sobota, 23 marca 2013

Casting na redaktora

Wraz z Aleksą zdecydowałyśmy, że do Ekipy przydałaby się nam nowa redaktorka. 
Na początku wybierzemy trzy osoby, które według nas mogłyby się sprawdzić. Będą one pisać przez dwa tygodnie. Po tych dwóch tygodniach wstawimy ankietę, kto ma zostać na blogu. Proste, prawda? Przejdźmy do konkretniejszych rzeczy. Aby być redaktorem, należy:
- mieć przynajmniej 13 lat
- mieć konto na Bloggerze
- umieć dobrze pisać nazwy uczniów oraz serii MH
- mieć jakieś doświadczenie (pisanie na jakimś blogu o MH)
- NIE pisać postów o OC, swoich zainteresowaniach (jest to zbędne, jednak w powitaniu będziecie mogły umieścić parę informacji o sobie)
- i co najważniejsze - ZERO FOTOSTORÓW, denerwuje mnie to jak nie wiem, i jeśli ktoś napisze o tym od razu zostanie wyrzucony z bloga (nic nie poradzę, że fotostory strasznie mnie denerwują:/)

W zgłoszeniu należy napisać:
- coś o sobie (imię, wiek, zainteresowania)
- czy prowadziliście już jakieś blogi, najlepiej, jeśli podacie link do aktualnego bloga
- dlaczego chcecie pisać na blogu

To by było chyba tyle. Ja już tego posta nie będę zmieniała, jednak możliwe, że Aleksa doda coś od siebie.

EDIT:
Jak zwykle o czymś zapomniałam:P Zgłoszenia przesyłacie pod postem, a zgłaszać się możecie do dnia 2 kwietnia do 22:00.

~Lorraine Torres

EDIT2 od Aleksy:
Takie dwie sprawy:
-Jeśli chcielibyście zrobić jakiś konkurs, musicie się pierw zapytać, by nie było na blogu z 6 konkursów jednocześnie! Do mnie można pisać na gmail lub na stardoll (podawałam już jak się nazywam na stardoll,gmail też podawałam) Lorr,raczej też dopisze do siebie kontakt :)
-Uwaga,jeśli zobaczymy,że nie gracie z innymi fair (np. kopiujecie czyjeś wpisy) również wylatuje (jeśli nie będziemy mieli dostatecznych dowodów,spokojnie - nie bójcie się nic nie zrobimy)
Powodzenia również ode mnie! Niech wygra lepszy!

226 komentarzy:

  1. Wszystko mam ok... Oprócz wieku... Mam 11 lat :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć ;) Mam na imię Kinga. Nie wiem gdzie napisać to osobie więc napiszę w komentarzu i wyślę na pocztę. Mam 12 lat oraz mam konto na bloggerze.Piszę bloga, który się nazywa : gwiazdymh.blogspot.com (byłam mistrzynią ortografii więc myślę że będę niezła w pisaniu). Gram na gitarze, i nie chcę z tego rezygnować.Piszę książkę.Chcę pisać z wami bloga , ponieważ :
    - Myślę że mogłabym się przydać
    - Chcę was lepiej poznać, ponieważ jestem waszą fanką
    - Pisanie to moja pasja
    Czekam na odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam jeszcze parę słów : Uwielbiam malować i rysować ♥ Gdy już będę umieć grać na zwykłej gitarze zamierzam również zacząć na elektrycznej. Wiem, że nie mam 13 lat, ale jeszcze pół roku i będę mieć wszystko dobrze do waszych ''zachcianek'' (Nie umiem tego wyrazić :D) Gitarzystka musi powiedzieć coś o swojej muzyce ;) Lubię Pop i Rock nie lubię reggae ( Przeciętnie lubię rapu bo czasami są bez sensu słowa ). Kocham taniec i śpiew. Moje życie jest kolorowe, uczę się Bardzo Dobrze . Rodzice i przyjaciele mówią że za dużo mówię xd Nie umiem lepiej opisać swojego życia bo się dużo dzieję że pamiętnik mi się nie mieści :D

      Usuń
    2. Jeszcze Coś :) Zaczęłam pisać nowego bloga o mojej książce : my-ksiazka.blogspot.com Myślę że się spodoba.

      Usuń
  3. Chce się zgłosić . Mam wysłać Aleksie swoje dane czy jak? Bo chyba nie do końca zrozumiałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc tak :D O jej ale się stresuję.. xd No to zaczynam .

      Więc mam 13 lat i 5 miesięcy. Imię : Lidka , Lidia mów jak chcesz. Lubie monster high i od początku was (Alekse i Lorrine) strasznie polubiłam. Na przykład nasze takie zbliżenie xd Z gazetką Bravo :D Prowadzę bloga zycie-i-cos-więcej.blospot.com . Jestem również współautorką bloga pl-monsterhigh.blogspot.com . Przez jakiś czas pisałam bloga o mh ale go skasowałam bo... nie miałam czasu ale teraz uświadomiłam sobie że byłabym go w stanie pisać. Co jeszcze... Chciałabym zostać... Waszą przyjaciółką. Dlatego również się zgłosiłam bo chce prowadzić bloga o nowinkach że tak powiem. No to chyba na tyle. Mam nadzieję że nie zanudzam. Czekam na odpowiedz no i... Pa <3

      ps. Kiedy wychodzi kolejne bravo? ^.^

      Usuń
    2. No i nie mam żadnej lalki MH . JESZCZE! Kupie sobie na imieninki! 27 marca :D No to już na pewno koniec . Chce się tylko tak pochwalić Xd

      Usuń
    3. I jeszcze się nie wypaplałam no popatrz... :D
      Moim jedynym minusem jest to że nie umiem robić linków więc , mam nadzieję że bycie redaktorką tego bloga sprawi że ktoś mi powie jak to się robi .
      PS.mam nadzieję że to koniec :P

