czwartek, 4 lipca 2013

Zmieniono okładkę filmu 13 Wishes?!

Ostatnio krąży w internecie zdjęcie okładki filmu 13 Wishes. Dobra jakość,wszystko w porządku... 
Nie! Chwila! Coś jest nie w porządku! Zmieniono okładkę?
Zobaczcie. Oto nowe zdjęcie:
http://4.bp.blogspot.com/--a2b3n0uCIY/UdUIL5OwifI/AAAAAAAADs4/SlO-aJw1WU8/s708/13w.jpg 
Porównajcie ze starymi zdjęciami okładki:

Mi bardziej podobała się stara okładka. W tle było mrocznie,dzika impreza,światła,wszyscy świetnie się bawią, nawet można byłozobaczyć w tle Lagoonę w tej serii. 
W nowej wersji okładki nie jest już tak fajnie. Jak na noc - wszystko jest za jasne! Zmieniono też dziewczynom pozy i ustawienie. Jedna ręka Clawdeen była zgięta, teraz jest wyprostowana. To samo u Draculaury, wampirka szerzej rozstawiła ręce i przekrzywiła głowę. No tak,więcej miejsca, więcej rozpychania ;P Niestety postacie są pomniejszone. Frankie siłą wypchnięto na pierwszy plan. Wiadomo,że próbują z niej zrobić ZAWSZE główną postać. Trochę mnie już to wkurza. Nawet w tym filmie (który miał być właściwie o Howleen) musi grać gwiazdę nie pozwalając innym upiorkom się pokazać :( 
Poza tym na nowej wersji okładki postacie mają brzydkie,białe kreski! Wyglądają jak wycięte w jakimś słabym programie i chamsko wklejone gdzie popadnie. W starej wersji paski dały wrażenie,że to światło lampy,która była na pierwszym planie i to się ''kleiło''. Lampę w nowej wersji przysłania Frankie,więc skąd to światło by było? Za jasno na takie światło nawet -.-'' 
Podsumowując - nowa okładka to dla mnie jakaś pomyłka! Wolałam starą wersję... 

Co sądzicie o obydwóch okładkach? Która wam się bardziej podoba?

 

11 komentarzy:

  1. Właśnie! Ciągle jest Frankie! Czemu nie mogli dać tym razem zamiast ''wielkiej trójki'' np. Cleo i Neferki ( szczególnie Neferki - chcę jej lalkę ). To bardziej ich klimaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka trójca-dla mnie właśnie do tego filmu bardziej pasuje Cleo i Nefera...

      Usuń
    2. Ja również chciałabym Cleo i Neferę. Nefera, biedulka ma tylko 1 lalkę, chciałabym ją w jakiejś innej serii zobaczyć :/

      Usuń
    3. Ja ubolewam że mój Holt ma tylko 1 lalkę Holt i Nefra to jedyne postacie z których NA PEWNO nie wyjdzie więcej lalek

      Usuń
  2. Frankie jest zawsze ważna bo... to główna postać. chociaż fakt, fajnie by było, żeby zrobili też coś o innych. ja bym chciała coś więcej o Jacksonie, Opperetcie, Abbey i Spectrze. z tą ostatnią można by było jakąś fajną intrygę wymyślić i żeby ona musiała ją śledzić itd ;). mi też bardziej podoba się stara okładka. ale wydaje mi się, że ta nowa to tylko jakaś przeróbka, jest trochę gorszej jakości no i ogólnie gorsza, a oni nie są tacy głupi. ja tam się nie przejmuję tym czymś co się śmie nazywać nową okładką ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A według mnie powinni zrobić oddzielny film o Spectrze. To byłoby coś! W jej pamiętniku pisało że jej ojciec był następcą tronu ale zły wuj zaplanował intrygę , pozbył się jej rodziny i wygnał ich. Mogli by to wykorzystać. Mógł by być też ten romans Spectry z jej dawna miłością, choćaż nie miałabym nic przeciwko gdyby o tym zapomnieli...

      Taki film każdy by chciał obejrzeć ^^

      Usuń
  3. Ciekawe kiedy dadzą trailer a nie teaser

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu na okładce Frankie ma srebrne dodatki, a jej lalka ma złote?



    OdpowiedzUsuń
  5. wydaje ci sie a i wolw stara okladke jet taka dopracowana

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)