czwartek, 25 lipca 2013

Kolejne plany lalek! Część już zrealizowana ;)

 Są już kolejne plany! Tym razem nie tylko lalek,ale też ich... pupilków! 
Zobaczcie sami:

New Stars:
  1. Viperine Gorgon
  2. Honey Swamp
  3. Elissabat
  4. Clawdia Wolf
      Black Carpet:
  1. Cleo De Nile
  2. Clawdeen Wolf
  3. Lagoona Blue
  4. Draculaura
      Secret Crypt:
  1. Jane Boolittle
   Ghoul Spirit:
  1. Slow-Moe
  2. Venus McFlytrap
  Art Class:
  1. Clawdeen Wolf
  2. Jinafire Long
  3. Catrine deMew 
    Secret Critters:
  1. Penny
  2. Neptuna
  3. Azura
  4. Hissete 
 Tutaj też druczek ze skrótami serii i kiedy się pojawią:
http://3.bp.blogspot.com/-YYgVB4TpJBU/Ue-Uo45KB0I/AAAAAAAAhxE/d8wBIXWSc_Y/s1600/Sin+t%C3%ADtulo-1.jpg  
Czekam najbardziej na Art Class,myślę,że właśnie do jednej z upiorek będą należeć te pomarańczowe buty,które kiedyś pokazywałam.
 Wydaje się ciekawie, jednak nie sądzę,że wszystkie plany się spełnią - za dużo ''włożyli sobie na głowę''. Zbyt dużo planów,a jedyna realizacja to na razie Secret Crypt i New Stars. Chociaż na zdjęciu Honey były w tle lalki z Black Carpet. 
Nie mam pojęcia jak oni zrobią serię Secret Critters. Zwierzaki w ciuchach czy jak O.o Jestem przeciwna ubieraniu psów i kotów,więc raczej nie czekam na to,ale jestem ciekawa jak oni to zrobią. Może to będą kolejne maskotki? 

Podobają wam się plany lalek? Na jakie najbardziej czekacie? Myślicie,że wszystkie się spełnią? 




5 komentarzy:

  1. Ja czekam na Secret Critters. Ciekawe jak to będzie wyglądać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Część Ghoul Spirit też. Wolny Moe, jeszcze niech pokażą Venus... W tych pierwszych planach były dwie lalki Venus, więc czekamy na 3 nowe lalki Ven :) (Venus to moja ulubiona postać, więc jej nowymi strojami najbardziej się podniecam^^)
    W Art Class brakuje mi Skelity.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie najbardziej ciekawi czy się Mattel ze wszystkim wyrobi :D

    Freaky Diva

    OdpowiedzUsuń
  4. A mojej ulubionej postaci znów nie ma -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to mam podniete, bo sie wzięli za Venus^^

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)