      Usuń
    4. Więc niektórzy jeszcze pisali wiecej o swojim życiu , a ja gapa nic o tym nie napisałam więc tak :

      Jestem strasznie gadatliwa i żadko kiedy zamykam buzię , piszę książki. Dla dzieci , młodzieży i kocham rock , regge i pop ale taki spokojny pop. Umiem grać na flecie. Jeśli chodzi o szczegóły to tak :
      Jestem blondynką , noszę kujonki i mam swój własny niepowtarzalny charakter. Staram się być miła i owszem zdaża mi się przeklnąć ale spokojnie , nie zdaża to się często . Jeśli chodzi o oryografię to mogę zapominać czasem o "ą” lub "ę" ale to chyba nie przeszkadza w czytaniu? Jestem waszą fanką :-) Byłabym przeszczęśliwa gdybym została redaktorką... Spełniło by się moje takie zwariowane marzenie :-) Jak już pisałam mam 13 lat , urodzona 23 listopada , strzelec. No więc chyba to tyle:-) Mam nadzieję że ktoś to przezczyta i mam jakieś szanse .

      Lidia

      Usuń
    5. Ale fajnie ja też gram na flecie ;)

      Usuń
    6. A i właśnie zapomniałam o takim małym szczegółku :
      KOCHAM WASZ BLOG!!

      Wchodzę codziennie po trzy cztery razy w weekend a w środku tygodnia dwa :-)
      Prawdę mówiąc przychodzę ze szkoły i sprawdzam :-)

      Pa!

      Usuń
  4. Mam na imie Jola, mam 13 lat i interesuje się Monster High ;)
    Aktualnie prowadze 3 blogi:
    http://mmhhmonster.blogspot.com/
    http://supermonsterki.blogspot.com/
    http://pl-monster-high.blogspot.com/
    Chciałabym pisać na blogu ponieważ:
    1.To byłby dla mnie zaszczyt pisać z wami.
    2.Lubie Monster High
    3.Mam bardzo dużo informacij z zagranicznych blogów i nie tylko.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie stety nie bierzcie mojego podania pod uwage ;( Ponieważ mam już 3 blogi o Monster High i nie wiem czy sie wyrobie bardzo przepraszam... ;(

      Usuń
  5. imię:Kamila
    wiek:14 ( rocznikowo )
    zainterosowanie: monster high , balet ( Trenuje) ,malarstwo, szkice , rysunki , fotogrfie
    Blogi: prowadziłam kilka nie które usunełam tak było z monster high bo wszyscy mnie wyśmiawali ze lubię mh.
    Jeszcze prowadziłam takiego bloga nie usunełm go ale zostawiłam .NIe wspomnę dlaczego, ( złe wspomnienie ) oto ona jest do bani poza nawiasem http://moj-kolor-zycia.blogspot.com/
    dlaczego chcę prowadzić: poprostu kocham monster high, no nie wiem nie da się tego no no nie moge tego opisać. A po drugie uwielbiam wasz blog i chciałam by prowadzić go z wami ...i pisac na tak popularnym i uwielbianym blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwaliłaś mnie tym ''uwielbianym blogu'':D Chyba raczej ''kłótliwym blogu'':P

      Usuń
    2. ni kłótliwym dlaczego pasowało by porządek zrobić i już

      Usuń
    3. a skoro wszyscy piszą coś więcej to ja też napiszę.....Jestem rozgadana ze hej ho ( czasam mie nauczycielka mówi czy ma skleić mi moja jadaczkę) muzyke słucham ale rzadko za to uwielbiam tanczyć. Tańczę balet od jakiś 5 lat zaczełam jak miałm 9 lat...Moim hobby jest też malerstwo i rysownictwo na poprostu starzyciele wsyztsko co związane ze sztuką.Fotagrafie robię czesto bo to straszliwie kocham . Aha jeszcze to najbardziej lubię rysować portrety XD

      tona tyle Straszyciele

      Usuń
    4. Tańczysz? Super :D Widzę,że balet - zawsze mi imponował,choć nie wyobrażam sobie mnie w spódniczce i baletkach XD Ja tańczyłam nowoczesny i videoclip dance, tylko moją szkołę tańca 2 lata temu zamknęli -.- A tańczyłam od 1 podstawówki i trochę żal mi było tracić te 5 lat :/ (4 lata nowoczesny,a ten drugi rok :/ jeśli dobrze pamiętam :()

      Usuń
    5. Ty też jesteś wielką paplą? Co jeszcze ci mówili nauczyciele bo mi np. Pani od polaka : zamkij buziaka! Xd pani od plastyki : no co? Naprawdę , co jeszcze się stało? No powiedz nam wszystkim!
      A co do baletu to podziwiam, 5 lat ! Chodziłam na karate w trzeciej klasie cztery lata :-)

      Usuń
    6. ja poszłam na balet bo zawsze mnie pasjonował na poczatku pamietam tylko ból polców i lepce XD...tera jest ok w szkole zwykłej na dzień matki będę tańczyła solówkę ...a to mi jeszcze nauczyciele mówią tak Kamila co jeszcze powiesz ? albo no no to jest ciekawe szkoda ze to mówisz dzisiaj 10 raz hahaha ale nie mogę sie powstrzymać nie moja wina co nie ? tylko mojej jadaczki

      Usuń
    7. też jestem rozgadana a na polaku nauczycielka mówi mi "zamknij się bo cie chlasnę" I ♥ it :p

      cerberkaV

      Usuń
  6. Hmm, często szukam jakiś nowinek z MH, ale czy nadaję się na redaktorkę..

