piątek, 5 lipca 2013

Ubieranka Draculaury SA

Z tą ubieranką jest tak samo jak z Venus z tej samej serii. 
Źle podpisana zapowiedź,ale ubieranka już lepiej ;)
Ciekawostką tej gry są ubrania Lali! Wszystkie ciuszki zostały zamienione na stroje kąpielowe!
Z jednej strony to dobrze. 
To w końcu ubieranka plażowa,no ale czy na plaży nosimy tylko stroje kąpielowe?  
Ja osobiście po plaży czasem idę w przewiewnej sukience lub nawet przewiązanym pareo, brakuje mi tych opcji tu.
Jeśli chodzi o muzykę - jest całkeim całkiem,niestety nie rozpoznaję jej.
Zapraszam do obejrzenia screenów:

 
Na tym screenie możecie zobaczyć jak ja ubrałam Draculaurę oraz doły garderoby:


To by było na tyle. Jeśli chcielibyście w nią zagrać to tutaj link do gry ;)

Podoba wam się ta ubieranka? Co o niej sądzicie?


2 komentarze:

  1. Fajna ubieranka ale szkoda że są tylko stroje kompielowe:/

    Ślicznie ubrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ciekawości szukałam tytułu piosenki
    Victoria Duffield - We Takin' Over
    Proszę :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)