te ,,Only At...'' -.-''

Podoba wam się ten zestaw? Chcielibyście go mieć? Co o nim sądzicie?

Za zdjęcie dziękuję : Szatan Kinga 

PS Wylot mam dopiero o 18.00. Z domu muszę wyjść o 16.00. Nie wykluczone,że mogę jeszcze coś dziś napisać ;P

12 komentarzy:

  1. Na Lali wygląda bajecznie *.* Ale mi też się wydaje, że jest z papieru :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żożo, ty sb podładuj komórkę, bo nie będę co miała robić na lotnisku przez 2 godziny XD
      * Le czas na sms'y *_* *

      Usuń
    2. Lubię latać samolotem *o*

      Usuń
  2. Też mam wrażenie że kiecka jest z papieru O_o

    OdpowiedzUsuń
  3. herj all a gdzie wylatoujesz. zycze udanych wakacjii

    POLI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodos. Na tydzień.
      Dopiero tak o 15.00 bd się zbierać, mam jeszcze na około pół godziny kompa :P

      Usuń
  4. Ah te ekskluziwy z targeta:( Tak ta sukienka jest z tasiemki samoprzylepnej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oni jak zwykle- pomysł na medal, wykonanie na odwal

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowa gra Makijaż Gigi Grant

    OdpowiedzUsuń
  7. TO COŚ ALA HARMUNIKA ŻE Z TYŁU JEST TAKI OTWOREK DO WSADZANIA TEGO MATERIAŁU FAJNIE BY BYŁO BO BARDZO LUBIE TAKIE ŻECZY ALE PEWNOŚCI NIE MAM

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)