    ~Oceania Blue

    OdpowiedzUsuń
  7. Na e-mail trzeba wysłać zgłoszenie czy w komentarzu?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem Kinga, mam 14 lat. Uwielbiam Monster High, już kiedyś pisałam na pewnym blogu ale już został usunięty. Znam się na MH bardzo dobrze :p (zazwyczaj od razu wiem jeśli jest coś nowego). Fajnie by było pisać na tym blogu :) (odwiedzam go codziennie). PS: Nie lubię a poza tym nie umiem robić fotostory.
    Kinga <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym jeszcze dodać, że mam wiele sprawdzonych źródeł z których biorę informacje. Znam angielski, niemiecki i podstawy hiszpańskiego i portugalskiego. Z ortografii jestem bardzo dobra i nie robię błędów. W wolnym czasie rysuję, czasami robię OC. Moim marzeniem jest pisać na tym blogu =)))

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłosiła bym się AlE mam ledwie 10 lat... ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym z wami pisała ale piszę z Madzią :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam na imię Nikola. Niedługo skończę 14 lat. Interesuję się Monster High, ale moje hobby to szkicowanie, pisanie książek i pływanie. Gram na skrzypcach od 5 lat i w tym roku zaczęłam też na pianinie, a pani mówi, że mam talent. Dobrze się uczę. Jestem mistrzem ortografii, więc na blogu nie byłoby żadnych błędów. Uczę się trzech dodatkowych języków: angielskiego, francuskiego i hiszpańskiego.
    Przeglądam ten blog kilka razy dziennie i bardzo mi się podoba. Sama prowadzę kilka blogów (wcześniej miałam jeszcze więcej, ale usunęłam). Na jednym piszę książkę, na innym taki mój niby pamiętnik, a 2 mam o MH.
    Na bloggerze i pingerze. Z tym, że na bloggerze trochę ostatnio zaniedbałam.
    Oto linki:
    http://clawdeenwolf2012.pinger.pl/
    http://monsterhighnikola.blogspot.com/

    Jeśli chodzi o cechy charakteru, to jestem zodiakalnym strzelcem, więc w szczególności dominuje u mnie pomysłowość i poczucie humoru. Mam też może wrażliwość, odwagę i troskliwość. Nie palę, nie piję, nie przeklinam. Mój charakter jest niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju. Moją wadą jest zapominalstwo.
    Słucham rocka i metalu. Nie lubię popu i rapu.

    Mam jednak dużo zajęć dodatkowych i lekcje do około 15:00, ale myślę, że znalazłabym czas na pisanie bloga, bo swojego (na pingerze) nie zaniedbuję. Czasem jednak wyjeżdżam lub nie mam dostępu do internetu i wtedy nie piszę.

    To było dosyć długie wypracowanie, lecz widzę wiele ciekawych ofert, więc nie jestem pewna, czy mnie wybierzecie, ale jestem dobrej myśli.

    Pozdrawiam, Nikola. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu mi się rzuciło w oczy ''Słucham rocka i metalu''. Mogę wiedzieć, jakie zespoły?^^

      Usuń
    2. A mi się rzuciło że nie lubi rapu ^^ Jeżeli przejdziesz i będziesz pisała dobre posty to na 100% na ciebie zagłosuję :D

      Usuń
    3. W sumie bardzo, bardzo dużo, ale np.

      Deep Purple, Republika, Renata Przemyk, The Doors, Pink Floyd, John Porter, Patti Smith, The Police, Mike Oldfield, Sade, Björk, Sinead O'Connor, Metallica, Nirvana, Public Image Ltd, R.E.M., Marillion, Black Sabbath, Ramones, New Model Army, Led Zeppelin, Scorpions, Red Hot Chilli Peppers, Guns N'Roses, a dalej mogłabym wymieniać i wymieniać. ;D

      Usuń
    4. Podobasz mi się, jak przejdziesz i będziesz dobrze się sprawowała to na bank na ciebie zagłosuję. :}

      Usuń
    5. Czyli chyba będę jedyną POP'iarą w Upiornej Ekipie O.O
      Jestem wyjątkiem O.O

      Usuń
    6. jak mnie wybierzecie to nie :D

      Usuń
    7. Chcesz przez to powiedzieć że ona zostaje redaktorką ? :-(

      Usuń
    8. Nie! Po prostu widzę,że dużo osób,które się tu zgłaszają lubi bardziej rock. Jeszcze nic nie jest postanowione!

      Usuń
    9. słuchajcie wszystkie mamy równe szanse ale decyzja należy do lorraine i aleksy

      Usuń
    10. A Monster High, kiedy się urodziłaś? (dzień,miesiąc)

      Usuń
    11. Tak?! Super <3 Ja mam imieniny 12 grudnia,a moje BFF (Jula i Małgosia -bliźniaczki) mają dokładnie w ten sam dzień co ty urodzinki ;)

      Usuń
    12. Ja mam imieniny w maju. :)

      I możliwe, że sobie zmienię login na jakiś inny. ;)

      Usuń
  13. Mam na imię Marysia i mam 13 lat. Interesuję się oczywiście Monster High i codziennie czytam waszego bloga. Lubię pisać opowiadania , rysować i śpiewać , a także słuchać muzyki. Aktualnie pisze na blogu swiatmonster-high.blogspot.com na innym koncie wraz z moimi przyjaciółkami. Pisanie to moja pasja , a pisanie na tak wspaniałym i popularnym blogu to moje marzenie. Często znajduję nowe nowinki a także ciekawostki o MH. Pozdrawiam redaktorki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. dobry pomysl z tym castingiem, wybierzcie kogos dobrego

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale nie rozumiem... Od 2 kwietnia czy do 2 kwietnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lorraine do kogo i na jaki e-mail wysyłąć prace konkursowe na konkurs moja własna postać 2

      Usuń
    2. Organizatorem jest Aleksa, wszelkie pytania powinny być skierowane do niej/

      Usuń
    3. Wszystko jest napisane w poście o tym konkursie - poczytaj parę postów wcześniejszych. Organizatorem jestem teraz ja,więc do mnie będą wysyłane prace.

      Usuń
  16. Jestem Martyna mam 13 lat . Kocham mh i nic więcej, pisałam na jednym blogu ale zniknął
    Zawsze wiem jak jest coś nowego z mh i jak są zapowiedzi to wiem przed czasem śledzę kanał mhpl na youtube Chcę pisać na blogu dlatego że kocham mh i pragnę pisać na blogu

    OdpowiedzUsuń
  17. sorki memorki cyferówka mam 11 lat i dodam jeszcze że mam talent do układania tekstów i talent graficzny ale fotostorów nie umiem robić

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi tam nie przeszkadzają OC,ale od czasu do czasu! A nie co 2 post o OC!!! Jak raz czy dwa tam dodasz OC to raczej się nie zdenerwuję,ale jak ciągle i ciągle,aż do znudzenia. Plese no...

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze , czyli jak ktoś będzie w tej szcześliwej trójce to w pierwszym poście przywitalnym może pokazać swe OC? : P

    OdpowiedzUsuń
  20. ok lorainne i pytanie do aleksy czy można wysłąć ci e-mail z postacią wstawioną do bio bo ja to potrafię.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, sam opis. Inaczej nie uznam (odpiszę,że masz poprawić) To konkurs na OPIS postaci, nie bio, bo nagrodą jest m.in. bio postaci :/

      Usuń
  21. Cześć, jestem Natalia, mam 13 lat ( rocznik 2000, listopad 6 klasa ) i proszę, mimo że nie mam konta, to przeczytajcie to, proszę. Jak byście uznały że się nadaję, to założę konto. Ze dwa lata temu pisałam bloga, ale nie o MH. Bardzo chciałabym zacząć pisać własnego bloga, ale nie umiem szukać nowinek i nie mam żadnej lalki MH, więc liczę na to że gdybyści mnie przyjęły na dwa tygodnie, to nauczyłabym się czego trzeba i może mogłabym wreszcie założyć własnego bloga. Chciałabym go pisać także dlatego, że nie mam się z kim podzielić moją pasją. Dwie czy trzy moje koleżanki ,,lubią'' MH, ale na zasadzie ,,O, lubię tą", więc wiecie. Ja MH nie lubię tylko dlatego że są fajne, ale dlatego że przekazują przesłanie. Mimo że postaci są ,,Dziwadłami", to i tak trzymają się razem i rozwiązują kłopoty. Pokazuje problemy życia. Moje zainteresowania prócz MH: szczury ( mam jednego, są słodkie XD ), karate, czytanie ( niektóre saince-fiction i horrorystyczno przygodowe ). Jak widzicie jestem dość nietypową dziewczyną, dobrze się uczę ( 40/40p. na próbnyb sprawdzianie szóstoklasisty XD ) i myślę że piszę też dość dobrze, bo piszę własną książkę MH i napisałam esej na konkurs, który miał trzy strony komputerowe, czcionką 12. Po tym długim i nudnym wpisie, pozdrawiam was i liczę na zrozumienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeczywiście jesteś dobra ja mam 34 pkt. : P

      Usuń
    2. Wow! U mnie gorzej trochę poszło bo miałam tyle co Lidia na próbnym. A na prawdziwym 26 -.- Był o wiele trudniejszy!

      Usuń
    3. Moja klasa jest drugą najlepszą z szóstych :-)

      Usuń
    4. Ja na próbnym miałam 36 :-)

      Usuń
    5. Zależy, mi się trafił (jak to mówili w TV) ,,najtrudniejszy test od 3 lat''
      Na KAŻDYM kroku sępili punktów -.o

      Usuń
    6. No to faktycznie zależy też od sprawdzianu, bo na pierwszym próbnym miałam 37p., na drugim 40p., a jak wracamy po świętach to dzień po mamy sprawdzian szóstoklasisty :/ Mam nadzieję że aż tak trudny nie będzie i wywalczę swoje 40p. Nasza klasa miała najlepszy wynik.
      Natalia, może lepiej będę się podpisywać TinkaXXS, bo tak bardziej oryginalnie...
      P.S. Szanse mam chyba trochę małe na zostanie wybraną do okresu próbnego nawet, bo bardzo dużo osób się zgłosiło...

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko że piszę się Dawn of the Dance.
      Kizia Mizia.

      Usuń
  24. Dopisek:kocham was i cały ten blog jest podobno najpopularniejszy w polsce

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że trzeba mieć trzynaście lat. Mam 11. Mimo to piszę bloga i Aleksa go widziała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak bym nie startowała,ale również mam 11 lat:) 1 lutego tego roku skończyłam.
      Kizia Mizia.

      Usuń
    2. No właśnie :( Ja też mam 11, piszę bloga ale na innym koncie.
      To powodzenia innym, bo udziału nie biorę!

      Usuń
  26. Uwaga dużo osób będzie chciało prowadzić ta k popularnego i tak sławnego bloga jak wasz

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam na imię wioleta, ale podpisuje się jako Sofi deMev. Mam 13 lat. Wiem że pisze z anonima ale pisze z telefonu. Podam link do mojego bloga. Ja-monsterhigh.blogspot.com. Wcześniej mialam bloga ktory mial pare tysiecy wejsc ale usunieto mi konto.
    Sofi.deMev

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam jeszcze że chcę pisać na blogu ponieważ czytam go prawie od poczatku i strasznie wielbie

      Usuń
    2. Usunięto? Widocznie masz kryminalną przeszłość... Zabiłąś kogo? Przyznaj się! Jak tak to witaj w klubie! :D

      Usuń
    3. Raczej nikogo nie zabiłąm. Ale za to też nie wiem dlaczego usunięto mi konto ;(

      Usuń
    4. Aha... To szkoda :D
      Miałabym z kimś o teoriach zabijania pogadać ^^

      Usuń
    5. A no właśnie, trzeba zrobić listę osób, które trzeba zabić. Ja chcę załatwić Elene, Morgan i Aurayę, o, i jeszcze Indrię, za zabicie Tagina♥ Ty sobie możesz wziąć resztę. Prawie zapomniałam, jeszcze Amber:D

      Usuń
    6. O mi zostaw Amber . Buhahahahaha!

      Usuń
  28. Mam pytanie, czy ten redaktor co do was dojdzie dowie się mniej więcej gdzie może dostać informacje czy ma sobie radzić sam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba sobie radzić samemu, ja Aleksie nic nie mówiłam o stronach, z których biorę (z lenistwa) i daje sobie radę.

      Usuń
    2. A potem jej powiedziałas ?:D

      Usuń
    3. To prawda, trzeba samemu sobie radzić. Wrzucamy was ,,na głęboką wodę'' i jeśli potraficie pływać to utonięcie raczej jest mało prawdopodobne. Ja również musiałam sobie znajdywać wszystko sama,myślę,że raczej sobie poradzicie. Gorzej jeśli o info dowiadywaliście się tylko z naszego bloga,wtedy jest trochę gorzej,bo musicie wszystko na ,,łapu capu'' organizować. (Ja tak miałam i strasznie szybko musiałam znaleźć dobrą stronę :P, przykłady z nieżycia wzięte XD)

      Usuń
    4. No właśnie. A ponadto, jak już nawiązywać do metafory Aleksy, nie możecie się ''przyczepić'' do jakiejś polskiej łodzi, czyli, że nie możecie kopiować z innych blogów.

      Usuń
    5. Ja bym sobie poradziła , dzięki lister awadart czy jakoś tak , alekasa napisała o bardzo dużo blogach i jak sobie na nie powchodziłam i wtedy wiedziałam dużoooooo. Ale nie będe kopiować :-) trzymam się regulaminu :P

      Usuń
  29. Mam na imię Małgorzata, lat mam 12 ale jutro obchodzę 13 urodziny =) Mam 1-dną lalkę Monster High, Spectrę. Słucham takiej muzyki jak Linkin Park, czy Nickelback. Waszego bloga czytam od zawsze <3. Prowadzę bloga o MH: http://i-lovemonster-high.blogspot.com/
    Myślę, że jeśli jutro obchodzę 13. urodziny to zaliczę warunek wiekowy?

    OdpowiedzUsuń
  30. Cześć! Mam na imię Natalia(wolę jak ktoś mówi do mnie Natka) niestety mam jedenaście lat, ale bardzo bym chciała pisać z wami blog. Zainspirował mnie od początku, gdy go zobaczyłam i dzięki niemu jeszcze bardziej lubię Monster High.Dobrze piszę imiona Monsterek. Lubię Monster High i jazdę na rolkach. Mam lalkę Operetty. Zaczęłam pisać tak jakby o Monsterkach książkę, ale w zeszycie. To jest całej paczki pamiętnik. Piszą o swoich problemach. Teraz przygotowują się w tym pamiętniku na bal z okazji 200 urodzin szkoły.Myślę,że spodobał się wam mój wpis.Nawet jeśli mam 11 to i tak moim marzeniem jest pisanie z wami bloga.Nie chcę się chwalić,ale z wypracowań jestem najlepsza w klasie.Naprawdę macie świetny blog.A jakby co to też nie lubię fotostorów,a zwłaszcza, gdy ktoś pisze, że lalki gadają z człowiekiem.Nie mam żadnego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja chciałam jeszcze coś dodać.Gdy kogoś wybierzecie to podajcie swój e-mail i na jakiej stronie np.gmail.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawe kto przejdzie dalej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też jestem ciekawa ale pewnie dowiemy się w kwietniu. Lorr i aleksa muszą się naradzić :-)

      Usuń
    2. Jeszcze nie do końca,ale obrady sejmu trwają! XD

      Usuń
    3. Przy urzyciu I - padów ? : D

      Usuń
    4. Nieee, od czego jest stardoll,choć.. XD Nie wiem Lorr, może dać ci mój nr. tel przez stardoll'a? Byś do mnie pisała,jak coś XD A jak by mi się skopał net lub komputer bym wysłała smsa czy coś :P Zozo już ma ten zaszczyt i jest spoko \:P

      Usuń
    5. Chodziło mi tą afere ( czy tam nie afere) zKaczyńskim jak pokazał w sejmie I-pada z Tuskiem : D

      Usuń
    6. Jak to przesyłaj? :-D

      Usuń
    7. Okey :3 Zaraz napiszę. Na końcu napisz ~L,żebym wiedziała,że to wiadomość od cb :P (tak samo jak moje koleżanki, mają jeden telefon i żeby ich odróżnić,któa pisze piszą -J (jak Julia) lub -MG(Małgosia)) :P Potem już sobie twój zapisze :)

      Usuń
    8. Co? Dałaś Lorr i Zozo numer telefony, a mi nie? Foch >.<

      Usuń
    9. Bo siem nie pytałaś XD Diam jak tak chcesz XD <3 Nie fosiaj siem :C

      Usuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. pisze, bo chciałabym być redaktorką my monster high nie spełniam 2 kryteriów : nie mam konta i nigdy nie pisałam na blogu
    mam na imie weronika mam 4 lalki z serii monster high, lubie czytać, malować, rysować i jeżdzić na rolkach
    FG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko wiesz, że jak nie spełniasz kryteriów, to nie ma szansy, żebyś się dostała, nie?

      Usuń
    2. Jak konta nie masz to jasne,że ciebie nie przyjmiemy. Trzeba mieć konto. Jeśli byś nie pisała bloga - ,,pal 6'' jeszcze masz szanse,ale jak konta nie masz to ,,pozamiatane''. Sorry!

      Usuń
    3. A gdybym stworzyła je sobie ?

      Usuń
    4. To może jeszcze zmieniłybyśmy zdanie i wzięłybyśmy ciebie pod uwagę.

      Usuń
  35. BEZ URAZY ALE WEDŁUG MNIE TO FOTO-STORY PRZYCIĄGNĘŁO BY DUŻO OSÓB NA BLOGA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W to szczerze wątpię, widziałam blogi o fotostorach i jakoś popularnością nie świeciły:/

      Usuń
  36. Mam na imię Marta i mam 13 lat . Kocham Mh . Doświadczenie :pisze na blogach od 10 roku życia długo pisałam na jednym z blogów o mh ale go już nie ma . Mam konto na blogggerzel.
    Jestem mistrzynią ortografii

    OdpowiedzUsuń
  37. Witajcie.Nazywam się Melody i mam 13 lat.Mam duszę artystki kocham rysować,robić zdjęcia.Moja przygoda z Monster high zaczęła się jak zobaczyłam pierwszą reklamę.Jestem uzależniona od moich lalek.Mam ich 6.Mój blog:http://monsterhighmania.pinger.pl/
    Słucham roku i metalu.Ta muzyka mnie uspokaja(co jest rzadko spotykane)Pamiętacie Monstereczkę12 tą,która poinformowała Was o kopiarze na pingerze?TAK to ja!Mam wiele źródeł,znam też wasze :D Tańczę hip-hop i balet :)
    Chciałabym z Wami prowadzić bloga,ponieważ:
    -jestem osobą miłą i rzetelną
    -nie nudzę swoim pisaniem
    -jestem osobą,która się nie przechwala
    -chciałabym się z Wami zaprzyjaźnić
    -znam się na ortografii mam wiele 1 miejsc
    -mam wiele źródeł
    -mam doświadczenie
    -lubię pisać książki i wiersze
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  38. chce pisać na tym blogu bo jest tak cudowny że nie można się oprzeć

    OdpowiedzUsuń
  39. Cześć! Mam na imię Natalia(wolę jak ktoś mówi do mnie Natka) niestety mam jedenaście lat, ale bardzo bym chciała pisać z wami blog. Zainspirował mnie od początku, gdy go zobaczyłam i dzięki niemu jeszcze bardziej lubię Monster High.Dobrze piszę imiona Monsterek. Lubię Monster High i jazdę na rolkach. Mam lalkę Operetty. Zaczęłam pisać tak jakby o Monsterkach książkę, ale w zeszycie. To jest całej paczki pamiętnik. Piszą o swoich problemach. Teraz przygotowują się w tym pamiętniku na bal z okazji 200 urodzin szkoły.Myślę,że spodobał się wam mój wpis.Nawet jeśli mam 11 to i tak moim marzeniem jest pisanie z wami bloga.Nie chcę się chwalić,ale z wypracowań jestem najlepsza w klasie.Naprawdę macie świetny blog.A jakby co to też nie lubię fotostorów,a zwłaszcza, gdy ktoś pisze, że lalki gadają z człowiekiem.UWIELBIAM WASZ BLOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Niestety nie mam bloga,ale założyłam pamiętnik Monster High tylko,że w zeszycie.Mogę Ci napisać z niego pierwszy wpis.Oto on:
    02.03.2013 r.
    Drogi Pamiętniczku!
    Jestem taka podekscytowana,jak to ja.Pytasz dlaczego?No z założenia Ciebie oczywiście.I jeszcze mam dla Ciebie niespodziankę!Wychodziłam sobie ostatnia ze szkoły...Słuchasz to znaczy czytasz?Okej,no i jak wychodziłam,muszę się przyznać,że byłam w kozie.Ale to nic takiego!Po prostu znów odpadła mi ręka.Wracając do tematu.No i jak wychodziłam to zobaczyłam Panią Głowenię Krewnicką(dyrektorka),która przyczepiała coś do tablicy ogłoszeń.Gdy ona odeszła to ja podeszłam i zobaczyłam to:
    Bal Urodzinowy
    z okazji 200 urodzin Straszyceum,który odbędzie się 13.03 w auli o godzinie 21.00.Bal będzie trwał do rana.Prosimy ubrać się tak jak przystało na bal.
    Ciało Pedagogiczne

    Potwornie,prawda?Jakby co to nasza szkoła naprawdę nazywa się Straszyceum,ale niektórzy mówią na nią Monster High.Teraz piszę do dziewczyn SMSy czy będą chciały iść w przyszłą sobotę na zakupy.Przydadzą nam się suknie.Może chłopaki też się skuszą na małe kupowanko.
    Frankie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jakby co to za 2 miesiące będę miała 12.A więc za rok i 2 miesiące będę miała 13.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  40. OMG dużo napisałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. OMG!!! Dużo napisałaś

    OdpowiedzUsuń
  42. Super mini notka :-) natalko

    OdpowiedzUsuń
  43. lorraine napiszesz swój e-mail?

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. a i myślę lorr,że spodobał ci się wpis z pamiętnika Monsterek,Aleksie już pokazywałam

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. Podejrzewam że Emilko musisz mieć 13 lat żeby być redaktorką. Znaczy podejrzewam że napiszą ci to Lorr i Aleksa

    OdpowiedzUsuń
  50. lorr w tamtym poście zrobiłaś śliczne włosy

    OdpowiedzUsuń
  51. ja mogę być reporterką
    już tak dawno nie byłam na blogu co ja pisałam było nomstop jakiś post ale konto zostało usunięte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh , kochana to nie jest takie proste . Musisz o sobie trochę napisać :-)

      Usuń
  52. Tak teraz przeglądałam zagraniczne blogi naprzykłam Hiszpański i wiecie , dzięku wam trudno znaleść coś czego nie napisałyście. Teraz piszą o nowej serii Dead Tired :-) Widać Polska nie jest di tyłu w nowinkach :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Lorraine i aleks szykuje wam reklamę na youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój nick się nie odmienia na aleks,Aleksa jbc :)
      Nie wiem, nie jestem przekonana do reklam na YT :/

      Usuń
  54. Ja tak sobie patrzę na te wszystkie zgłoszenia i do chodzę do wniosku, ze jestem tu najstarsza miłośniczką MH: za półtora miesiąca 16 na karku:/ Staruch już ze mnie xD Na redaktorką mogła bym się zgłosić ale: a) juz by nie było tak fajnie wchodzić na bloga i czytać nowinek jak by się tu pisało b) nie mogła bym uczestniczyć w kłótniach z pewnymi "niemiłymi" anonimami i nie być posądzona o bezstronność. No i c) ale to takie mało ważne - jestem za leniwa xD

    OdpowiedzUsuń
  55. Bym mogła się zgłosić ale mam 12 lat 5 klasa no ale może za rok :'((
    marika :* leń ze mnie nie chce mi się logować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz jednak byłam zalogowana ale gapa

      Usuń
  56. No proszę kogo ja tu widzę:3.No my za młode Mariczka:)A swoją drogą to nie wiem co ma wiek do pisania bloga(szczególnie jeśli ktoś pisze dobrze),ale cóż...Takie życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No anka tak się zdarza pierwszy raz cię widzę na bloggerze xd co za spotkanie bo w szkole mnie nie było

      Usuń
  57. Oj! Ja mam 10 lat, bloga nie piszę, ale uczę się od mamy.Słucham popu i rocku. Urodziłam się 7 stycznia 2003 roku.Jestem koziorożcem. Z dyktand w klasie mam 6 i 5. No lalek nie mam rodzice ich NIENAWIDZĄ (trudno nie trzeba mieć lalki żeby znać się na mh). Lovciam wasz blog,założę konto jak mnie wybierzecie i ubłagam rodziców co trochę zajmie:). Próbuję założyć zespół rockowy, uczę się grać na pianinie(niedługo na gitarze), piszę piosenki i szyję.A co do Foto Story jak już wspomniałam nie mam lalek.Zapomniałam dodać że mam na imię Zuzia.

    P.S. można się ze mną skontaktować przez stardoll (frankie5465) i maila (Aleksa ma go bo wysyłałam pracę na base revolution 2.Jeżeli go usunęła podam jej przez wiadomość na stardoll. Dla bezpieczeństwa wole mie podawać w komentarzach.)


    Jane Love's czyli frankie5465.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. plis o odpowiedź kogokolwiek milego

      Usuń
    2. Niestety ha milością nie świece ale żeby ci nie było przykro to tu jestem : D

      Usuń
    3. Dzięki ,bo patrze sobie a tu większość zgłoszeń ma odpowiedzi wiem że to głupie tylko bałam się że nikt tego nie przeczytał

      Usuń
  58. Mam na imię Emilka mam 11 lat (2002r. 24 luty obecnie jestem w 4 klasie ). W szkole nazywają mnie wielką artystką jestem najlepsza z plastyki dostaje same szóstki .
    Wiele razy pytałam się aby dołączyć do tego bloga i bardzo mi zależy :(
    O Monster High dowiedziałam się kupując zeszyt 16 kartkowy z Biedronki .
    Sprawdziłam jak to się nazywa i co to jest w Google .
    Zaczęła się szkoła byłam w 3 klasie przyniosłam zeszyt i opowiedziałam o Monster High koleżankom .
    Była poważna awantura jaka z dziewczyn chce lalkę Frankie Stein .
    Moja przyjaciółka Wiktoria dostała na urodziny lalkę Draculaury i Clawda Wolf .
    Ja natomiast dostałam Clawdeen Wolf .
    Znam się najwięcej na Monster High w mojej Paczce Przyjaźni .
    Obecnie mam 4 lalki Monster High Abbey Bominable Dead Tired 2 , Lagoone Blue Roller Maze , Cleo de Nile Basic i Nefere de Nile Basic .
    Dużo Fotografuje moje lalki .
    Kocham piosenki Adele .
    I trenuje koszykówkę .
    Mam konto bloggera i blog wejdź na mój profil i zobacz bloga :)

    Jeśli chcesz się ze mną skontaktować to jedynie na koncie Google :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Mam na imię Emilka mam 11 lat (2002r. 24 luty obecnie jestem w 4 klasie ). W szkole nazywają mnie wielką artystką jestem najlepsza z plastyki dostaje same szóstki .
    Wiele razy pytałam się aby dołączyć do tego bloga i bardzo mi zależy :(
    O Monster High dowiedziałam się kupując zeszyt 16 kartkowy z Biedronki .
    Sprawdziłam jak to się nazywa i co to jest w Google .
    Zaczęła się szkoła byłam w 3 klasie przyniosłam zeszyt i opowiedziałam o Monster High koleżankom .
    Była poważna awantura jaka z dziewczyn chce lalkę Frankie Stein .
    Moja przyjaciółka Wiktoria dostała na urodziny lalkę Draculaury i Clawda Wolf .
    Ja natomiast dostałam Clawdeen Wolf .
    Znam się najwięcej na Monster High w mojej Paczce Przyjaźni .
    Obecnie mam 4 lalki Monster High Abbey Bominable Dead Tired 2 , Lagoone Blue Roller Maze , Cleo de Nile Basic i Nefere de Nile Basic .
    Dużo Fotografuje moje lalki .
    Kocham piosenki Adele .
    I trenuje koszykówkę .
    Mam konto bloggera i blog wejdź na mój profil i zobacz bloga :)

    Jeśli chcesz się ze mną skontaktować to na Googlu
    Bardzo mi zależy :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj, piszesz, że ''nara'', a poniżej już się zgłaszasz... bardzo mądre:/

      Usuń
    2. Sorry :) przemyślałam to ale i tak mnie nie weźmiesz bo mam 11 :/

      Usuń
    3. a do tego nie jesteś miła dla swoich czytelników :/

      Usuń
    4. yyy... jesteś na prawdę dziwna ;?

      Usuń
    5. Ja tam Cie lubię Lorr ;D mam słabość do czarnych charakterów♥♥♥ xD

      Usuń
    6. A jednak moje czarne serducho się opłaciło:D
      A co do Patrycji - Dziękuję:*

      Usuń
    7. A tak wogule , może macie info czy mnie szukają na komisarjacie? : P

      Usuń
  61. Ja jestem w 5 klasie i mam jeszcze 11 lat bo we wrześniu obchodzę :/ i piszę 2 blogi nowinkimonsterhigh.bloog.pl , http://draculaura7410.pinger.pl/ i co? i tak wgl to co ma wiek do pisania bloga co? odpiszcie mi na to pliss :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiek naprawde nic nie zrobi gdy jesteś dobra

      Usuń
  62. Nazywam się Patrycja. Mam JESZCZE 11 lat i chodzę do 5 klasy(jak by co to nie jestem przenoszona, bo może się tak wydawać XD). Urodziłam się 13.09.2001 roku. Mam 7 lalek, kabriolet Scaris i kawiarnię Coffin Bean. Piszę dwa blogi: nowinkimonsterhigh.bloog.pl i draculaura7410.pinger.pl Wszystkie nazwy MH piszę doskonale znam wszystkie serie, gdyby mi pokazać jakąś lalkę to od razu powiem z jakiej serii ;) Mam nadzieję, że wiek nie robi różnicy, a jak tak no to pech :(

    OdpowiedzUsuń
  63. NIE RÓBCIE TEGo ! Błagam ;( Ja tutaj chce tylko All i Lorr lub Ann :) Nie łamcie mi serca :cc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O :) Ale fajnie zrobiłaś XD All,Lorr i Ann XD Podoba mi się! :D
      Może polubisz kogoś nowego. Wiesz, mi się szykują ,majówki' itd. będę na wycieczkach,a Lorr nie chcę zostawiać samą z tak dużą ilością postów. Pewnie i ona na wycieczki wyjedzie,a ja też nie lubię nie mieć towarzystwa :(

      Usuń
  64. Nie mogę się doczekać wyników.No,ale cóż ja mam dopiero 11 to mogiła.

    OdpowiedzUsuń
  65. chciałabym doweidziec sie dlaczego trzeba miec 13 lat ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego, bo chciałabym, żeby na blogu pisały chociaż dwie osoby rozgarnięte i poważne (nie to, że osoby młodsze są nierozgarnięte itd.), a ja już jestem nienormalna i wolałabym po prostu osobę starszą:)

      Usuń
    2. Ale niektórzy umieją dobrze pisać.

      Usuń
    3. My i tak załyśmy wam rok zaniżony, pamiętam,że na stardollowych blogach czasem robią od 14 :P

      Usuń
  66. Ech te moje 10 lat. Już używam korektora ii błyszczyku. Ale co mi po tym, masz rację mogiła.





    Jane Love's

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja mam tylko 12 <33 No cóż, w każdym bądz razie nie mam, mówiąc szczerze, doświadczenia. Konta na bloggerze nie mam także. Więc sądząc po tym, co napisałam, nie nadaję się na redaktorkę.;D I tak w ogóle, smacznego jajka i spokojnych świąt WielkiejNocy. :) (madzia)

    OdpowiedzUsuń
  68. Oj Aleksa! Już miałam znaleziony blog. Patrzę a tam Aleksa ma 1 miejsce w konkursie no ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  69. Mam pytanie. Jak się ma za pół roku 13 lat, to też się zalicza ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie za bardzo, bo wiesz, wyniki będą za niecały tydzień,a ty dopiero za pół roku :/

      Usuń
    2. Fajnię że już za tydzień :P

      Usuń
  70. Cześć!Na imie mam Julia mam 14 lat nie pisze żadnego bloga moje zainteresowanie to malowanie i granie na wiolonczeli chcem pisać tego bloga bo jestem waszą wielka fanką.

    OdpowiedzUsuń
  71. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  72. Cześć!Nazywam się Julia mam 14 lat Chcę prowadzić z wami bloga bo :
    1.Jestem waszą wielką fanką.
    2.Uwielbiam MH.
    3.I ja też nie cierpie fotostorów.
    Moim zainteresowaniem jestet MH, rysowanie i granie na wiolonczeli

    OdpowiedzUsuń
  73. Nazywam się Dominika. Mam 10 lat. Widziałam, że jedna dziewczyna w moim wieku się zgłosiła, więc ja też. Interesuję się monster high. Najbardziej lubię rysować wymyślone postacie. Nie piszę bloga. Jeszcze....... Pomyślę nad tym. Czytam wasz blog codziennie.
    Czytałam też strony: Zaopiekuj się mną, o Ewie Farnie i różne inne. Mam swoją stronę niedawno założoną, ale nikt jej nie odwiedza. Jakbyście chciały to tu jest link:
    http://www.facebook.com/pages/Zaopiekuj-si%C4%99-mn%C4%85/575976942420689
    Chciałabym pisać na blogu, ponieważ go uwielbiam. Jestem waszą fanką. Uwielbiam wasze konkursy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuje wspomniałaś o mnie.





      Jane Love's (Zuzia)

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)